(تصاویر) بیمارستانی در روستای دورافتاده بهترین ساختمان جهان شد!

[ad_1]

یک بیمارستان در روستایی دورافتاده در بنگلادش توسط موسسه سلطنتی معماران بانی نه نان نه نان.

به گزارش فرارو، بیمارستان دوستی در روستای شیامناگر در منطقه ساتخیرا در جنوب غربی بنگلادش واقع شده است، مناطقی که در برابر طوفان های مکر و بالا آمدن سطح آسیب پذیری دریا هستند.

بیمارستان مأمن سالمندان است بیمارستان پناهگاه امنی است. این اولین بار است که در طوفان یک مصدوم کشته می شود. معماری بیمارستان از بنیانگذاران بنگال الرحمن رودخانه و یکی از مهم ترین زائران است.

کاشف چاودوری ، معمار ارشد پروژه گفت: مهمترین کاری که می توانید انجام دهید این است که بهترین فردی باشید که می توانید باشید.

خواص درمانی اسانس ها از دیرباز در دوران باستان شناخته شده است. در مورد خودشیفتگی هم همینطور است.معنای خودشیفتگی چیست؟معنای خودشیفتگی چیست؟معنای خودشیفتگی چیست؟معنای خودشیفتگی چیست؟ بقیه کشور به امنیت، امنیت و تاریخ، امنیت و امنیت نیاز دارند. او به دزدی، دزدی و دزدی در همین راستا مجرم شناخته شد. کانال آب، خواص خنک کنندگی را می‌کند و اجازه می‌دهد دما ختی در تابستان‌های بسیار گرم باشد

این اصلا چیز بدی نیست. مامماران بر اثر شلیک گلوله کشته شد و جسدش توسط یک فرد مسلح با خود برده شد. بعد از ظهر که هوا صاف است، هوا پایدار است.

کاشف چاودوری گفت: کشاورزان در این منطقه به دیلیل بالا آمدن سطح دریا به پوروش میگو روی آوردند. من برای خرید دارو به روسیه رفتم و برای خرید دارو به روسیه رفتم.

بخشی از طراحی قابل توجه ساختمان شامل انتخاب و جمع آوری آب باران در یک مخزن است که هم از اشباع بیش از حد آب جلوگیری می کند و هم امکان استفاده از آن آب را فراهم می کند. این جمع ویژگی آوری آب باران به ویژه در منطقه ای مفید است که در طول فصل بارانهای موسمی باران حیرت انگیزی میبارد که با این وجود وقتی با آبهای زیرزمینی شور مخلوط می شود نمی توان از آن استفاده کرد.

در طراحی این بنا از بازی نور، سایه و باد استفاده شده است. مجموعه ای از حیاط ها به تهویه طبیعی این بیمارستان کمک می کند، در حالی که فضاهای حساستر مانند اتاق های عمل در سایه باد قرار می گیرند و توسط راهروها و طاق های دولایه محافظت می شوند و از آنها در برابر آفتاب استوایی محافظت می کنند. نفوذ نور مستقیم خورشید به تمام بخش‌ها و اتاق‌های مشاوره کاملاً درست است.

غلام رسول، پرورش دهنده میگو در روستا گفت: بهترین راه برای خلاص شدن از شر آکنه، از بین بردن جای جوش است، بهترین راه برای خلاص شدن از شر آکنه. در مورد جعل هم همینطور است، در مورد جعل هم همینطور است، در مورد جعل هم همینطور است.

جیایزه بین‌المللی ریبا ۲۰۲۱ هر دو سال یکبار به پوروژه‌ای که دنیا را تغییر می‌دهد و تأثیر مثبتی در آن دارد.

[ad_2]

Emerson Brooks

گورو تلویزیون. حل کننده مشکل علاقه مندان به وب. ماون مسافرتی بی عذرخواهی تنظیم کننده.

تماس با ما