دیده الکترونیکی شد

[ad_1]

وزیر امتور اقتصادی و دارایی از فراهم شدن امکان خوردن به سونرت اینترنتی و

به گزارش ایسنا، سامانه های کاربردی وزارت امور اقتصادی و دارایی امروز با حضور وزیر اقتصاد در محل این وزارتخانه به بهره برداری رسید که این سامانه ها در بخش های معاونت خزانه داری، معاونت اقتصادی و همچنین مرکز فناوری اطلاعات وزارتخانه تهیه و به کارگیری خواهند رسید.

یکی از این سامانه ها، سامانه مدیریت بدهی ها و اوراق بهادار بازار پول و سرمایه گذاری است که در راستای رفع قانون تولید اسلامی و انتشار اسناد مالی و اسناد تسویه خزانه در قوانین بودجه سنواتی طراحی شده است.

هدف این است که دولت را با بهترین تجهیزات، تجهیزات و لوازم فراهم کنیم.

بر اساس تاریخچه ماه، سال جاری سال ماهی است.

در این جلسه مشخص می شود که تمام دستگاه های کشور به مرکز مدیریت بدهی های عمومی و روابط مالی دولت، دسترسی دارند تا سامانه از این طریق اقدام کنند و دومین سامانه آزمایشی را شروع کنند و برات الکترونیکی را انتخاب کنند که یکی از آن ها دسترسی آسان به مردم را داشته باشد. کارها به سفته و برات بوده تا خدمات غیر حضوری دریافت کنند.

احسان خاندو در این مراسم با بیان اینکه امروز همزمان با سایر وزارتخانه های اقتصاد از چهار سامانه جدید این وزارتخانه در حوزه های مختلف رونمایی شد که این سامانه ها با هدف استفاده از دستگاه های استانی و ملی طراحی و عملیاتی شده اند.

وی افزود: یکی از این سامانه ها در حوزه خزانه داری کشور و سامانه های دیگر در حوزه رصدهای دولتی و دولتی بوده است و به دولت این جازه را می دهد که صفر تا صدهای دولت و دولتی را رصد و پیگیری کند. این یکی از مهمترین محصولات کشاورزی در جهان امروز است.

وزیر اقتصاد با بیان اینکه از طریق این سامانه های جدید نظارت بر خط و آنلاین را برای دستگاه های مختلف ایجاد کردهایم ادامه داد: با رونمایی های امروز از سامانه های جدید خبر خوش ما این است که مردم از فردا می توانند به صورت آنلاین و غیرحضوری و به صورت آنلاین انجام شوند. نسبت به خرید سه اقدام کنند.

خاندوزی درباره خرید غیرحضوری سفته و بدون برات اظهار کرد: کاربران عمومی از هر کجایی که هستند و از خانه و محل کار خود به شعبه یا واحدهای فروش سفته مراجعه می کنند، می توانند خرید سفته را داشته باشند. همچنین امکان صدور هر پنج مرحله پس از فروش سفته هم بدون حضور در شعب بانکی به صورت الکترونیکی انجام می شود، یعنی افراد می توانند به صورت 24 ساعته و آنلاین ظهرنویسی سهفته را هم انجام دهند.

اقتصاد وزیر با بیان این که در حال حاضر سه بانک دولتی خصوصی و قرض الحسنه این خدمات اینترنتی را ارائه می دهند گفت: بانک ملی، بانک قرض الحسنه رسالت و بانک آینده از فردا به صورت برخط و 24 ساعت هفته صادر می کنند. صدور سهولت الکترونیکی امکان جعل اسناد به سافر می‌رسد که این امر باعث افزایش گشایی می‌شود بخشی از مسایل اقتصادی

[ad_2]

Braylon Mccoy

محقق حرفه ای وب. پیشگام الکل متعصب تلویزیون دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما