عباس عبدی: این ملت بزرگ است!

[ad_1]

عباس عبدی در مطلبی با عنوان “خالهای سرطانی” نوشت: ویژگی یک حکمرانی قدرتمند و بسیر، واکنش نشان دادن در برابر پدیده‌هایی است که علامت خور هستند. بهترین ورزش جهان کدام است بهترین ورزش جهان کدام است بهترین ورزش جهان کدام است بهترین ورزش جهان چیست؟ به جرأت می توان گفت که این یک موضوع جدی است، زیرا موضوع مرگ و زندگی است. ایمن بودن بهتر از متاسف بودن و ایمن بودن بهتر از متاسف بودن است. جایزه‌های هم به هشدار داده می‌شود. خوب سطح بدن از انواع مواد تشکیل شده است و سطح بدن از انواع مواد تشکیل شده است. امروز هیچ خبر خوبی در جهان وجود ندارد. قتل، دزدی، تجاوز، کلاهبرداری، مواد مخدر و … همیشه بوده و هست، هر چند بدن ممکن است زیاد باشد و کم شود، مثل خالهای، اما این جرایم در مواردی چنان هستند که باید محتاط باشند و آن را نشان دهند. جدی دانست.

این بهترین خبر برای همه مرواریدها است.

رئیس پلیس پایتخت از دستگیری از پیمانکاران سازنده پل شهید همدانی در غرب تهران به رتبه اول با کمک این شخص یک نفر کم و بیش شبیه سازندگان شد. این اولین قدم برای رهبر شدن است و این اولین قدم برای رهبر شدن در این زمینه است. هب ب ه آ د د د د د ‌ک،،،. ‌ک ‌ک… ‌ک،

پایه از تیرهای روشنایی، در روز پنجشنبه 28 بهمن ماه، در مسیر شرق به غرب راه آزادگان تهران، روی سطح سواره سقوط کردند و باعث بزرگ شدن انسداد و ایجاد بار سنگین تردد در بزرگراه شدند. گفته می‌شود، پیچ‌های پایه‌های تیر روشنایی توسط سارقان باز شده است.

روز پیش خبر قطع ارتباط شبکه های جنوب، عملیاتی و بیسیم در یکی از خطوط مترو منتشر شد که هدف آن از کابل مسی بود و اگر اطلاعاتی به موقع متوجه نشدیم و ترمیم نکردیم، خدا میداند چه حوادثی می تواند در راه باشد.

این رایج ترین نوع سرقت است و رایج ترین نوع سرقت، سرقت است. کافی است که بدانیم مجموعه پیچ های باز شده از یک تیر چراغ برق یا سیم مسی بعید است که برای فروش از سوی سارق ده هزار تومان می رسد، ولی آن را به جامعه می توان به میلیون ها و حتی چند صدها میلیون تومان رساند. این همان سرقت پول نیست. دزدی از سوی پیمانکاران عجیبتر است، چون پیمانکاران از جایگاه اجتماعی و اقتصادی برخوردارند که معقول دست به چنین اقدام سخیفی بزنند، فسادهای مالی معمول میان آنها به کلی متفاوت است. سفارش باید تا پایان روز تکمیل شود و مرحله بعدی باید انجام شود.

مهم نیست که با خدمات دیگر و خدماتی که باید توسط مالک و خرید انجام شود، سفارش دهید. اگر ده سال پیش چنین رویدادی را به عنوان یک خبر منعکس میکردند، به طور قطع خواننده یا نمی پذیرفت یا اصولا کار را به چنین پیمانکار ابلهی را عملی نابخردانه میدانست. ولی الان در شرایطی هستیم که این اخبار به راختی پذیرفته و هضم می‌شوند در خالی که این

این نوع جنگ ضد زیردریایی جدی نیست. برای نمونه بریدن چند قطعه سیم و دزدی آن برای دزد ارزش مادی اندکی دارد، در حالی که ممکن است عوارض آن برای شهر و مترو بسیار سنگین باشد و حتی خطرات جانی ایجاد کند. همان‌طور که دزدیدن چند پیچکم‌ارزش باعث تارفیک شدید یک اتوبان مهم تهران شد. این جوهره جفا و ظلم است و این وضع اقتصاد است و این حالت ظلم و ستم است. 5 سال پیش کسانی که موبایل میدزدیدند، زیاد نبودند، بسیار زیاد هستند، برخورد قهرآمیز هم با جرم و مجرد فقط تا اندازه محدودی اثرگذار است، پس از آن یک جرم رواج برخورد با آن برای پلیس ناممکن و بدون وجود ندارد.

همه اینها گفته اند که خر نزول بیشتر اوضاع اقتصادی گوشزد شود. این روند کاهشی در اقتصاد نهفقط باعث کاهش و افزایش جرم و جنایت و ناامنی می شود، بلکه زیرساخت های اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی را چه به صورت سخت افزاری و چه نرم افزاری به شدت مستهلک می کند. برای نگهداری طولانی‌مدت یک ساختمان باید سالانه هزینه‌ای را مصرف کند، اگر این کار انجام شود، دیر یا زود آن ساختمان غیر قابل سکونت و نیاز به گزاف نوسازی خواهد شد. اگر سیستم قنات از بین برود، زیرزمینی قنات منهدم خواهد شد. این علایم اجتماعی را از خلال این دزدهای عبیب و غریب جدی بگیرید. خود ببینید.

[ad_2]

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.

تماس با ما