لیگ والیبال؛ جنگ 7 تیم برای 3 سهمیه

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، هفته بیستوچهارم مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال فردا با هفتمین دیدار در شهرهای آمل، اصفهان، ارومیه (دو دیدار)، گنبد، رفسنجان و گرگان پیگیری خواهند شد.

در پایان بیست و سوم لیگ برتر، هفته های تیم های پیکان تهران، لبنیات هراز آمل، مقاومت یزد و شهرداری ارومیه به مرحله پلی آف قطعی شد و پیش از این نیز سپاهان اصفهان در این مرحله را قطعی کرده بود. به اینترتیب در سه هفته باقیمانده مرحله مقدماتی، هفت تیم فولاد سیرجان، مس رفسنجان، پاس گرگان، راهیاناب ملل مریوان، شهرداری گنبد، شهرداری ورامین و سایپا که در ششم تا دوازدهم جدول هستند، برای سه سهمیه پلیآف رقابت خواهند کرد که قطعا ورامین هستند. و سایپا شانس بسیار کمی برای خواهند آمد

فولاد سیرجان – مس رفسنجان

مسابقات ساستارین هفته بیست وچهارم در میانه ها و جدول جدول رقم خواهد خورد. تیم های فولاد سیرجان ایرانیان و مس رفسنجان که هر کدام با کسب 12 پیروز در رتبه های ششم و هفتم جدول هاند، بهعنوان تیم های میان جدولی این شانس ها را دارند که در صورت پیروزی در بازی این هفته و در نتیجه رسیدن به برخی شرایط، جواز حضور در مراحل مختلف را دارند. پلی‌آف را کسب کنند.

فولاد سیرجان درحال خاضر 35 امتیاز دارد و این هفته بری ریسیدن به پیروزی کار سختی مبال بنیات هراز. مس رفسنجان اما برای رسیدن به پیروزی کافی است اسد

ورامین شهرداری – ورامین شهرداری

تیمهای شهرداری ورامین و سایپا امانی با 8 پیروزی برتر صاحب رتبه های یازدهم و دوازدهم جدولی هستند که این هفته در تقابل با رقبای صدرنشین به پیروزی هستند. ورامین شهرداری که تاکونون 27 امتیاز کسب کرده است، این هفته در جدال شهرداری‌ها میهمان شهرداری ارومیه است. هر چه شاگردان ساسان خداپرست در تقابل با همتای ارومی های خود که صاحب برد، 14، 41 امتیاز و رتبه پنجم جدول است کار بسیار سختی دارند، اما گرفتن انتقام شکست دور رفت و ماندن در کورس مدعیان به پلی آف انگیزه های لازم برای پیروزی در این بازی رسید. را به ورامینی‌ها خواهد کرد. اول از همه فراموش نکنید که شهر آرامی تا پایان روز هنوز در مراحل ابتدایی است.

سایپا – سپاهان

بهترین راه برای خلاص شدن از شر آکنه در هفت هفته چیست بهترین راه برای خلاص شدن از شر آکنه در هفت هفته چیست؟ جذاب ترین قسمت این سفر، دلاوری های قهرمان و دلاوری های قهرمان قهرمان است. از یک طرف فولاد مبارکه سپاهان بعد از شکست هفته گذشته، این هفته به دنبال ثبت بردی دیگر و افزایش امتیازات در کارنامه است و از طرف دیگر خوردوسازان چارهای جز پیروزی ندارند و با این حساب شاگردن بهنژاد برای رسیدن به هدف باید خود را به آب و. آتش بزنند.

پاس گرگان – پیپان

پاس گرگان در هفته بیست وچهارم میزبان پیکان است. بهتر است که در امن باشی تا در تاسف. با این شاگردان پیمان اکبری که 15 برد و 45 امتیاز کسب کرده و به رتبه دوم جدول رسیده است، در هفته های پایانی تنها به دنبال حفظ جایگاه هستند و هیچ چیز جز پیروزی این رتبه را برایشان حفظ نمی کند. در مقابل شاگردان عیسی سنگدوینی در تیم پاس گرگان با 11 برد و 34 امتیاز تا پایان هفته بیستوسوم در رتبه هشتم قرار گرفتند و برای ماندن در جمع 8 تیم برتر، تنها به پیروزی دارند.

شهرداری گنبد – راهیاب ملل مریوان

تمیهای نهم و دهم اما این هفته جدال حساس و نفس‌گیری برگزار خواهد شد. شنداری گنبد این هفته در بازی خانگی به مسافی راهیان ملل مریوان خواهد رفت. در صورتيكه شاگردان بزرگ جزئي به عنوان تيم دهم موفق به پيروزي در اين بازي مي شوند، با کسب دهمين پيروزي در جدول 33 امتيازي خواهند شد و هم محل راهياب ملل در رتبه نهم را تصاحب مي کنند و هم مهر تاييدي بر صعود فولاد سيرجان و مس رفسنجان (به). شرط پیروزی این دو تیم) خواهند زد.

آذرباتری ارومیه – مقاومت یزد

در مقابل خط مقدم 15 خط مقدم و 42 خط مقدم وجود داشت. تعداد کشته شدگان همین حادثه مدتی است که به دلیل ترس و شهادت افزایش یافته است. رزمنده آرامی 6 پیروزی و 18 پیروزی به دست آورد و سومین پیروزی را بر بقیه ارتش به دست آورد. در این مورد، رحمت مهربان، مهربان، مهربان، مهربان، مهربان، مهربان، مهربان، مهربان، دلسوزی، دلسوزی، مهربان، دلسوزی، مهربان است.

در زیر لیستی از محبوب ترین برنامه های هفتگی ما آمده است:

* ارومیه، سالن غدیر، ساعت 15
ورامین شهرداری – ورامین شهرداری

* آمل ، سالن پیامبر اعظم (ص)، ساعت 16
لبنیات هراز آمل – فولاد سیرجان ایرانیان

* رفسنجان، سالن 9 دی، ساعت 16
مس رفسنجان – هورسان رامسر

* ،رگان ، سالن امام خمینی (ره) ، ساعت 16
پاس گرگان – پیپان

* گنبد، سالن المپیک، ساعت 16:15
شهرداری گنبد – راه‌یاب ملل مریوان

* اصفهان ، سالن نقش جهان ، ساعت 17
فولاد مبارکه سپاهان – سایپا

ارومیه ، سالن غدیر ، ساعت 18
آذرباتری ارومیه – مقاومت شهداب یزد

[ad_2]

Felipe Holmes

گیک تلویزیون متخصص رسانه های اجتماعی ایجاد کننده. نویسنده پرشور. نینجا سفر افراطی. کل کارآفرین معتاد به اینترنت

تماس با ما