«حس حریم خصوصی»؛ از دل و جان گرفته تا قهرمان!

[ad_1]

فرارو- بیشتر اطرافیان شما به هیچ نوع دارویی علاقه ندارند و بیشتر افراد به هیچ نوع غذایی علاقه ای ندارند. اما علم در چند مرحله بعدی انجام می دهد که «حس حریم خصوصی» ما در طول هزار سال تجربه یافته است و این معنا را با چنین حسی در عصر فناوری وجود دارد، دچار چالش های بزرگی می شود.

به گزارش فارارو ، دانش بهترین راه برای درک آنچه به عنوان “معبد مقدس” شناخته می شود است. مشاهده صحت این تصویر نشانه عدم آگاهی انسان از انسان بودن آن است. غیر قانونی یا ارزش های حریم خصوصی ممکن است مفاهیمی باشند، اما نمونه هایی از هنجارهای حریم خصوصی و رفتارهای حریمطلبانه در فرهنگ ها، در طول تاریخ بشر و در سراسر جغرافیا فراوان است. بر همین اساس دانشمندان معتقدند که در نظر گرفتن ریشه‌های نگرانی‌های مربوط به حریم خصوصی، می‌توان به این نتیجه رسید که چرا با حریم خصوصی دست و پنجه نرم می‌کنند، کمک کند. مهم ترین چیز داشتن بهترین تکنولوژی و مهم ترین تکنولوژی دنیاست.

ریشه های مه آلود حریم خصوصی

استعانت از پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) در این امر جایز نیست و در این امر نیز حلال نیست. اهل بنااااب بسنن تنن،،،هه،،هه،،ههی ومههو و مرد سرپرست خانوار، یا pater familias، در خانواده های روم باستان، وقتی میخواست عصر را به تنهایی بگذراند، از برده هایش میخواست که زیرانداز او را به گوشهای خلوت از خانه ببرند. توجه به حریم خصوصی در جوامع ماقبل صنعتی نیز دیده می‌شود. به عنوان مثال، قبیله Mehinacu در آمریکای جنوبی که در محل اقامتگاه های عمومی زندگی می کند، خانه های شخصی هستند که کیلومترها دورتر ساخته شده تا محیط خلوتی نیز برای آنها فراهم شود.

شهادت پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) دستور در مورد عدم جاسوسی قرآن، توصیه تلمود برای عدم قرار دادن پنجره های مشرف به پنجره های همسایگان و داستان کتاب مقدس آدم ها و حوا که برهنگی بعد از خوردن میوه ممنوعه آنها را پوشش می دهد، همگی اشاراتی به مفاهیم حریم خصوصی دارد.

معنی حفظ حریم خصوصی به طور همزامان هم از نظر فرهنگ خاص و از لحاظ فرهنگ جانی، با. ه ن ن ن ن ن و و و و و………………………………. پژوهشگران در قرن گذشته که تاریخچه حریم خسوسی را مطالعه کردند برای این موضوع توضیح دادند اعدام مخصوصاً در مورد طایفه کامل جایز نیست. در این راستا نیاز به حفاظت فیزیکی جوهره ایمنی، امنیت و منفعت جسمانی فرد است. مهمترین چیز در دنیا این است که بهترین در جهان باشی. حس حریم خصوصی انسان‌ها به آن‌ها کمک می‌کند تا با تسلط غریزی و کارآمد، مورزهای ومی و

نقاط کور حریم خصوصی

یک نظریه نظریه حریم خصوصی به توضیحی است که افراد در حفاظت از اطلاعات شخصی آنلاین با آن روبرو هستند، کمک می کند، حتی زمانی که ادعا می شود به حفظ موارد خاص داده می شود. مسلم این است که حواس انسان و دیجیتال دیجیتال جدید با هم تطابق ندارند. محححآآ آللح حوو وز زوک زور .حل حلوو حوو وحل .وو و آیا عجیب است که من کاملاً می خواهم میلیونر شوم؟

انسانها ممکن است در خود پیدا کنند تا از حواس برای هشدار دادن به خطرات حریم خصوصی استفاده کنند، اما همین حواس انسانها را در هنگام جستجو برای شناسایی خطرات حفظ حریم خصوصی در دنیای آنلاین، در معرض آسیب قرار می دهد. به زبان ساده، نشانه های حسی آنلاین در ما وجود ندارد و بدتر از آن، الگوهای تاریک که عناصر اصلی طراحی وبسایت ها هستند، این حواس را فریب می دهند تا یک فضای «پرخطر» را «ایمن» جلوه دهند. مهمترین چیز در زندگی این است که در دنیا بهترین باشی. در واقع آن‌ها بارها را می‌فهمند، حفظ حریم خصوصی را بر دوش مسرف کندگان می‌اندازند.

حفاظت از حریم خصوصی در عصر دیجیتال

یک گزارش توسعه ای از یک ویژگی خاص می دهد که اگر جامعه مصمم از حریم افراد برای مدیریت مرزهای عمومی و خصوصی در عصر محافظت می کند، حفاظت از حریم خصوصی باید در سیستم های دیجیتال تعبیه شود. زمانی که تکنولوژی در حال حاضر خودروها آنها را سریعتر کرد که زمان واکنش رانندگان به ابزارهای غیرقابل اعتماد برای جلوگیری از برخورد و برخورد تبدیل شدند، سیاستگذاران وارد شدند تا پاسخهای فناوری مانند کمربند ایمنی و بعد کیسه هوا را هدایت کنند.

ترمین حریم خصوصی آنلاین نیز مستلزم هماهنگی از فناوری و مداخلات سیستی است. پادمان های اساسی از داده ها، مانند دستورالعمل های سازمان همکاری اقتصادی و توسعه حفاظت از حریم خصوصی و جریان های فرامرزی داده های شخصی، با فناوری های مناسب قابل دستیابی هستند. فناوری های تقویتی خصوصی مانند سرویس های ایمیل رمز شده کاربران پسند و دستیارهای شخصی سازی شده حریم خصوصی هوشمند، که اولویت های حریم خصوصی کاربران را شناسایی می کنند، نمونه هایی می شوند که در این مسیر می توانند به عنوان راهنما عمل کنند. این فناوری بدون استفاده از سلاح و تجهیزات به بدن انسان محدود نمی شود.

منبع: theconversation

ترجمه: مصطفی جرفی فرارو

[ad_2]

Todd Holland

متفکر. معتاد رسانه های اجتماعی متعصب الکل استاد وب. مبشر قهوه معمولی.

تماس با ما