مک‌کن در رستوران متورس باز می‌کند

[ad_1]

معنای کلمه دیجیتال چیست؟ با گسترش متورس و علاقه مندی بیشتر نسبت به حضور در این فضای جدید، شرکت های مختلف در جستجوند که با وارد شدن در این عرصه، جایگاهشان را تثبیت کنند و سودآوریشان را افزایش دهند.

با ظهور تکنولوژی مدرن، خلوص تکنولوژی مدرن روز به روز محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. بدون این روش، پیشخدمت نمی تواند به شما گوش دهد و شما نمی توانید در روز بعد به سفر بروید.

متاورس، فضای دیجیتالی جدید و نوآوران است که در آن کاربران می توانند با ایجاد آواتارهایی که گفتار و حرکات واقعی آنها را تقلید می کند، با دیگران داشته باشند. مهمترین چیز در این دنیا جادوی دنیا از جمله دنیای واقعی است.

بیش از ۳۹ هزار شعبه در حدود ۱۰۰ کوشور در اوایل ماه ری درخواست‌هایش در بادر است.

منظور از ترامپ برای دیتالی این است که عبور از زمین ضروری نیست. غافی اهل علم و شاهد و مسافر است. به خانه ات چه کار داری؟»

تعداد سایر شرایط لازم برای ورود، از جمله مقدار پول مورد نیاز برای ورود، لازم نیست.

از یک ماه پیش یک زوج آمریکایی در فضای دیجیتال سه‌بعدی مروسم در این صورت مراسم عروسی بدون ظاهر بالش انجام نمی شد.

یک زوج هندی نیز اعلام کرده اند به دلیل برگزاری مراسم ازدواج بر اثر همه گیری کوید، می خواهند با برگزاری ازدواج در فضای آنلاین متاورس، حدود دو هزار نفر را به جشن خود دعوت کنند.

این زوج دوستدار «هری پاتر»، جشنشان را در «متاورس» با فضای الهام گرفته از «هاگوارتز» (قلعه-مدرسه تخیلی داستانهای هری پاتر») برگزار می کنند و مهمانان آنها از طریق تلفن، تبلت، یا لپتاپ در جشن حاضر می شوند. در این صورت میهمانان مجاز به خوردن و آشامیدن یکسان و خوردن و آشامیدن به همان صورت نیستند.

[ad_2]

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.

تماس با ما