رویداد سوپر دیوایس هواوی در تهران، رونمایی از جدیدترین محصولات

[ad_1]

هوآوی رویداد SuperDevice را در تاریخ 6 بهمن در هتل استقلال تهران برگزار کرد. علاوه بر معرفی 9 محصول جدید، این رویداد دو قسمتی برای نمایندگان رسانه و فروش بر استراتژی های تجاری و بازاریابی توسط مدیران ارشد شرکت متمرکز بود.

ابتدا جناب آقای فیاض، معاون هواوی، در مورد رشد بازار جهانی هواوی در محصولاتی مانند لپ تاپ و ساعت های هوشمند صحبت کردند. وی همچنین به تشریح استراتژی برند هواوی برای شرایط فعلی و آینده حضور در بازارهای ایران و چگونگی حضور در بازار موبایل و لوازم جانبی هوشمند پرداخت.

وی در ادامه به موضوع ابر دستگاه و چگونگی ایجاد یک اکوسیستم یکپارچه و زندگی فکری در زمینه های مختلف پرداخت. به گفته آقای فیاض، “هواوی در حال حاضر راه حل های هوشمند و اتصال یکپارچه ای را ارائه می دهد تا به مردم کمک کند هوشمندتر کار کنند، ورزش کنند و بیشتر سرگرم شوند.

رویداد سوپر دیوایس هواوی در تهران، رونمایی از جدیدترین محصولات
سپس نوبت به معرفی جدیدترین محصولات هوآوی رسید و آقای محمدرضا رضایی مدیر روابط عمومی هواوی پشت تریبون قرار گرفت و 9 محصول جدید هواوی را معرفی کرد. این محصولات شامل سه گوشی موبایل با مدل های nova 9، p50 Pro و یک گوشی کاور جیبی P50، یک لپ تاپ، یک تبلت، یک مدل ساعت هوشمند، دو مدل مانیتور حرفه ای و یک هندفری با طراحی کیف شارژ کاملا منحصر به فرد می باشد. وی علاوه بر معرفی یکی پس از دیگری این محصولات، به پیاده سازی و ارتباط همه جانبه آنها پرداخت. تمامی این محصولات با گارانتی رسمی هواوی به زودی در بازار داخلی عرضه خواهند شد.

آقای شهاب نادری، مدیر ارشد بازاریابی و تبلیغات هوآوی، دقایقی در مورد استراتژی های بازاریابی اکوسیستمی و برندسازی هوآوی و تاثیر ادغام برنامه های بازاریابی استراتژیک بر روی محصولات مختلف در زندگی روزمره مردم صحبت کرد.

او گفت: «در سال‌های اخیر، هواوی بر توسعه اکوسیستم‌ها و برند هوآوی تمرکز کرده و بر توسعه هشت دسته‌بندی مبتنی بر فناوری دستگاه‌های فوق‌العاده و محصولات پرچم‌دار تمرکز کرده است.» توسعه جامعه کاربری و شبکه یکپارچه فروش محصول به مردم این امکان را می دهد که پر باشند. Huawei Super Device با ویژگی ها و برنامه های کاربردی آشنا است که هدف آن ایجاد یک تجربه کاربری متفاوت برای کاربران به دور از فروش محصول است.«هدف آن ایجاد سبک زندگی هوشمند برای محصول و جامعه کاربران است.

در پایان، آقای امیرحسین قاسمی، مدیر ارشد شبکه خرده فروشی هواوی، در خصوص تلاش هواوی برای ارتقای سطح دانش کاربران و مشتریان در مراکز فروش کلیدی در تهران و مراکز استان ها صحبت کرد.

به گفته وی، هوآوی در حال حاضر دارای 23 غرفه محصولات و 34 فروشگاه منتخب در بزرگترین و عمده بازارهای کامپیوتر و موبایل در سراسر کشور است که جدیدترین محصولات را به نمایش می گذارد و به کاربران امکان کار با محصولات کاربردی و فوق العاده را می دهد.تجربه خود را با دستگاه به اشتراک بگذارید. هوآوی همچنین به 101 نفری که محصولات هواوی را خریداری کرده‌اند، جوایزی را در قالب جشنواره سوپر دستگاه‌های نوروزی که از 3 فوریه 2009 آغاز شده و تا 20 مارس 2010 ادامه خواهد داشت، اهدا خواهد کرد. جوایز شامل 100 محصول شامل نوا 9، مانیتور Mateview و دستبند هوشمند Band 6 است و جایزه فوق العاده شامل هفت محصول جدید هواوی برای هر نفر است و به صورت هفتگی پخش می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط شرکت در این قرعه کشی به آدرس huaweimobilefarsi.com هواوی ایران مراجعه کنید. نتایج قرعه کشی و اسامی برندگان هفتگی نیز در صفحه شبکه اجتماعی هواوی ایران با همین آدرس اعلام خواهد شد.

قاسمی در خاتمه از خدمات و خدمات پس از فروش متنوع هواوی در ایران و خدمات پس از فروش عید نوروز از جمله 70 درصد تخفیف تعویض باتری اورجینال، 50 درصد تخفیف سایر قطعات، نرم افزار رایگان خبر داد. خدمات، خدمات تحویل و شامل دانلود رایگان و هدایایی مانند تعداد محدودی شارژر و کابل اصلی بود.

در نهایت، آقای اشکان داوری، مدیر ارشد تولید هواوی، نکات مهم این رویداد را تشریح کرد. وی از جشنواره نوروزی سوپر دستگاه هواوی به حضار خبر داد.

رویداد سوپر دیوایس هواوی در تهران، رونمایی از جدیدترین محصولات

در بخش دوم، این رویداد برای نمایندگان رسمی و بزرگ محصولات و خرده فروشان هواوی و با حضور روسای سازمان ها، ارگان ها و ابتدا سه اپراتور تلفن همراه ایرانسل و رایتل برگزار شد.

محصولات جدید هواوی:

گوشی هوشمند نوا 9:

این گوشی میان رده دارای طراحی شیک با قاب شیشه ای و قاب فلزی و صفحه نمایش 6.57 اینچی منحنی OLED با نرخ تازه سازی 120 هرتز است. ویژگی هایی که محصول شاخص هستند و نوا 9 را به گزینه ای بسیار ارزان تبدیل می کنند.

همچنین دارای دوربین چهار ماژول 50 مگاپیکسلی و پتنت RYYB هوآوی و باتری 4300 میلی آمپر ساعتی و سوپرشارژر 66 واتی است. در 38 دقیقه از صفر تا 100 درصد شارژ می شود.

گوشی هوشمند P50 Pro:

این محصول با تمرکز بر دوربین و تصویربرداری با کیفیت، از دوربین چهار ماژول با طراحی کاملا منحصر به فرد بهره می برد و در حال حاضر از نظر کیفیت تصویر در بین تمامی گوشی های هوشمند دنیا رتبه اول را دارد. این محصول از صفحه نمایش 6.6 اینچی OLED با نرخ رفرش 120 هرتز و باتری 4360 میلی آمپر ساعتی با ظرفیت شارژ فوق العاده 66 واتی هواوی بهره می برد. این محصولات در دو رنگ جذاب طلایی و مشکی در بازار داخلی ایران عرضه می شوند.

گوشی هوشمند جیبی P50:

این محصول اولین گوشی کاور با ساختار پوسته هواوی می باشد که دارای طراحی بسیار جذاب با دو ماژول گرد در پشت گوشی می باشد. یکی از دو ماژول دارای دوربین اصلی با سه لنز و ماژول دوم دارای صفحه نمایش 1.07 اینچی با چندین کاربرد متفاوت است.

این دوربین برای دسترسی سریع بدون باز کردن گوشی قابل استفاده است. لولای به کار رفته در جیب P50 از ساختاری بسیار مستحکم ساخته شده، طول عمر بالایی دارد و کمترین فرورفتگی را در صفحه نمایش دارد.

دسته بندی محصولات غیر موبایل هواوی:

سایر محصولات شامل لپ تاپ Matebook 14 با بدنه کاملا فلزی و صفحه نمایش لمسی 2k و تبلت 12.6 اینچی MatePad Pro با قلم و صفحه کلید نوری است.

همچنین در دسته محصولات پوشیدنی، دو ساعت هوشمند Watch GT3 با قابلیت استثنایی باتری ۷ روزه برای مدل ۴۲ میلی متری و باتری ۱۴ روزه برای مدل ۴۶ میلی متری و هندزفری رژ لب FreeBuds معرفی شد. طرح جعبه شارژ مخصوص شبیه رژ لب زنانه. مانیتورهای جدید هواوی شامل دو مدل اصلی MateView با نمایشگر 4k + و نسبت تصویر 3:2 برای طراحان و طراحان گرافیک است و از محصولات جدید هواوی می توان به MateView GT با صفحه نمایش 34 اینچی منحنی برای گیمرهای حرفه ای و نرخ رفرش 165 هرتز اشاره کرد. .

[ad_2]

Kendrick Patel

پیشگام مادام العمر الکل. پزشک بیکن. گورو معمولی تلویزیون نرد قهوه. عاشق توییتر. کاوشگر آماتور

تماس با ما