شایعه «مرد» بودن همسر مکرون!

[ad_1]

در رفتن بریجت مکرون، همسر امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه، اخیرا به ترنس بودن متهم شده است.

به گزارش فرارو، کاربران اینترنتی مدعی شده اند که «بریجت» یک مرد به دنیا آمده است. رسانه ها بر این باورند که این شایعات توسط نظریه پردازان توطئه راست افراطی در حالی منتشر می شود که نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آینده فرانسه در حال انجام است.

بریجت ماکرون هنوز در مورد این شایعات اظهار نظری نکرده است. شایعاتی مبنی بر اینکه در نامه همسر مکرون از «بریجت مری کلود» به عنوان یک زن نام برده شده است.

رسانه های فرانسوی می گویند این ادعا ابتدا توسط رسانه های راست افراطی مطرح شد. با این حال، از روز دوشنبه، این ادعا به طور گسترده در شبکه های اجتماعی بازتاب داشت.

شبکه خبری راشا تودی گزارش می دهد که در مجموع 34000 پست توییتر شناسایی شده است که این ادعا را با هشتگ JeanMichelTrogneux به اشتراک گذاشته اند.

با این حال، کاربران شبکه های اجتماعی عکس های کمیاب از دوران جوانی بریجت ماکرون و همچنین اشاره هایی مبنی بر اینکه او می خواست گردن خود را پنهان کند، منتشر کردند.

شایعه «مرد» بودن همسر مکرون!

ناتاشا ری روزنامه نگاری است که مدعی است سه سال را صرف تحقیق درباره گذشته بریجت ماکرون کرده است. او در مصاحبه اخیر خود ادعا کرد که اسنادی را ارائه کرده است که تولد اولین مرد زن فرانسوی را تایید می کند. او می گوید مدارک را در پاکتی مهر و موم کرده و زیر نظر یک وکیل نگه داشته است.

به گزارش رسانه های فرانسوی، کاربران در تلاشند تا به این موضوع بگویند که بانوی اول فرانسه 68 ساله «ژان میشل» نام دارد.

شایعه «مرد» بودن همسر مکرون!

امانوئل مکرون و همسرش در جوانی

بریجت ماکرون اولین زن یا رئیس دولتی نیست که هدف چنین شایعاتی قرار گرفته است. در سال 2017، مجری محافظه کار برنامه رادیویی “Infovers” در سمت راست افراطی ایالات متحده ادعا کرد که “میشل اوباما” همسر باراک اوباما است! پیش از این، جاسیندا آردن، نخست وزیر نیوزیلند به ترنسجندر بودن متهم شده بود. هیچ یک از این شایعات تایید نشده است و هیچ مدرک قطعی برای اثبات آنها وجود ندارد.

[ad_2]

Reece Bryant

ایجاد کننده. شیطون عاشق تلویزیون حل کننده مشکلات مادام العمر نویسنده. تحلیلگر. نینجا فرهنگ پاپ. عاشق اینترنت معتبر. کاوشگر کل کارآفرین لاعلاج

تماس با ما