“خانواده SenH ویژه” برای کسانی که به حفظ سلامتی اهمیت می دهند.

[ad_1]

شرکت آلیفورد با نام تجاری «سان اچ» به برنامه های خود در واحد تحقیق و توسعه ادامه داده و با در نظر گرفتن نیازهای مشتریان و تغییر ذائقه و سلایق آنها در سال های اخیر، خانواده ویژه ای از محصولات جدید را با ویژگی های منحصر به فرد روانه بازار کرده است.

چرا این خانواده خاص است؟

این گروه از محصولات با ارزش افزوده که برای اولین بار در کشور معرفی شده اند برای خانواده ها و کسانی که به سلامت خود اهمیت می دهند و به سبک زندگی سالم پایبند هستند طراحی و تولید شده است تا طعم بی نظیر طعم های طبیعی آب میوه ها را تجربه کنند. محصولات آنتی اکسیدانی میوه های جدید را با لحظات خاص خود غنی می کنند و ترکیب می کنند.

همچنین شرکت علیفورد به عنوان صادرکننده نمونه کشوری در سال 1378 با رعایت بهترین مواد اولیه و استانداردها و همچنین اخذ معتبرترین گواهینامه ها و نشان سلامت محصولات خود، شروع به استفاده از پیشرفته ترین تکنولوژی در تولید نمود. برای ایجاد این محصولات با کیفیت. اکسیس دارای مزیت رقابتی در بازارهای جهانی است که به شرح زیر ارائه می شود.

محصولات NFC

SenH به عنوان تنها تولید کننده محصولات NFC (نه از کنسانتره) در ایران، شرکتی منحصر به فرد در این زمینه است. این محصولات حاوی آب میوه های 100% طبیعی، بدون استفاده از کنسانتره، بدون هیچ گونه مواد نگهدارنده و همچنین آب و شکر هستند که به دلیل جدا شدن شیره از تفاله با فشار یا فشار می باشد. به عبارت دیگر این محصولات با آبگیری مستقیم میوه به دست می آیند.

در حال حاضر این محصول در دو طعم اناری و سیبی تولید و عرضه می شود.

تولید محصولات NFC SenH در کنار طعم و کیفیت آب میوه های خانگی، نگرش هایی را نسبت به آب میوه های صنعتی تغییر داده و به عنوان محصولی ناب و قابل اعتماد از یک برند شناخته شده جای خود را در بین مصرف کنندگان باز کرده است.

برای کسانی که به حفظ سلامتی اهمیت می دهند

محصولات آنتی اکسیدانی

SenH به عنوان اولین تولید کننده محصولات آنتی اکسیدانی در کشور، این گروه از محصولات را با استفاده از بهترین آنتی اکسیدان، کیفیت منحصر به فرد و بهترین میوه های قرمز بدون شکر تولید کرده است.

طعم های مختلف محصولات آنتی اکسیدانی ارائه شده شامل «انار و گیلاس»، «انار و زرشک»، «انار و زغال اخته» و «مخلوطی از میوه های قرمز» است.

افزایش طول عمر، کمک به سم زدایی بدن، کاهش خطر ابتلا به سرطان، کمک به کاهش مشکلات قلبی و سکته مغزی، کاهش مشکلات شناختی مانند زوال عقل، کاهش روند پوست سالم، تمیز و درخشان و پیری، مزایای استفاده از آنتی اکسیدان ها برای انسان است. .

استفاده از محصولات آنتی اکسیدانی سان اچ می تواند بسیار مفید و موثر باشد، به خصوص برای ساکنان شهرهای بزرگ و کلان شهرها که از آلودگی هوا رنج می برند و همچنین افرادی که سیگار می کشند.

بسته بندی متفاوت

اما یکی دیگر از ویژگی های خانواده SenH بسته بندی متمایز آن است. به طوری که این محصولات در بسته بندی به وزن 750 سی سی تولید می شوند. با توجه به موجود بودن سایر محصولات مشابه در بازار با بسته بندی 1000 سی سی، کیفیت، طراحی متفاوت و سایز کوچک این محصول بر اساس خواست اکثریت مشتریان مورد توجه مشتریان قرار گرفته است. .

خانواده ویژه SenH همزمان با توزیع در بازارهای جهانی در سطح گسترده ای در کشور موجود است و مصرف کنندگان می توانند این محصولات را از فروشگاه های معتبر سراسر کشور خریداری کنند.

امروزه با افزایش میزان آلودگی هوا در نقاط مختلف کشور می توانید با مصرف منابع غذایی آنتی اکسیدانی در رژیم غذایی خود از آسیب و عوارض این آلاینده ها جلوگیری کنید.

[ad_2]

Todd Holland

متفکر. معتاد رسانه های اجتماعی متعصب الکل استاد وب. مبشر قهوه معمولی.

تماس با ما