تصاویر فاش شده از سامسونگ گلکسی S22 و S22 + صفحه های تقریبا نامحدودی را نشان می دهد – Zomit

[ad_1]

اگرچه انتشار خانواده Samsung Galaxy S22 به دلیل عرضه سریع Galaxy S21 FE در ماه فوریه به تأخیر افتاد ، اما اطلاعات و اطلاعات غیررسمی همچنان درز می کند. به گزارش Gsmarena ، منبع رسمی Ice Universe در توییتر تصاویر جدیدی از طراحی جلویی Galaxy S22 و S22 Plus منتشر کرده است که اطلاعات جدیدی در مورد صفحه نمایش صفحه نمایش خانواده جدید گوشی های سامسونگ ارائه می دهد.

این تصاویر ماژول های شیشه ای نیستند. در عوض ، آنها قاب های شیشه ای هستند که برای خانواده Galaxy S22 این گوشی طراحی شده اند. این یک روش رایج برای بدست آوردن اطلاعات اولیه درباره دستگاه ها قبل از رونمایی رسمی آنها است. دلیل این امر این است که سازندگان قاب و سایر لوازم جانبی نسبت به سایرین به ابعاد و طراحی کلی تلفن های هوشمند دسترسی سریع تری دارند.

محافظ صفحه نمایش Galaxy s22

از این تصاویر مشخص است که نسل S22 عریض تر و کوتاهتر از S21 کنونی خواهد بود و گوشه های آن کمی گسترده تر به نظر می رسند. لبه های صفحه نیز بسیار کاهش یافته و از هر طرف متقارن هستند. با این حال ، باید توجه داشت که محافظ صفحه نمایش گاهی اوقات از نظر اندازه حاشیه کمی مشکل است.

نمونه ای از شاسی (یا به اصطلاح واحد ساختگی) S22 Ultra است

نمونه ای از شاسی (یا به اصطلاح واحد ساختگی) S22 Ultra است

مقالات مرتبط:

طبق شایعاتی که قبلاً از S22 فاش شده بود ، هر سه مدل دارای یک دوربین سلفی استاندارد در بالای صفحه خواهند بود. همچنین ، S22 استاندارد از صفحه نمایش 6.1 اینچی و S22 + از صفحه نمایش 6.6 اینچی استفاده می کند. اما اندازه S22 Ultra هنوز مشخص نیست. Galaxy S22 و S22 Plus به احتمال زیاد مجهز به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار در تمام جهات و پیکسل های 1 میکرومتر هستند.

رندر S22 Ultra

ارائه تصویر از S22 Ultra

از نظر سخت افزاری ، انتظار می رود مدلهایی که در بازار جهانی عرضه شده اند مجهز به پردازنده Exynos 2200 سامسونگ باشند که طبق شایعات از کارت گرافیک AMD استفاده می شود. نسخه های چینی و آمریکایی مجهز به تراشه پرچمدار کوالکام خواهند بود.

طبق اطلاعات بدست آمده از گواهی CCC ، هر سه مدل تلفن از یک شارژر 25 واتی یکسان استفاده می کنند. بر اساس شایعات ، S22 Plus دارای ظرفیت باتری 4500 میلی آمپر ساعت است و مدل اولترا احتمالاً از نسل قبلی باتری 5000 میلی آمپر ساعتی استفاده خواهد کرد ، اگرچه در بدنه آن یک قلم S وجود دارد.

به گفته Gizmochina ، سامسونگ قصد دارد حدود 20 میلیون دستگاه در کل سری S22 بسازد ، که در مقایسه با 25 تا 30 میلیون دستگاه معمول این شرکت ، یک هدف بسیار محافظه کارانه است. با این حال ، این هدف 20 میلیونی ممکن است با شروع تولید انبوه یا پس از رونمایی تغییر کند.

فقدان تراشه می تواند دلیل کاهش اهداف فروش باشد که تا پایان سال 2021 بدتر می شود و همچنین چند عامل دیگر می تواند کاهش فروش گوشی های پرچمدار سامسونگ در چند سال گذشته باشد.

[ad_2]

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.

تماس با ما