رونالدو از عملکرد هم تیمی هایش مقابل ویارئال ناراضی است

[ad_1]

کد خبر: 1782970/59

زمان: 12:27
1400/07/09

هدیه: 879

کریستیانو رونالدو ستاره منچستریونایتد از عملکرد سایر بازیکنان این تیم مقابل ویارئال ناراحت است.

به گزارش “ورش سه” ، شیاطین سرخ نتوانستند کریستیانو رونالدو را در دیدار با ویارئال نگه دارند و او در طول مسابقه تنها یک شوت در چارچوب داشت. یونایتد در مجموع 14 شوت به سمت دروازه زد و 54 درصد توپ را در اختیار گرفت.

اما تیم Wet Gunnar Solscare به ندرت توانست این برتری را به گل تبدیل کند و بار دیگر به لطف درخشش ستاره منحصر به فرد خود موفق به کسب سه امتیاز شد. پاکو آلسر اولین گل بازی را به ثمر رساند و تیمش را از میزبان جلو انداخت.

اما تلز با والی تماشایی از فاصله 20 متری بعد از هفت دقیقه بازی را به تساوی کشاند. با این حال ، پس از این گل ، به نظر می رسید که یونایتد از کسب امتیاز در ورزشگاه خانگی خود راضی است زیرا به زانو درآوردن ویارئال بسیار دشوار بود.

اما باز هم این رونالدو بود که چندین بار در دوران حرفه ای خود جلو رفت و موفق شد در دقایق پایانی با پاس جسی لینگارد گل پیروزی تیمش را به ثمر برساند. این اولین برد یونایتد در لیگ قهرمانان این فصل بود و رونالدو بسیار مورد استقبال قرار گرفت.

با این حال ، الکس تلیس مدعی است که بازیکن پرتغالی قبل از گلزنی از عملکرد هم تیمی های خود بسیار ناراضی بود. او به TNT Sport گفت: “من برای اولین بار با او بازی کردم.” ما روابط خوبی در خارج از زمین داشتیم زیرا هر دو به پرتغالی صحبت می کردیم. پنج دقیقه قبل از گلش ، او کمی ناراحت بود که ما به او توپ ندادیم. گفتم توپ می آید ، تمرکز داشته باشید چون توپ می آید. و رونالدو مدت زیادی پس از ترک زمین متوقف نشد. ما کیفیت آن را می دانیم و هر روز آن را می بینیم. بنابراین ما فقط به یک توپ نیاز داشتیم تا به محوطه جریمه برسیم و او برای ما پیروز شود. “این یک رویاست.”

[ad_2]

Giovanna Yu

گیک بیکن. ماون قهوه. ارتباط ظریف جذاب. متخصص مواد غذایی به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما