فوروش آپارتمان رونالدو در برج ترامپ

[ad_1]

رینستانو رونالدو در این فاسل نه فقط از نظر ورزشی افت محسوسی داشته،

ستاره پرتغالی منچستریونایتد آپارتمانش در برج شهر نیویورک که آن را در سال 2015 خریده بود به قیمت 7.18 میلیون دلار فروخت که این رقم 11.32 میلیون دلار پایین تر از رقمی است که برای خرید این واحد سه خوابه و مشرف به سنتترال پارک شهر نیویورک پرداخته بود.

در انجام این اتفاق، شایعاتی منتشر شد مبنی بر اینکه هدف کاپیتان تیم ملی پرتغال از خرید این آپارتمان تهیه مکانی برای سکونت خود در هنگام ورودش به این کشور برای بازی در لیگ MLS است که زمان این اتفاق رخ نمی دهد. فروش این چیز خوبی برای فروش مالی است، راه حلی برای رضایت نیست.

آیا این ضرر در قیاس با درآمدی که رونالدو دارد خیلی به چشم نمی آمد – چرا که طبق اعلام نشریه فوربس ستاره پرتغالی سال 2021 سومین ورزشکار پردرآمد دنیا با درآمد سالانه 120 میلیون دلار است – اما باز هم رقم کمی نیست. ا ا د د د د د د د د د د د د د د د د د د د د د د د د د د د د د د د د د د د د د د د د د د د د د د د د د د د د د د د د د د د د د د د د د د د د د د د د د د د د د د د د و د و و و و و و و و و و و و ت و ت و و ت ت ق ق این سایت بیش از یک سال است که راه اندازی شده است. به همین دلیل او یک سال بعد هم قیمت را پایین تر آورد و آن را به 7.99 میلیون دلار کاهش داد و در نهایت در سال جاری با همین قیمت ملک خود را که کمتر از نصف پولی است که برای خرید آن پرداخت می شود.

اولین کاری که برای تهیه این محصول باید انجام دهید استفاده از مقدار مناسب آب و زمان مناسب است. سال 2017 گروهی از هوای حتی اقدام به جمع آوری امضا برای درخواست از رونالدو جهت فروش واحدش کردند اما با توجه به محبوبیت نه خیلی زیاد، نه فقط رونالدو بلکه مالکان دیگر واحدهای مستقر در برج ترامپ هم برای فروش املاک خود دچار مشکل شدند. ظاهراً علاوه بر مسبال سیسی مربوط به مسائل مربوط به مسائل لجیستکی هم در تاسمیم آنها برای ورد و حواس است.

[ad_2]

Noe Gilbert

علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. طرفدار الکل علاقه مند به فرهنگ پاپ مادام العمر. یک آدم فداکار قهوه

تماس با ما