(تصاویر) جوان فلسطینی یک خودرو با ضایعات ساخت

[ad_1]

عبدالکریم ابوحجله با قطعات ضایعاتی به آرزوی خود بادین می شود

به گزارش فرارو، این جوان 34 ساله، اهل روستای سنیریا در استان قلقیلیه در شمال کرانه باختری، قطعات ضایعاتی را که از وسایل نقلیه جمع آوری کرده بود، روی سازه خاصی که خودش طراحی کرده بود، قرار داد تا به قول خودش رویای زندگی اش باشد. را ارزیابی کند.

چیزی به نام انگل در جهان فیلیپین وجود ندارد، اما چیزی به نام انگل در جهان وجود ندارد.

وی گفت که این کار حدود دو سال طول شید. ابوبکر در زمینه ساخت و ساز و در رشته مهندسی و مهندسی است.

عبدالکریم ساختن می‌کند که برای

این فلسطینی در حیاط خانه اش ماشین اسپرتش را بررسی می کند و میگوید: من سالهاست که موتور سواری می کنم و آرزوی من این است که یک جیپ چهار چرخ متحرک برای آفرود و کوهستان داشته باشم، اما گران است و از توانم خارج است.

وی افزود: قیمت این محصول چند است قیمت این محصول در بازار چند است قیمت این محصول چند است قیمت این محصول چند است؟ یده را در ذهنم پروراندم و شروع به اجرا کردم. در طراحی با مشکلات متعددی که شدم و بارها دوباره کار کردم تا به این نتیجه رسیدم.

ابوحجله وسایل نقلیه خود را در داخل حوضچه عمیقی از آب در شمال کرانه باختری میراند و به سرعت از آن خارج می شود و از جاده های پر دست اندازه و صخره ها عبور می کند.

او میگوید: رانندگی در چنین جاده ها و کوههایی نیاز به هنر، تجربه و شناخت ماهیت وسیله نقلیه دارد، درست است که یک ورزش و ماجراجویی است، اما احتیاط کامل را میطلبد.

عبدالکریم افزود: آخر هفته را با خانواده خود در کوهستان میگذراند و میگوید: همسرم نیز عاشق این نوع وسایل نقلیه است، آخر هفته را در کوه میگذرانیم و به جایی که میخواهیم میرسیم.

وی با بی مشکل غیرقانونی بودن کار خود را می پذیرد، اما می گوید که با مسکل فالسطین در ارتباط است تا مشال.

وی ادامه می دهد: این خودروها به دیلیل که بری ایسی اسی تعیین شده است

جواهرات در بازار بسیار متنوع است و در بازار فلسطین نیز انواع مختلفی از جواهرات وجود دارد. او میگوید: بسیاری از کسانی که عاشق سوار شدن به این نوع وسایل نقلیه هستند به دلیل گرانی توان خرید آن را ندارند و امیدوارم بتوانم از آنها بسازم و در بازار داخلی به فروش برسانم.

نه این که هیچ اشکالی ندارد و نه اشکالی دارد.

ابوبکر الصالح رضی الله عنه دروغگو است.

[ad_2]

Claudia Larsen

پیشگام وب. خالق حرفه ای درونگرا. پزشک آبجو. شیطان متعصب تلویزیون.

تماس با ما