خرید خودرو در نمایندگی ستوده – زومیت با 40 تا 50 درصد پیش پرداخت

[ad_1]

طبق خبرنامه ما ، آژانس ستوده به منظور جلب رضایت بیشتر مشتریان ، 12 خودروی سواری ، کراس اوور و شاسی بلند شامل X22 سرعت اتوماتیک و اتوماتیک ، X33 S-Sport و اتوماتیک عمومی ، X55 EX و EXS ، Tigo 5 ، Tigo 7 ، Arezzo 5 ، Arezzo 6 ، Tigo 7 اسپرت و 315 با 40 تا 50 درصد پیش پرداخت.

بر اساس این گزارش ، مابقی قیمت 12 خودرو ذکر شده را می توان در اقساط یکساله ، دو ساله ، سه ساله ، چهار ساله و پنج ساله پرداخت کرد. در این فروش ها نرخ 18 تا 21 درصد برای سود تسهیلات در نظر گرفته شده است.

خریداران هر یک از محصولات ارائه شده در نمایندگی های برتر شرکت مدرن خودرو ، خودروهای خریداری شده را فوراً دریافت می کنند.

آژانس ستوده

Tigo 8 و X22 جدید نیز در بازار هستند

یکی از برنامه های نمایندگی ستوده ، عرضه محصولات جدید به بازار خودروی کشور است تا در نیمه دوم سال جاری ، موفق ترین محصول چری را در بازار چین و بازار صادراتی داشته باشیم ، مانند “تیگو 8” شاسی بلند Pro “. در برخی بازارها مانند روسیه ، این خودرو رقیب نزدیک هیوندای سانتافه است.

مدل های وارداتی هیوندای سانتافه ، رنو کولیوس ، میتسوبیشی اوتلندر و … را می توان رقبای اصلی تیگو 8 پرو در بازار ایران دانست. برای مدیران خودرو ، Tigo 8 Pro یک طراحی به روز شده و کاملاً مدرن است ، این محصول از یک موتور 1.6 لیتری TGDI با 197 اسب بخار استفاده می کند که با مجموعه ای کامل از ویژگی های راحتی و ایمنی و طراحی و زبان مهندسی جدید ، رقبا را به چالش می کشد. به

اما X22 Pro خودروی دیگری است که به زودی وارد بازار می شود. جلوی این محصول به طور کامل با چراغ های جلو ، جلوپنجره و سپرهای جلو جایگزین شده و تا حدودی شبیه خودروهایی مانند هیوندای کونا و نسل جدید سانتافه است. فضای داخلی نیز تغییر کرده و کاملاً مدرن و جدید است.

چراغهای جلو LED های روشن هستند که 2.7 برابر قوی تر از چراغهای جلو هالوژن هستند و از سنسورهای نور مدرن خود برای روشن شدن خودکار در صورت نیاز استفاده می کنند. اما تغییرات X22 Pro تنها به ظاهر آن محدود نمی شود و آپشن ها و فناوری به کار رفته در این خودرو نیز به روز شده است که از جمله آنها می توان به صفحه نمایش لمسی بزرگ خودرو اشاره کرد که اندازه آن 9 اینچ است و تمام نیازهای راننده را برآورده می کند. به و می توان گفت که این یکی از بزرگترین مانیتورهای لمسی در بین رقبای این خودرو است.

فیس لیفت X22 Pro تغییرات بیشتری مانند Autohold و EPB دارد.

X22 Pro مجهز به موتور توربو یک لیتری با قدرت 107 اسب بخار است. در سال های اخیر ، مارک های معروف مانند سیتروئن ، مینی و بیامو از موتورهای کوچکتر و با کارایی بالاتر استفاده کرده اند. گیربکس خودرو 9 سرعته CVT است که در آریزو 6 عملکرد خوبی داشته است و انتظار می رود X22 Pro موفقیت X22 را در بازار ایران تکرار کند.

یک ماشین دست دوم بیاورید و یک ماشین جدید بگیرید

صافی ، مدیر فروش و بازاریابی نمایندگی ستوده ، نمایندگی ستوده را یکی دیگر از خدمات صاحبان محصولات مدرن خودرو با مدل های 1390 و جدیدتر دانست تا صاحبان محترم این خودروها بتوانند خودروهای کارکرده خود را با محصولات جدید جایگزین کنند.

آژانس ستوده

وی خاطرنشان کرد: در طرح جایگزینی خودروهای فرسوده با محصولات جدید ، تسهیلات تا 70 درصد برای متقاضیان و اقساط حداکثر تا 60 ماه در نظر گرفته شده است.

صفایی افزود که کارشناسان قیمت محصولات مدیر خودروهای فرسوده این طرح رایگان خواهد بود.

این گزارش می افزاید: شعبه مرکزی آژانس ستوده ، کد 401 ، در خیابان ستارخان تهران و سه شعبه دیگر آن در نازی آباد ، فداییان اسلام و شیخ فضل الله است. ارائه خدمات پس از فروش مطلوب به دارندگان محصولات مدیران خودرو نیز در شعبه شیخ فضل الله این نمایندگی انجام می شود.

کسانی که مایل به کسب اطلاعات بیشتر و خرید محصولات مدیران خودرو هستند می توانند با شماره های 02144251055 (شعبه ستارخان) ، 02155333553 (شعبه نازی آباد) ، 02136652646 (شعبه هایپرسون) و 02144271619 (شعبه شیخ فضل الله) تماس بگیرند ؛ یا در آدرس سایت این آژانس https://mvm401.com دیدن.

یادآوری می شود که آخرین اطلاعات مربوط به طرح فروش محصولات و خدمات پس از فروش مدیر خودرو است آدرس اینستاگرام آژانس ستوده همچنین موجود است.

https://www.instagram.com/mvm401/



[ad_2]

Chad Powers

افراطی متعصب تلویزیون بشارتگر الکل دوستانه. مدافع توییتر متعصب آبجو کل نویسنده

تماس با ما