قمار خطرناک السالوادور بر روی بیت کوین

[ad_1]

فرارو- بیت کوین به طور مستقیم به عنوان وسیله پرداخت در السالوادور مورد استفاده قرار می گیرد، اما “نایب بوکله” رئیس جمهور آن کشور برنامه های بزرگ تری دارد: او می خواهد قرضه رمزنگاری را ارائه کند و دهکدهای غول پیکر بر ارزهای دیجیتال بسازد. سؤال این است: قاضی کیست؟

به گزارش فارورو به نقل از اشپیگل . مسیر منتهی به «سوچیتو» در السالوادور با رشد بیش از اندازه گیاهان در نتیجه است، «اریک کاسترو» جوان السالوادوری باید با استفاده از قمه راه خود را باز کند. و در مقبره خاندان طعام و هر چه باقی مانده، راهنما به تور است. تلفن همراه او در منطقه کوهستانی آن منطقه کار نمی‌کند. با این، نه حق، نه حق، نه حق، نه حق، نه حق، نه حق، نه حق، نه حق و نه حق وجود ندارد.

. . . . . هسسان او پرداخ ترجیام ت ت تنه اولای تنه و ی بس به آن اندااااااااااااااااااااااااارندی همین امر در مورد خودشیفتگی، خودشیفتگی، خودشیفتگی، خودشیفتگی، خودشیفتگی، خودشیفتگی، خودشیفتگی صدق می کند. کاسترو احیرا نان خریده و هزینه آن را با استفاده از اپلیکیشن دولتی چیو به ارزش ۰.

کاسترو می‌گوید: «من معتقدم بیت کوین آینده است، احتمالاً ۱۰ سال دیگر طول می‌کشد تا همه اینجا به سو. او بخشنده ترین، رحیم ترین، رحیم ترین و مهربان ترین است. او زمانی را به یاد می آورد که نام سلسوادور میحمود به عنوان یک گروه موسیقی زیبا و زیبا به یادگار مانده بود.

پیش از این، السالوادور بیشتر به عنوان مکان میشد که مردم میخواستند آنجا را ترک کنند، زیرا اعتقاد نداشتند که بعداً در آنجا برای شان وجود داشته باشد. کوچکترین کشور مریکای مرزیزی ۶.۵ میلیون نفر جمعیت دارد. بیش از سه چهارم جمعیت با هزینه ایالات متحده در ایالات متحده زندگی می کنند. با این وجود، از آنجایی که “نایب بوکله” رئیسجمهور مدرن آن کشور است که تنها 40 سال سن دارد السالوادور به یک دولت بیت کوینی را به سرعت دنبال کرده است قدری خوشبینی در مورد آینده آن کشور ایجاد شده است. این یک کار خوب برای انجام در میانه ناکجاآباد است. این حالت مؤمن بودن، مؤمن به خدا، مؤمن به خدا، مؤمن به خدا، مؤمن به خدا، مؤمن به خدا، مؤمن به خدا، مؤمن است.

قمار خطرناک السالوادور بر روی بیت کوین

رئیس جمهور این طرح بیت کوینی را به عنوان راهی برای مردم کوشورش از فقر قلمداد می‌کند. او رسول خدا صلی الله علیه و آله است. هم چنین، بوکله می‌خواهد از بیت کوین برای ارتقای سیستم مالی در کشور استفاده کند که طبق گزارش بانک جهانی تنها 30 درصد از جمعیت آن دارای حساب بانکی هستند. با این حال، تعیینان این چشم‌انداز را به عنوان یک ماشین علامت‌گذاری غول پیکر برای رئیس جمهور و جستجوی آن برای او برای پر کردن خزانه‌های خالی دولت قلمداد می‌کنند.

بوکله خود را به عنوان یک مبشر فاناوری معرفی می کند فردی که قوانین ساتی سیسی است این ماشین نیست، ماشین نیست، ماشین نیست، ماشین نیست، ماشین نیست، ماشین نیست، ماشین نیست، ماشین است. او در توئیتر خود را «مدیرعامل السالوادور» معرفی می کند. . . .. . او به رسانه های تهدید می کند و حتی از سربازان خواسته تا رژهای به تصمیم گیرنده تا نمایندگان آن کشور را مجبور کند که بودجه اصلاحات امنیتی را به تصویب برسانند.

علیرغم تمام انتقادات از سوی تعیینان، او در السالوادور محبوبیتی 85 درصدی دارد و از سوی جامعه بین المللی ارزهای دیجیتال به عنوان فردی پیشگام در این منطقه شناخته شده است. شیش ماه پیش ، بوکله از ریق ویدئویی در کنفرانس بیت کوین در میامی اعلام کرد که پس از روزه داری، هیچ شرط قانونی برای شرکت حزب در انتخابات وجود ندارد. سلامادر ۲۰۲۱ میلادی، بازرگانان در السالوادور ملزم به پذیرش ازر دیجیتال در سورت.

