علم الهدی: ما می ترسیم عده ای در داخل با دشمن همکاری کنند

[ad_1]

سید احمد علم الهدی ظهر امروز در گفتمان دینی – سیاسی نماز جمعه در حرم مطهر رضوی (ع) مشهد گفت: سعی کرد با او روبرو شود. زمانی که پیامبر (ص) زنده بود، دشمنان با او جنگیدند و وقتی از دنیا رفت، دشمنان با فرزندانش با او برخورد کردند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: زمانی که قرار بر این شود که دین پیامبر (ص) و نظامی به نام شریعت در این کره خاکی ظهور کند و شرایط در رأس یک مجتهد دانشگاه و مرجع تقلید باشد. به عنوان رهبر این نظام، مبارزه و مبارزه کنید.» پیامبر شروع به مبارزه با این نظام کرد. همه در دنیا با پیامبر، درگیر شدن در نظام و انقلاب او مشکل داشتند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در ادامه گفت: در طول تاریخ هر گاه درگیری بین پیامبر و فرزندانش پیش می آمد به نفع قدرت طلبان و فرصت طلبان بوده و به کمک دشمنان می آمدند. پیامبر و آنها را یاری کرد». ما در حال حاضر با همین مشکل مواجه هستیم. الان هم عناصر حاکم داخلی و فرصت طلب که منافعشان با هجمه به پیامبر و نظام گره خورده است به کمک دشمن می روند و در کشور ما به عوامل داخلی دشمن تبدیل می شوند.

علم الهدی گفت: در عرصه جنگ نظامی دشمن را شکست داده ایم و در عرصه سیاسی همه توطئه ها و خیانت های دشمن علیه این نظام و انقلاب شکست خورده است. آخرین حرکت دشمن علیه ما تحریم های اقتصادی است که خوشبختانه ما در حال برد هستیم و دشمن در حال بازنده است، به ویژه اخیراً با دستور مقام معظم رهبری، دولت و مجلس برای خنثی سازی اقدام مشترک انجام داده اند. آنها کار خود را انجام داده اند، حتی دشمنان نیز از نظر مالی شکست خواهند خورد.

وی گفت: دشمن با توجه به شکستی که در گذشته تجربه کرده است، می خواهد مردم خود را با خود همراه کند تا دوباره شکست نخورد، بنابراین در کار تبلیغی خود امید و ایمان مردم خود را نشانه گرفته است، زیرا می داند که او دیگر نمی تواند محدودیت ها را خنثی کند، همچنین می خواهد ایمان مردم را تضعیف کند، زیرا می داند که اگر مردم دیندار باشند، دیگر نمی تواند در جنگ با پیامبر پیروز شود.

امام جمعه مشهد با بیان اینکه ترسی از حملات دشمن نداریم، اضافه کرد: می ترسیم عده ای که منفعت خود را در هماهنگی با دشمن می بینند با دشمن دوست شوند. اگر دشمن بتواند امیدها و باورهای مردم را در فضای مجازی و رسانه ای از طریق عده ای ناآگاه یا حزب گرا در داخل کشور هدف قرار دهد، از درون ضربه خواهید خورد.

علم الهدی با بیان اینکه دشمن می خواهد در هجمه های رسانه ای خود از چند موضوع به عنوان عاملی برای از بین بردن امید و اعتماد مردم استفاده کند، افزود: دشمن واقعیت ها را تحریف می کند و اسناد را برای ابطال آن باطل می کند. دشمن با شایعه پراکنی علیه روحانیت می خواهد ایمان مردم را از بین ببرد. برخی می دانند که تبلیغات دشمن کذب است، اما برخی از جوانان ساده دل که هیچ اطلاعی از ترفندهای دشمن ندارند، این دروغ ها را باور کرده و به عنوان خبر جدیدی منتشر می کنند.

وی در ادامه افزود: دروغگویی به مسئولان نظام به منزله از بین بردن اعتماد مردم به نظام است. سر مسئولان را می تراشند و به خانواده هایشان توهین و تهمت می زنند. این پایان ناامیدی و شکست دشمن است. دشمنی که در جنگ نظامی شکست خورده و به نظر می رسد قدرت مقابله با این نظام را ندارد، دروغی را پیشه کرده و متأسفانه عده ای ناآگاه آن را باور کرده و به عنوان خبر جدیدی منتشر می کنند و عده ای همکاری می کنند. دشمنان به خاطر خودخواهیشان.

امام جمعه مشهد در ادامه گفت: نیروی انتظامی باید موضوع فضای مجازی و رسانه هایی را که هر روز با همین نام ظاهر می شود پیگیری کند. این جنگ دشمن است. رسانه ها و افرادی که دروغ های دشمن را منتشر می کنند، رکن پنجم دشمن هستند. من هفته گذشته گفتم دنیا تلاش می کند این رکن پنجم دشمن را پایین بیاورد، اما نگفتم در کشور هم تلاش کنیم. ما پیرو عدالت علی (ع) هستیم. در سیستم ما تست میدانی وجود ندارد. جریان رسانه ها باید توسط دستگاه های امنیتی رصد شود تا زمین بازی در اختیار دشمن قرار نگیرد.

[ad_2]

Izaiah Harrison

سازمان دهنده کل مبشر موسیقی شیطانی. گیک قهوه. خالق برنده جایزه متعصب الکل مزاحم عمومی

تماس با ما