ماندگاری Omicron روی پوست چقدر است؟

[ad_1]

نتایج یک آزمایش جدید نشان می دهد که پایداری محیطی omicron در انواع مختلف سویه های کروناویروس بالاتر است.

به گزارش ایسنا، کارشناسان ژاپنی در مطالعه‌ای گزارش دادند که نوع جدیدی از ویروس کرونا به نام Omicron از پایداری محیطی بیشتری نسبت به سویه قبلی برخوردار است.

در این مطالعه، سویه کروناویروس ووهان و سایر سویه‌های دیسترس آلفا، بتا، دلتا و اومیکرون از نظر بقا و عفونت مقایسه شدند. کارشناسان پایداری زیست محیطی انواع ویروس کرونا را با استفاده از نمونه های آزمایشگاهی پوست انسان و بسترهای پلاستیکی ارزیابی کردند.

درک پاتوژنز ویروس کرونا و پایداری آن در محیط زیست به منظور کاهش شدت همه گیری های جدی در سراسر جهان بسیار مهم است. از همان روزهای اول، ویروس کرونا حساسیت بالایی از خود نشان داده است. با ظهور گونه های مختلف، ویروس مسری تر شده است، زیرا تعداد عفونت ها در سراسر جهان با وجود واکسیناسیون و جداسازی در حال افزایش است.

تعدادی از عوامل در افزایش عفونت و انتقال ویروس کرونا نقش دارند، از جمله افزایش بار ویروسی منتشر شده از فرد مبتلا، کاهش حداقل بار ویروسی مورد نیاز برای عفونت، تغییر در محل عفونت و افزایش. در پایداری محیطی

در این مطالعه، کارشناسان ژاپنی پایداری ویروس را روی سطوح پلاستیکی و روی پوست انسان ارزیابی کردند. پس از قرار دادن ویروس بر روی سطح پلاستیکی / پوستی، وجود ویروس در شرایط آزمایشگاهی مورد آزمایش قرار گرفت. آنها پایداری سموم مختلف را بر روی سطح مدل های پوست انسان ارزیابی کردند و همچنین اثربخشی ضدعفونی کننده های مختلف را در برابر سموم موجود بر روی پوست انسان دریافتند. در این مطالعه از ضدعفونی‌کننده‌های مبتنی بر الکل، اتانول و ایزوپروپانول استفاده شد.

به گفته کارشناسان، بر روی سطح پلاستیک، زمان بقای سویه‌های ووهان، آلفا، بتا، گاما، دلتا و اومیکرون 56، 191.3، 156.6، 59.3، 114 و 193.5 ساعت است.

در حالی که در سطح پوست انسان، زمان بقای سویه های ووهان، آلفا، بتا، گاما، دلتا و اومیکرون به ترتیب 8.6، 19.6، 19.1، 11، 16.8 و 21.1 ساعت است. استرس روانی.

[ad_2]

Makayla Massey

کاشف برنده جایزه کل معتاد زامبی. متعصب فرهنگ پاپ بی عذرخواهی. تواهولیک.

تماس با ما