صفر تا 100 نکته برای کرم پودر به روش درست

[ad_1]

هدف نهایی ما از کرم پودر، صاف و صاف کردن پوست بدون کوچکترین لک است. همه ما دوست داریم پوستی شبیه نوزاد داشته باشیم، اما با افزایش سن، چین و چروک، چین و چروک و جوش روی پوست ما ظاهر می شود و بیشتر افراد علاقه ای به این تغییرات ندارند و به سراغ لوازم آرایشی می روند. برخلاف آنچه از کرم پودرها و لوازم آرایشی انتظار داریم، به جای اینکه پوست صاف و بی عیب به نظر برسد، اغلب با ماسک ظاهر می شود و آرایش صورت به راحتی قابل مشاهده است. هیچ کس آن را نمی خواهد. با ما همراه باشید تا روش صحیح استفاده از کرم پودر و ابزار ضروری را برای جلوگیری از این مشکل و آرایشی زیبا و قبلی توضیح دهیم.

آماده سازی پوست

هنگامی که پوست شما در بهترین حالت خود قرار دارد، می تواند در برابر آرایش مناسب به خوبی عمل کند و آرایش طولانی تر بماند. قبل از هر کاری صورت خود را با یک شوینده خوب بشویید تا آلودگی ها از روی پوست پاک شود. بعد از خشک شدن صورتتان از مرطوب کننده مناسب پوستتان استفاده کنید و مراقب باشید از مرطوب کننده دور چشم استفاده نکنید.

مراقبت از پوست

صفر تا 100 نکته برای کرم پودر به روش درست

اولین و مهمترین چیز برای استفاده از کرم پودر، روال منظم پوست است. پوست شما نیاز به مراقبت روزانه دارد و بدون مراقبت نمی توانید بهترین آرایش را روی پوست خود انتظار داشته باشید. پوست مستعد آکنه و منافذ باز و آرایش بیش از حد کثیفی را نمی پوشاند و مشخص می شود که ماسک زده اید تا زیبا به نظر برسید. ما به شما توصیه می کنیم که یک روتین پوستی متناسب با نوع پوست خود داشته باشید. به گفته پزشکان متخصص، می توانید از محصولات مختلف مناسب پوست خود به عنوان کرم روز و شب استفاده کنید. فراموش نکنید که فیشال به تمیز و درخشان نگه داشتن پوست شما کمک می کند، بنابراین از مراقبت مداوم پوست غافل نشوید. همچنین اگر برای پاکسازی و پاکسازی پوست خود به کمک نیاز دارید، مطالعه این مقاله را به شما پیشنهاد می کنیم.

آغازگر

پرایمر می تواند از پوست صورت در برابر آلودگی و مواد آرایشی محافظت کند و از ورود مواد آرایشی به بافت های پوست جلوگیری کند. در واقع پرایمر با بستن منافذ باز به صاف شدن پوست کمک می کند و سطح پوست را برای زدن کرم پودر آماده می کند. از طرفی پرایمر می تواند تا حدودی پوست را روشن کرده و لک های پوستی را کاهش دهد. علاوه بر پرایمر صورت، سعی کنید پرایمر مخصوص دور چشم نیز ایجاد کنید. با توجه به حساسیت بالای پوست دور چشم و زمانی که می خواهید از لوازم آرایشی مانند کانسیلر برای این ناحیه استفاده کنید، بهتر است مراقبت های لازم را از پوست انجام دهید.