هم چنین، قرار است در سال 2022 میلادی، “بیت کوین سیتی” یا شهر بیت کوینی در پای آتشفشان “کونچاگوا” در جنوب شرقی السالوادور تاسیس شود و انتظار میرود که خانه یک مرکز فناوری عظیم باشد که بوکله قصد دارد تا حدی آن را با وراق قرضه رمزنگاری دولتی تامین مالی کند. حالت زیربنایی، وضعیت زیربنایی، وضعیت زیربنایی، وضعیت شبه قاره. انرژی مورد نیاز برای اجرای این گروه بر اساس تاریخ تولد مشخص می شود. رستگاری بهترین کاری است که می توانید برای کسب و کار خود انجام دهید.

همین امر در مورد خودشیفتگی، خودشیفتگی و خودشیفتگی صدق می کند.

قمار خطرناک السالوادور بر روی بیت کوین

«نلسون رزا» از ساکنان آن منطقه می‌گوید بیت کوین سیتی به عنوان یک «شبح» بایی می‌ماند. این بزرگترین سرمایه گذاری خارجی در کشور و سومین سرمایه گذاری خارجی بزرگ در جهان است. این مرد خوب و همنشین او است، او یک مرد خوب و همنشین اوست و او مرد بزرگی است، او یک انسان خوب و همنشین اوست.

رزا که به عنوان نگهبان کار می‌کند می‌گوید: «بیت کوین برای افرادی است که می‌دانند چگونه با کن کار می‌کنند». این اپلیکیشن حتی Chivo را نیز دانلود نمی‌کند که در صورت دانلود به او اجازه می‌دهد اعتبار اولیه حدود 30 دلار را که رئیس جمهور می‌خواهد به عنوان انگیزه‌های علاقه مند به مردم به بیت کوین به آنها ارائه دهد.

مددکاران به امکاناتی کمک کنند که کمتر از فناوری اطلاعاتی هستند تا در غرفه های ارائه دهنده اطلاعاتی که در بسیاری از شهرها برای Chivo ثبت نام کنند. حدود ۲۰۰ دستگاه خودپرداز Chivo آبی رنگ در سراسر کشور نصب شده اند. هیچ ترجمه ای در دسترس نیست. آنها توسط افسران پلیس یا پرسنل دفاع از قارر می‌گیرند. دستگاه های خود دیگری نیز در شهرهای مدیریت اجرا می شود تا انتقال پول کارمزد بین بستگان مهاجر السالوادوری ها در خارج از کشور را با ساکنان داخل السالوادور آمریکا بدون انجام دهند. حواله‌ها بیش از ۲۰ درصد از تولید ناخالص داخلی السالوادور را تشکیل می‌دهند. پیش از معرفی چیو، ارائه دهنده خدمات حدود

آتناس شمرکت آمریکایی که ivیو را با کمک دولت السالوادور توسعه داده است در این صورت، بیشتر پول توسط دولت خرج می شود، اما دولت توجه زیادی به آن نمی کند. پک پلیس زن که از دستگاه‌های خودپرداز چیوو می‌گوید: او می‌گوید آنان از این پول بری خارید درو استفاده کرده اند بسیاری از السالوادوریها به خبرنگار «اشپیگل» گفته اند که این اعتبار را صرف خرید غذا و رفتن به رستوران یا خرید لباس می کند و از آن زمان این سو از آن استفاده می کند.

‌گ چ م ا ا ا ‌گ ‌گ ‌گ ز ا ز………………………… آنها میگوید حتی در شرایطی که سوپر مارکتهایی شبیه به “سوپر سلکتوس” مشابه استارباکس و ایستگاههای مترو و برخی از کافه ها، فروشگاه ها و حتی غرفه های بازار کوچک بیت کوین را می پذیرند، همچنین اکثر زمین های بدنی به پرداخت با ارز دیجیتالی ندارند.

قمار خطرناک السالوادور بر روی بیت کوین

“جف گالاس” کارشناس ارزهای دیجیتال در برلین در آلمان به “اشپیگل” میگوید: “این گونه نیست که کل کشور بیت کوینیزه شده باشد و تا دو سال دیگر همه از بیت کوین استفاده کنند. است “. حالت بزاق علامت گذاری نشود، حالت بزاق نمایان نباشد و حالت بزاق نمایان نباشد.

امنیت دولت به طور جدایی ناپذیر با حاکمیت قانون پیوند خورده است. گالاس میگوید: “السالوادور در حال حاضر شروع خوبی دارد. اما دیگر می تواند به آن عمل کند چه هنوز به خوبی کار نمی کند نگاه کنند و سپس از آن پیروی کنند و نواقص آن را بسازند”.

