فرماندار کرمان استعفا داد

[ad_1]

استاندار کرمان که اخیرا در سمت وزیر کشور ابقا شد، در واکنش به اخبار منتشر شده مبنی بر استعفای خود و معرفی استاندار جدید گفت: این مدیریت بحران است.

به گزارش ایسنا، علی زنوند امروز 26 آذرماه در جمع خبرنگاران پیش از تهران درباره خبر استعفای خود که در خانه ملت ها از سوی نماینده مردم سیرجان و بردسیر اعلام شد، اظهار کرد: از آقای حسن پور که این اظهارات را مطرح کرده بپرسید.

وی افزود: بارها از وزیر کشور درخواست کرده ام که جانشین خود را معرفی کند و معاون اول رئیس جمهور که اخیرا برای بازدید از مناطق سیل زده به کرمان سفر کرده بود را متقاعد کرده ام که در اسرع وقت جانشین من را تعیین کند.

استاندار کرمان افزود: در گفت و گوی بیش از 30 دقیقه ای با معاون اول اخیر رئیس جمهور استان تاکید کرد که به کارم ادامه دهم و روی اختلاف تمرکز نکنم، اما به او گفتم تسریع کند. تعیین جانشین..

وی افزود: البته یک پروسه دولتی برای جابجایی مدیران وجود دارد و معرفی استاندار جدید کارمان زمان بر است و تا آن زمان از هر لحظه برای خدمت به مردم استفاده خواهم کرد.

زینی وند گفت: اکنون اولویت ما مدیریت بحران و سیل است و در این زمینه اجازه هیچ مانعی در امور مردم نداده ام.

وی با اشاره به انتصاب کرمان به عنوان استاندار در دولت قبل، گفت: با وجود اینکه در ماه های پایانی دولت قبل در استان کرمان کار می کردم، در ماه های پایانی دولت قبل و در ماه های ابتدایی دولت فعلی اگر منصفانه و منصفانه است نه

استاندار کرمان مدیریت سیل اخیر را یکی از موفق ترین ها دانست و گفت: به جرات می توانم بگویم سیل اخیر (در استان) موفق ترین مدیریت ما بود و نگذاشتیم استان فعالیت کند. با انگیزه بالا ثابت قدم باشید.

وی در ادامه با اشاره به جابجایی مدیران استان گفت: در جابجایی (مدیران) استان جمع بندی شد و مدیران کلیدی (امروز) با آموزش و پرورش و جهاد کشاورزی جایگزین شدند؛ همچنین جابجایی سازمان ها را نهایی کرده ایم. مدیران اقتصادی، مالی و بزرگراهی استان، تغییرات در برخی از ارائه دهندگان خدمات نیز در حال نهایی شدن است.

زینی وند در ادامه با بیان اینکه با انگیزه بوده است، گفت: می توانم بگویم با توان و انگیزه بیشتری نسبت به استاندار جدید منصوب شده ام و اکنون تا زمان معرفی دولت جانشین، کارها را با قوت پیگیری و مدیریت خواهم کرد، زیرا هر لحظه خدمت عمومی من آن را یک فرصت و یک سرقت می دانم و حتی یک ساعت هم این فرصت را از دست نمی دهم.

فرماندار کرمان در پاسخ به این سوال که برخی در رسانه ها مدعی شدند شما برای ماندن در این سمت تلاش می کنید، تاکید کرد: من نه در دولت قبل و نه در این دولت هیچ جا درخواست مسئولیت نکردم و در هر دو دولت اصرار کردم. . در مسئولیت. موافقم اما در این زمینه برخی رسانه ها مطالب غیرواقعی منتشر می کنند.

به گزارش فرارو، شهباز حسن پور رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان از استعفای استاندار کرمان و معرفی استاندار جدید طی روزهای آینده خبر داده بود. زینیوند تنها استاندار دولت حسن روحانی است که در دولت اصلی باقی مانده است. او حدود چهل روز پیش به عنوان وزیر کشور منصوب شد.

[ad_2]

Izaiah Harrison

سازمان دهنده کل مبشر موسیقی شیطانی. گیک قهوه. خالق برنده جایزه متعصب الکل مزاحم عمومی

تماس با ما