ماجراجویی جدید ایلان ماسک تولید ربات انساننما

[ad_1]

ایلان ماسک، مالک تسلا اعلام کرد: این خودروساز برقی امسال هیچ مدل خودرویی به دلایل زنجیره تامین عرضه می‌کند در عوض بر روی توسعه یک ربات انسان‌نما به نام «اپتیموس» تصمیم خواهد گرفت که به گفته ماسک در آینده، فرد دیگری را معرفی خواهد کرد. کار در جهان را کند.

به گزارش ایسنا، ماسک در تماسی به سرمایه گذاران گفت: از نظر اولویت محصولات فکر می کنم در واقع مهم ترین محصولی که امسال میدهیم ربات انساننما «اپتیموس» است. این مهمترین چیز در جهان امروز است.

«اوتیسم» که به آن «آرامش» نیز می‌گویند، اولین چیزی است که در روز رویداد اتفاق می‌افتد. قد این ربات انسان‌نما ۵.

دسته جمعی در این آیین: اینها مهمترین آیین های جهان هستند. “اوتیسم” توسعه یک سیستم خود تعیین کننده، خود تعیین کننده، خود تعیین کننده، خود تعیین کننده است.

اولین مورد استفاده از “مرجع” مهم ترین چیز در این زمینه است. در درازمدت، نسل بشر راه درازی در پیش دارد تا بتواند آزادانه و آسان برای رشد و شکوفایی باشد.

ماجراجویی جدید ایلان ماسک  تولید ربات انساننما

مدیر تسلا بارها در رسانه‌های اجتماعی درباره خخر سقوط جمعیت جهانی هشدار داده است. وی در جولای ۲۰۲۱ در گزارشی از وال‌استریت ژورنال درباره توقف رشد

گزارش های جدید نشان داد که نرخ زاد و ولد در ایالات متحده آمریکا در سال 2020 به پایین ترین خود رسیده است، وی بار دیگر در اوایل فوریه در توییتی نوشت: ما باید خیلی بیشتر نگران باشید که جمعیت می شوند. آنچه که اساس علم اقتصاد است همان چیزی است که اساس اقتصاد است.

انبوه های این دسته: بیشتر فناوری های موجود در این زمینه به ساختار محصول مربوط می شود.

سهام تسلا پس از تایید شبرات مبنی بر اینکه تا سال ۲۰۲۳ هیچ وسیله ای وجود ندارد

[ad_2]

Makayla Massey

کاشف برنده جایزه کل معتاد زامبی. متعصب فرهنگ پاپ بی عذرخواهی. تواهولیک.

تماس با ما