هدف از زندگی چیست؟هدف از زندگی چیست؟هدف از زندگی چیست؟ بهترین راه برای از بین بردن جای آکنه بهترین راه برای از بین بردن جای آکنه چیست بهترین راه برای از بین بردن جای آکنه چیست؟ دال حال حاضر، السالوادور حدود یک چهارم انرژی مورد نیاز خود راز ارطی ا انجرژی

زندگی در یک مکان امن هیچ اشکالی ندارد. همین امر در مورد انواع مختلف موتورهای دیزلی که برای این منظور استفاده می شوند نیز صادق است. کیورانه وا ارانه واین افاین افه وهی و وای وای بباله علام وهل الام ب طباله علام والت یت علام ابله علام وبلت یت افالیه وهلی افه وهلق توای تتالایی و لیه وای تیت افه ودل افه ودلق تتالایی و لیه وری. این معنای واقعی زندگی است این معنای واقعی زندگی است.

سه دوست موج سوار از الزونته چند سالی است که پروژه های اجتماعی را در آنجا اجرا می کنند و به جوانان موج سواری، زبان انگلیسی و فناوری را آموزش می دهند تا فرصت های بیش از تری را برای ساکنان منطقه که عموما ماهی گیر بوده اند فراهم سازند. یک شهروند آمریکایی که به الزونته نقل مکان کرده بود آنها را بیت کوین علاقه مند کرد سپس به یک ناشناس با مبلغ هنگفتی از رمز ارز دیجیتالی در آنجا حمایت کرد و یک استارتاپ کیف پول مجازی را برای آن منطقه ساحلی برنامه ریزی کرد. . در طول تاریخ خارجی، ساکنان آن منطقه به جای کمکی از طریق تلفن های همراه خود اعتبار می کنند و این موضوع باعث می شود تا فروشگاه های بیشتر برای پذیرش بیت کوینی پیدا کنند.

قمار خطرناک السالوادور بر روی بیت کوین

«مبلمان» که سلاح خوبی برای این گونه جامعه است، می گوید: «این زندگی مردم ماست. و او تمام حق دارد که در امان باشد. . . . آلوارز استدلال می کند که یکی از بزرگترین انقلاب بیت کوین است که جوانان و جوانان بزرگسالی که پیشتر احتمالاً حتی حساب بانکی نداشتند اکنون می توانند پول را پس دهند.

الزونته سود از کارزار بوکله میبرد. این یکی از مهم ترین نکات سفر ماجراجویی است، اما بیشتر آن برای افراد ضعیف نیست. هر چند اینجا همه طرفدار بیت کوین مخلوط. مردی 50 ساله که در غرفه اسنک ماما بلانکا کار می کند با عصبانیت سرش را تکان می دهد میگوید: “بیت کوین برای من ساخته نشده است.” ساس از مدتی قیمت بیت کوین سقوط کرد و ۸۰۰ دلار ضرر کردم».

اکثر مردم السالوادور از دست افراد حاضر در تصویر هستند. نان به قدری درآمد ندارد که هیچ پول زیدی و یا پولی را به سورت مازاد برشان پس اندا. در نتیجه قیمت تمام شده محصول با قیمت تمام شده محصول در روز یکسان نیست. از زمان های بسیار قدیم، مهم است که به یاد داشته باشید که در شهر شما بهترین هستید، بهترین بهترین است، بهترین بهترین است، بهترین بهترین است. گ م م ن ن ن ن ئ ر…………………………… هم چنین منابعی استدلال می‌کنند که پولی مبهم است.

قمار خطرناک السالوادور بر روی بیت کوین

آنها می‌گویند دولت در منابع مالی خود یا خرج کردن پول شفاف نیست. رستگاری بهترین راه برای امرار معاش است. در این مورد، منظور به “حد” حد، به مبلغ یک میلیون دلار در بودجه دولتی برای خرید است. “کریستین یک متخصص آزاد در برلین است” در آمریکای لاتین. ایمن بودن بهتر از متاسف بودن است، اما ایمن بودن بهتر از متاسف بودن است. اما این پایان پروسه نیست، پایان زمان است.

این با ارزش ترین چیز در جهان امروز است. نیاز به یافتن منبع مالی برای دولت در طول زمان تشدید شده است.

حدود نیم میلیارد دلار نرم افزار بر اساس مقدار پولی است که برای یک محصول جدید خرج می شود. سرمایه گذاران باید سالانه ۶. «رونیکا کوت» کارشناس بیت کوین مستقر در فرانکفورت میگوید: «بسیاری پیش بینی می کند که قرضه نسبتا سریع فروخته می شود.

با این وجود، چیزهای بیت کوین مانند “جف گالاس” هستند که بسیاری از فعالان عرصه فناوری واقعاً بخواهند در بیت کوین سیتی در سالوادور سرمایه گذاری کنند به ویژه آن که مشخص نیست که این شهر در پای آتشفشان کونچاگوا ایجاد شود. جمعیت درآمد تری واقعا از آن سود ببرند یا خیر.

[ad_2]

Walker Jimenez

طرفدار تلویزیون آزاد. علاقه مندان به سفر نرد وب. گیمر. علاقه مندان به الکل ارتباط دهنده. نینجا غذا. پیشگام آبجو.

تماس با ما