راهنمای خرید لوازم خواب با کیفیت

[ad_1]

اگر خوب نخوابید، نمی توانید روز خود را خوب شروع و به پایان برسانید. نیاز به خواب خوب، ذهنی آرام و بستری خوب دارد. خوشبختانه با استفاده از تکنیک هایی می توان ذهن را آرام کرد، اما تخت نامناسب را نمی توان جایگزین کرد و جایگزینی تنها راه ممکن است! اگر می‌خواهید خیالتان از خوب بودن رختخواب و سایر وسایل خواب راحت باشد، باید قبل از خرید تخت با راهنمای تخت خواب با کیفیت آشنا شوید.

دانش شما در این زمینه به شما کمک می کند تا از انتخاب های بد جلوگیری کنید و بهترین گزینه را انتخاب کنید. پس در این صفحه قصد داریم با ارائه راهنمای خرید محصولات خواب با کیفیت به شما کمک کنیم تا خریدی رضایت بخش و عالی داشته باشید و در نهایت یک خواب راحت داشته باشید! با ما بمان …

یک محصول خواب با کیفیت چه ویژگی هایی دارد؟

وسایل خواب همه چیزهایی هستند که در طول خواب استفاده می کنیم. متداول ترین وسایل خواب عبارتند از روتختی، بالش، کوسن، ملحفه و بالش. قبل از هر چیز محصول اتاق خواب شما باید با دکوراسیون داخلی اتاق خواب شما هماهنگ باشد. به عبارتی باید به رنگ و طرح آن دقت کرد. به عنوان مثال، اگر سبک اتاق خواب شما کلاسیک است، نمی توانید از روتختی های اسپرت استفاده کنید و بهتر است روتختی به سبک کلاسیک انتخاب کنید.

در مرحله دوم باید به نوع محصول خواب توجه کنید. اگر پوست شما حساس است، فیبر موجود در محصول خواب شما باید ضد حساسیت باشد. در غیر این صورت بهتر است از محصولات الیاف مصنوعی کمتر استفاده کنید. ایده آل ترین گزینه ها پنبه و پر است. البته وجود الیاف مصنوعی مانند فایبرگلاس و اکریلیک در متریال داخلی محصول خواب به دلیل خاصیت حفظ گرما می تواند شب های زمستانی شما را گرمتر از قبل کند.

یکی دیگر از ویژگی های محصولات خواب با کیفیت، جذب رطوبت بالا است.

اندازه نیز تاثیر بسزایی بر کیفیت خواب دارد. به عنوان مثال، اگر بالش شما خیلی بزرگ یا خیلی کوچک باشد، خطر آسیب به ستون فقرات گردنی و مشکل در خواب وجود دارد. فنرهای تشک دارای مواردی از قبیل استاندارد، ارتفاع تشک، اندازه و جنس روتختی، اندازه تخت و … هستند که در خرید محصولات خواب باید به آن توجه کنید.

ما در فروشگاه کاورلت مرغوب ترین و با کیفیت ترین وسایل روتختی را تولید و وارد می کنیم و در خدمت شما عزیزان قرار می دهیم.

نکات مهم برای خرید روتختی

برای خرید پتو اولین چیزی که باید از خود بپرسید این است که پتو را برای کدام فرد و اتاق می خواهید. مثلاً پتوی دخترانه از نظر اندازه و طرح با پتوی پسرانه متفاوت است.

در مرحله بعد باید تصمیم بگیرید که در چه فصلی می خواهید از این پتو استفاده کنید و آیا می خواهید از آن فقط به عنوان روتختی استفاده کنید یا مانند پتو در هنگام خواب. پاسخ به این سؤالات محتوای و ضخامت روتختی را مشخص می کند.

روتختی های ارائه شده در روکش از کیفیت بالایی برخوردار بوده و در برابر شستشو مقاوم هستند. زیباترین و به روزترین مدل های روتختی را در طرح ها و رنگ های مختلف برای سلیقه های مختلف به فروش می رسانیم.

نکات مهم برای انتخاب یک بالش با کیفیت

از آنجایی که پوست صورت در هنگام خواب غیر فعال می ماند، انتخاب بالشی از بهترین الیاف ممکن مهم است. در غیر این صورت، پس از مدتی استفاده از بالش، ممکن است دچار جوش و سایر مشکلات پوستی شوید. این به جذب رطوبت و تنفس بالش ها کمک می کند که باعث کاهش تعریق مو و گردن در هنگام خواب می شود.

برای رفع این مشکل برخی از تولیدکنندگان بالش هایی از مموری فوم ساخته اند و در داخل آن از ژل خنک کننده استفاده شده است. به این ترتیب، دیگر مجبور نخواهید بود یک شبه بالش خود را بچرخانید!

نکته دوم این است که باید به موقعیت مهره های گردن خود نیز توجه کنید و بر این اساس بالش قد مناسب را انتخاب کنید. همچنین الیاف داخل بالش را طوری حرکت دهید که هنگام خواب بالش فضای بین سر و شانه را به خوبی پر کند.

بهترین الیاف بالش چیست؟

بالش ها از الیاف مختلفی مانند پنبه، پر، پشم، کرک، فوم و الیاف مصنوعی ساخته می شوند. الیاف طبیعی با کیفیت و قوی هستند، اما همه نمی توانند از آنها استفاده کنند. زیرا احتمال ابتلا به آلرژی در آنها بیشتر است. از طرف دیگر بالش های پنبه ای و پشمی را نمی توان در ماشین لباسشویی شست. این به این دلیل است که الیاف آنها هنگام شستن ماشین جمع می شوند. البته در صورت استفاده از بالش باید هر دو ماه یکبار بالش را بشویید و سالی یک بار بالش را خالی کرده و با دست بشویید.

افرادی که به الیاف طبیعی حساسیت دارند یا از بالش استفاده نمی کنند باید از بالش های ساخته شده از الیاف مصنوعی استفاده کنند.

بهترین پارچه برای وسایل خواب

راهنمای خرید لوازم خواب با کیفیت

از آنجایی که پارچه در تماس مستقیم با پوست است، بهتر است در هنگام خرید به موارد مختلفی توجه کنید. راحتی پارچه را با سه معیار لمس، گرما و رطوبت اندازه گیری می کند. ایده آل ترین پارچه دارای خواص نرمی، عایق حرارتی و جذب رطوبت است.

پارچه های مورد استفاده در ساخت کیسه خواب عبارتند از:

  • پنبه: بسیار بادوام، مقرون به صرفه و قابل تنفس و یکی از محبوب ترین پارچه ها.
  • ابریشم: بسیار لطیف است و برای کسانی که به آن حساسیت ندارند و خواهان یک محصول خواب نرم هستند مناسب است. قیمت این پارچه نسبتاً بالاست.
  • پلی استر: ساخته شده از مواد پلیمری و نسبتا زبر. از آنجایی که عایق حرارتی بسیار خوبی دارد، برای فصل سرد سال مناسب است. همچنین استحکام و طول عمر بالایی دارد.
  • بامبو: این پارچه معمولا از ترکیبی از سایر الیاف بامبو ساخته می شود و بسیار نرم، قابل تنفس و بادوام است.
  • ترکیبیاین نوع پارچه از ترکیبی از الیاف پنبه دیگر ساخته شده و نسبتاً مقرون به صرفه، بادوام، نرم و ضد چروک است.
  • لیز خوردنساخته شده از فیبر اکالیپتوس و دارای خواص نرم کنندگی و ضد باکتریایی است.
  • از کتان: بسیار بادوام و ضخیم بوده و به دلیل عایق بودن در برابر حرارت مناسب فصل سرما می باشد.
  • فلانل: از پنبه یا پشم ساخته شده و در عین حال بدن را به خوبی گرم می کند.

اهمیت خرید محصولات خواب از یک فروشگاه معتبر

شهرت فروشگاهی که از آن خرید می کنید کیفیت وسایل خواب شما را تضمین می کند. هرچه شهرت فروشگاه بیشتر باشد، کیفیت، دوام و خدمات پس از فروش محصول شما بهتر است.

مجموعه کاورت با بیش از 7 سال سابقه در واردات محصولات برند و تولید بهترین و با کیفیت ترین وسایل خواب با پشتیبانی 24 ساعته در خدمت مشتریان است. هدف ما جلب رضایت شما عزیزان است.

[ad_2]

Cornelius Mcgrath

درونگرا. قهوه خور. کاوشگر. متخصص تلویزیون بشارت بیکن لاعلاج. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما