دو عامل موفقیت استقلال از نگاه فرهاد مجیدی

[ad_1]

فرهاد مجیدی بعد از برتری یک بس فیراد آبی‌پوشان بعضی ها خیلی خوب و سرزنده بودند. . . . در همه چیز هیچ اشکالی وجود ندارد و هیچ ایرادی ندارد. بهترین راه حل این است که ترس ها یا مشکلات خود را به یک سری مراحل کوچکتر تقسیم کنید.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه دو هفته تمرین نداشتیم، شرایط بدنی بازیکنان مطلوب نبودند، اما آنها با تمام وجود بازی کردند و از آنها ممنونم. من خیلی کار داشتم و خیلی کار باید انجام می دادم و خیلی کار داشتم. انشالله بعدا اینطور میشه وقتی تصمیم گرفته شد، روند تکمیل می شود و کار حل می شود. بهترین راه برای بهبود کیفیت زندگی، بهبود کیفیت زندگی است.

وی درباره دیل غیبت سالح حردانی گفت: علتش را نمی‌دانم وولی دوسوعت قبل از این است.

مجیدی درباره مسکلال استقلال و اینکه تیم آن شادابی گذشته را ندارد، عنوان: یعنی ما یک بازی انجام می‌دهیم بعد از ریکاوری داریم، سس یک جلسه تمرین می‌کنیم و دوباره به میدان می‌رویم. این یک روند قانونی است. من نه توانستم از این سلاح استفاده کنم و نه بیش از چند روز است که نمی توانم از آن استفاده کنم. بعضی کارها باید انجام شود، بعضی کارها باید انجام شوند، بعضی چیزها باید انجام می شوند، بعضی کارها باید انجام می شوند، بعضی کارها باید انجام می شود. درباره مشکلات نیز باید بگویم که این مشکلات، درون خانواده است و سعی می کنم که مطرح کنم، اما دوباره بررسی کنم که برای حفظ روند خوب تیم باید این مشکلات حل شوند. باز هم اعلام می‌کنم با دارایی‌هایی که در آجورلو سراغ دارم، مشکالات حل می‌شوند. اگر چیزی برای اثبات ندارم، هیچ مدرکی دال بر مشکل ندارم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد کیفیت زمین ورزشگاه پاس قوامین نیز گفت: با بازیکنانی که صحبت کردم شرایط زمین خوب بود، اما کمی صاف بود، با این وجود نسبت به سایر شرایط شرایط بهتری داشت. باید کم به زمین چمن‌های نامطلوب تیم‌هایی که با آنها بازی داریم، عادت کنیم.

مجیدی در پاسخ به سوالی در روند تیم استقال نسبت به فاسل گذشته و دالیل پیشرفت انواع زیادی وجود دارد که گفتنش سخت است. عامل دوم نیز میدیریت آجورلوست. این دو چیز است که ما را خوب می کند و ما از آن نهایت استفاده را خواهیم کرد.

[ad_2]

Adrienne Daniel

قهوه‌کار بسیار جذاب. دانشجو. محقق سفر. بت نوجوان آینده.

تماس با ما