جوایز ویژۀ جشنوارۀ کیف پول دیجیتال ایرانسل

[ad_1]

یارانسل با بارگزاری یک جشنواره، جایزۀ ویژۀ گ ۲۰وشی هوشمند سامسونگ S21

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، مشترکان اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، می توانند با شارژ کیف پول دیجیتال خود و یا خرید محصولات و خدمات دیجیتال از طریق اعتبار آن، در این جشنواره شرکت کنند.

کاربران کیف پول دیجیتال ایرانسل، تا پایان سال 1400 فرصت دارند که با شارژ کیف پول دیجیتال خود و یا خرید محصولات و خدمات دیجیتال از طریق اعتبار آن، امتیاز خود را در این جشنواره افزایش دهندگان و شانس بیشتری برای شرکت در قرعه کشی 20 دستگاه گوشی هوشمند دارند. سامسونگ S21 داشته باشند.

بر این اساس، هر 5000 تومان شارژ کیف پول دیجیتال، یک امتیاز و هر 5000 تومان خرید محصولات و خدمات دیجیتال با استفاده از اعتبار کیف پول دیجیتال نیز، یک امتیاز برای هر یک از مشترکان ایرانسل به دنبال خواهد داشت.

یشارنسل می‌تواند برای استفاده از اعتبار پول دیجیتال خود به سوپر اپلیکیشن ایرانسل‌من مراجه بپردازد.

همکاری با کیف پول دیجیتال ایرانسل

کسب و کارهای مختلف آنلاین می توانند با اضافه کردن محصولات و خدمات متنوع و ارزشمندشان به کیف پول دیجیتال ایرانسل، فرصت مناسبی برای خرید و فروش آنها به تعداد زیادی از مشتریان ایرانی در کارت های دیجیتال داشته باشند.

مشترکان ایرانسل، فقط هنگام شارژ کیف پول دیجیتال از طریق حساب بانکی خود، لازم است رمز دوم را در درگاه پرداخت بانکی واردکننده و هنگام استفاده از حساب کیف پول برای خرید محصولات و خدمات دیجیتال، دیگر نیازی به وارد کردن رمز نیست. به این ترتیب، کیف پول دیجیتال، با حذف فرآیندهای مشابه دریافت رمز دوم پویا یا ایستا (بسته به مقدار شارژ) و یا الزام به ارائه اطلاعات محرمانه بانکی، بستری کاملا امن و آسان برای عملیات پرداختی ارائه شده است و با یکپارچه سازی تراکنش ها، تجربه. کاربری دلپذیری را رقم می‌زند.

ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با ارائه زیرساخت های امن و پیشرفته و با تکیه بر تعداد کاربران پرشمار مشترکان خود، نقشی در افزایش کیف پول دیجیتال و در نتیجه، افزایش استفاده از خدمات آنلاین و دیجیتال متصل به آن ایفا می کند. کاربران سابق را از کسب و کارها استفاده می کنند

همچنین جشنواره‌های گوناگون و هدایا و کاربران ویژۀ کیف‌پول دیجیتال، کاربران را به استفاده و خرید بیشتر از کسب و کارهای مرتبط با کیف پول دیجیتال می‌پردازد و از خرید رای افزایش می‌دهد.

مهم ترین چیز در مورد تفاوت ها بیشتر از این سرزمین، بهتر از تفاوت های خوب در تفاوت ها.

[ad_2]

Giovanna Yu

گیک بیکن. ماون قهوه. ارتباط ظریف جذاب. متخصص مواد غذایی به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما