فردا چهارشنبه 15 آذر 1400 پیش بینی هوای تهران

[ad_1]

در رفتن بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران و بررسی داده ها و نقشه های پیش بینی هواشناسی، طی چند روز آینده آسمان تهران صاف همراه با غبار محلی خواهد بود. فردا 15 دی ماه 93 آسمان تهران تا ساعاتی دیگر غبارآلود و طوفان می شود و شاخص آلودگی هوا زرد می شود.

به گزارش فرارو، بر اساس پیش بینی های هواشناسی، آسمان تهران امروز آفتابی و تا ساعاتی دیگر آفتابی و حداکثر و حداقل دما بین 10 تا 5 درجه سانتیگراد است.

امروز آسمان تهران آفتابی است و دمای هوای تهران امروز به آرامی از پنج درجه در شب به ده درجه در روز افزایش می یابد.

پیش بینی دمای هوای تهران در روزهای آینده؛ حداکثر دمای هوا فردا ۱۱ درجه سانتیگراد خواهد بود

آسمان تهران فردا (15 دی) صاف همراه با غبار محلی و 2 و حداکثر دما 11 درجه سانتیگراد و پنجشنبه (15 دی) کمینه دما 2 و حداکثر دما 9 درجه سانتیگراد و جمعه (15 دی) خواهد بود. آفتابی خواهد بود 26 دی) هوای آفتابی با حداقل دمای 3 درجه و حداکثر دمای 9 درجه پیش بینی می شود.

جدول دمای هوای تهران در سه روز آینده را ببینید:

فردا چهارشنبه 15 دی ماه 1388 پیش بینی هوای تهران ///

وضعیت امروز و فردای شاخص آلودگی هوای تهران

کیفیت هوای تهران امروز (سه شنبه) با شاخص مومنتوم 75 از نظر غلظت ذرات با قطر کمتر از 2.5 میکرون در شرایط قابل قبولی قرار دارد.

بر اساس برآوردهای شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، توقف تردد خودروها بامداد امروز (13 دی) و عدم وزش باد موثر، میزان ذرات معلق را افزایش می‌دهد که باعث کاهش کیفیت هوا می‌شود. منطقه شلوغ انتشار آلاینده ها به تدریج در طول روز محدود می شود.

تا پایان امروز (13 دی) با افزایش ترافیک عصرگاهی از سرعت باد کاسته و بر میزان ذرات معلق افزوده می شود، بنابراین ایجاد شرایط ناسالم برای گروه های حساس در برخی نقاط پرتردد دور از انتظار نخواهد بود.

فردا چهارشنبه 15 دی ماه 1388 پیش بینی هوای تهران ///

افزایش نسبی سرعت باد تا صبح روز سه شنبه (15 دی) باعث انتشار برخی آلاینده ها می شود، البته با افزایش تردد خودروها، میزان ذرات معلق افزایش می یابد. کاهش سرعت باد در طول روز می تواند از انتشار آلاینده ها جلوگیری کند.

با تداوم پایداری جوی تا اواخر وقت سه‌شنبه (15 دی) و عدم وزش باد مؤثر، میزان ذرات معلق افزایش می‌یابد و شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس در اکثر مناطق پرتردد پیش‌بینی می‌شود.

پیش بینی آب و هوا برای چند روز آینده

فردا چهارشنبه 15 دی ماه 1388 پیش بینی هوای تهران ///

سامانه بارشی در نیمه شرقی کشور فعال است و در نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان بارش های سیل آسا رخ می دهد.

عصر امروز با ورود موج دوم به شمال غرب کشور بارش پراکنده برف و باران در منطقه شمال غرب و برخی مناطق غربی کشور آغاز می شود.

[ad_2]

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.

تماس با ما