درخواست همسر رئیس جمهور توسط اعضای دولت

[ad_1]

همسر رئیس جمهور تاکید کرد: باید در جمع بین ادیان معنویت زن معاصر را نشان دهیم.

به گزارش ایسنا، جمیله علم الهدی همسر رئیس جمهور در مراسم بزرگداشت روز زن ظهر امروز با حضور وزیر امور خارجه و همسرش و چند تن از کارکنان زن وزارت امور خارجه و همسرانشان این سخنان را بیان کرد. شهدای وزارت در تالار وحدت: مقام معظم رهبری در بخشی از سخنان دیروز خود به تشدید جهاد تبیینی پرداختند که در خط مقدم جهاد تبیینی وزارت امور خارجه در تعامل با سایر کشورها و مسئولان قرار دارد.

وی گفت: چهار دهه از انقلاب اسلامی می گذرد و ما میراث انقلابیون و رهبران بزرگ خود هستیم. ما می توانیم این کار را به ویژه در جاهایی مانند وزارت امور خارجه که در خط مقدم است، انجام دهیم.

او گفت: ما به عنوان زن یک سری اعتقادات اصیل الهی ایرانی و اسلامی داریم که باید درباره آنها نتیجه گیری کنیم. آیا ما به عنوان یک کشور اسلامی در کنار سایر کشورهای اسلامی می توانیم در این مقطع تاریخی بزرگ این اقدام بین المللی را انجام دهیم؟ علیه فحشا و ظلم به زنان.

وی با اشاره به انتشار و ارائه تصویر زنان در برخی شبکه های اجتماعی گفت: این نگرش نسبت به زنان در هیچ دوره تاریخی و در هیچ دوره ای کم نشده است و آیا امکان معنویت در مجامع بین ادیان وجود دارد؟ زنان معاصر را نشان دهید. آیا می توان با استفاده از سعادت معنوی همسران شهدا را شناخت؟ امروز در کشور و اطراف ما زنانی هستند که یک سعادت معنوی و یک تجربه شیرین مادی را تجربه کرده اند که در خلوت خود آن را گرامی داشته اند. آیا خبرنگاران ما به سراغ این زنان رفته اند تا از این شادی معنوی و تجربیات خود در این زمینه به دیگران بگویند؟

او گفت: «ما کارهای زیادی برای انجام دادن داریم. و در این دنیای پر هرج و مرج و رقابتی، ما باید حقوق زنان از جمله حق معنویت، حق تحصیل، حق زندگی بهتر و غیره را روشن کنیم.

علم الهدی در ادامه گفت: در اغتشاشات ایجاد شده توسط سرمایه داری جدید راهی برای شنیدن صدای معنویت وجود ندارد و متاسفانه معنویت را حتی در استثمار هم می بینیم. یعنی استعمار شده است و در صورت امکان با کمک جامعه ادیان توحیدی می توان معنویت را تبیین کرد، زیرا انسان گمشده معنویت معاصر است.

همسر رئیس جمهور گفت: احادیث داریم که زنان معنویت بیشتری دارند و آمادگی بیشتری برای معنویت دارند. باید به این چیزها فکر جدی کرد و در این مسیر حرکت کرد. به عنوان عضوی از ملت، مایلم از دکتر. خجعلی، شری. امیر از عبداللهیان و سایر وزرا می خواهد در جهت ارتقای جایگاه زن و ارائه الگویی برای زنان مطابق با ادیان الهی به ویژه اسلام گام های جدی بردارند.

[ad_2]

Sam Mcknight

دانشجوی آماتور. مجموع ماون سفر. کارشناس مواد غذایی بیکن نرد. کارآفرین. فن آبجو. عاشق فرهنگ پاپ

تماس با ما