رونمایی از تبلت سامسونگ برای کودکان

[ad_1]

در رفتن سامسونگ به تازگی از تبلت جدیدی رونمایی کرده است که در واقع نسخه بهینه شده تبلت Samsung Galaxy Tab A7 Lite برای کودکان است. این تبلت به صفحه نمایش لمسی 8.7 اینچی TFT و دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی مجهز شده است. این دستگاه قابلیت کنترل بیشتر والدین را نیز دارد.

به گزارش فرارو، سامسونگ نسخه کودکانه گلکسی تب A7 لایت را در روسیه معرفی کرده است. تبلتی با نام Samsung Galaxy Tab A Kids با همکاری برند محصولات کودک در روسیه عرضه می شود. او همچنین خالق مجموعه کارتونی «معبدهای پریشان» است. این انیمیشن برای کودکان 3 تا 8 سال ساخته شده و اولین بار در 7 می 2004 پخش شد. این مجموعه تلویزیونی به عنوان بخشی از پروژه فرهنگی-آموزشی “جهان بدون خشونت” برنامه دولت روسیه ساخته شده و دارای 208 قسمت است. شبکه پویا این سریال را در ایران نیز پخش کرده است.

این تبلت با بیش از 20 برنامه آموزشی و سرگرمی از همان برند لگو از پیش بارگذاری شده است. تبلت Samsung Galaxy Tab A Kids همچنین دارای یک رابط کاربری ویژه با دستیار دیجیتالی به نام Marusia است که برای سرگرم کردن کودکان با داستان، موسیقی و بازی طراحی شده است. تبلت Samsung Galaxy Tab A Kids با پوشش و پایه رنگ روشن تری عرضه می شود.

قیمت اولیه تبلت Samsung Galaxy A Kids 14990 روبل روسیه (تقریبا معادل 202 دلار آمریکا) تعیین شده است. در حال حاضر فقط از طریق فروشگاه آنلاین رسمی سامسونگ در روسیه و فروشگاه های خرده فروشی در این کشور در دسترس است. هنوز عرضه این تبلت در ایران و سایر بازارها اعلام نشده است.

رونمایی از تبلت سامسونگ برای کودکان
همانطور که قبلا ذکر شد، Samsung Galaxy Tab A Kids یک رابط کاربر پسند دارد. همچنین کنترل‌های والدین را برای جلوگیری از دسترسی کودکان و پیکربندی نوع محتوای موجود فراهم می‌کند. به دلیل سهل انگاری کودکان در استفاده از دستگاه، این تبلت دارای قاب ضد ضربه است تا از آن در برابر حوادث محافظت کند.

Samsung Galaxy Tab A Kids تنها تبلت Wi-Fi است که از بلوتوث نسخه 5.0 نیز پشتیبانی می کند. توجه داشته باشید که تنها دستگاه های Wi-Fi دستگاه هایی هستند که تنها راه اتصال به اینترنت از طریق Wi-Fi است. این دستگاه دارای 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی است. حافظه داخلی با استفاده از کارت microSD تا یک ترابایت قابل افزایش است. این دستگاه مجهز به باتری 5100 میلی آمپر ساعتی است.

منبع: ndtv

[ad_2]

Charlie Owens

تحلیلگر هاردکور طرفدار عمومی فرهنگ پاپ. خالق مادام العمر تنظیم کننده. اهل سفر. متخصص وب متعهد

تماس با ما