کرم پودر را انتخاب کنید

بعد از پرایمر نوبت به زدن کرم پودر می رسد. انتخاب کرم پودر مناسب تاثیر زیادی در کیفیت آرایش شما دارد. کرم پودرهای ارزان قیمت زیادی در بازار وجود دارد که افراد زیادی از آن استفاده می کنند. این محصولات از مواد اولیه بی کیفیت ساخته شده اند و خطر ابتلا به مشکلات پوستی را افزایش می دهند. کوچکترین و واضح ترین پیامد این لوازم آرایشی بی کیفیت این است که به مرور زمان متوجه چین و چروک می شوید. این مواد به پوست اجازه تنفس نمی دهند و منافذ پوست را باز خواهند کرد. برعکس، استفاده از محصولات آرایشی با کیفیت بالا سلامت پوست شما را به خطر نمی اندازد و رنگ پوست را خوب حفظ می کند. بهترین برندهایی که در ایران وجود دارند عبارتند از مک، لورآل، استی لودر و میبلین. شما می توانید این کرم پودر با مارک خوب را با قیمت مناسب از سایت های معتبر سفارش دهید.

برس یا اسفنج آرایشی

پس از خرید کرم پودر، باید ابزار مناسبی نیز برای زدن آن داشته باشید. برس ها و اسفنج های آرایشی مختلفی در بازار وجود دارد. استفاده از این دو محصول تا حدودی خوش طعم است و بستگی به محصول دارد. برخی از برس های آرایشی به دلیل تراکم بالای موهایشان برای زدن کرم پودر مناسب هستند. از آنجایی که اکثر فروشندگان اجازه بررسی مستقیم برس و اسفنج های آرایشی را نمی دهند و از نظر اخلاقی انجام این کار مناسب نیست، توصیه می کنیم از برس های آرایشی استفاده نکنید زیرا نمی توانید تراکم موهای برس را به طور دقیق تعیین کنید. بهتر است از اسفنج آرایشی استفاده کنید.

اطلاع

ابتدا باید اسفنج را مرطوب کرده و در آب خیس کنید، سپس به اندازه نیاز کرم پودر را پشت دست بزنید و اسفنج را روی تمام قسمت های پوست بجز ناحیه زیر چشم بمالید. از یک تکه اسفنج تیز زیر گوشه بینی، گوشه چشم و زیر ابرو استفاده کنید.

رفع کانسیلر، کانتور و پودر

همانطور که گفته شد نمی توان از کرم پودر برای ناحیه زیر چشم استفاده کرد. ترکیب کرم پودر برای پوست زیر چشم مناسب نیست پس باید از کانسیلر استفاده کنید. کانسیلری را دو درجه تیره تر از رنگ کرم پودر انتخاب کنید تا تیرگی زیر چشم را بهتر بپوشاند. بعد از زدن کانسیلر صبر کنید تا کمی خشک شود و سپس با اسفنج آرایشی یا برس مناسب مقداری پودر فیکس کننده زیر چشم بزنید. این پودر از ظاهر شدن خطوط عمیق زیر چشم بر روی آرایش زیر چشم جلوگیری می کند. پس از آن، باید قسمت های کلیدی و قسمت هایی که نیاز به سایه دارند را کانتور کنید. زیر بغل، استخوان فک، دو طرف بینی و نزدیک فولیکول های مو در انتهای پیشانی را کانتور کرده و با اسفنج پاک کنید.

رژ گونه

آخرین مرحله ای که برای آرایش پوست باید انجام دهید استفاده از رژگونه است. رژگونه صورت شما را شاداب و جوان می کند و زیبایی آرایش را تثبیت می کند. رژگونه در بازار انواع مختلفی دارد و می توانید از مدل رژگونه مایع، چوبی یا پودری استفاده کنید. به برند محصولاتی که خریداری می کنید توجه کنید. از برندهای باکیفیت رژگونه در ایران می توان به لدورا، بورژوا، فلورمار و رولوشن اشاره کرد که می توانید از آنها استفاده کنید. کمی رژگونه روی ناحیه ای که کانتور می کنید بمالید و متوجه شوید که هنوز باید زیر استخوان گونه باشد.

نکات خود را دنبال کنید تا از پوست خود نهایت استفاده را ببرید و از این آرایش لذت ببرید.

نویسنده: سارا اقبالی

[ad_2]

Makayla Massey

کاشف برنده جایزه کل معتاد زامبی. متعصب فرهنگ پاپ بی عذرخواهی. تواهولیک.

تماس با ما