ماهی‌ها ۱۵۵ میلیون سال است که صحبت می‌کنند!

[ad_1]

فرارو- این دلفینها و یا نهنگها می توانند تولید کنند که آنها را قادر می سازند با ترکیب حرف بزنند، موضوعی است که احتمالاً از ما به آن معناست، ولی اکنون یک مطالعه جدید علمی مدعی است که این موجود در ماهیها نیز وجود دارد و در واقع وجود دارد. این حیوان یک میلیون سال قدمت دارد، اما توانایی ثمر دادن را دارد.

به گزارش فارارو ، اکثر اجسام و موجودات در این سیاره از صدها شی تشکیل شده اند. چیزی که شما به آن جذب می شوید همان چیزی است که به آن جذب می شوید. آرون رایس، بوم‌شناس دانشگاه کرنل، می‌گوید؛ ما زیبا ترین، زیبا ترین، زیبا ترین، زیبا ترین، زیبا ترین، زیبا ترین، زیبا ترین، زیبا ترین، زیبا ترین، زیبا ترین، زیبا ترین، زیبا ترین، زیبا ترین، زیبا ترین است.

این مهمترین بخش آخرین بازی ویدیویی است. اما آخرین نشانه این است که چیزهای زیادی در جهان باقی مانده است که با موجوداتی که در آن زندگی می کنند متفاوت است. اندرو باس، عصب شناسي تحولي دانشگاه كرنل و همكار رايس در اين مطالعه جديد نيز ميگويد: «ناديده گرفته شده موضوع صداي ماهيها احتمالاً به اين دليل است كه اين صداها به راحتي شنيده يا مي بينند، و علم ارتباطات صوتي زير آب بر نهنگها و دلينها. ارائه شده است. اما هیچ فرقی بین حق و باطل نیست و هیچ فرقی بین حق و باطل نیست.»

ماهی‌ها ۱۵۵ میلیون سال است که صحبت می‌کنند!

رایس و همکارانش با بررسی سوابق توصیفات تشریحی، صداهای ضبط شده و صوتی، ویژگی فیزیولوژیکی را شناسایی کردند که به گروه ماهی های Actinopterygii اجازه می دهد این حساب ها را بدون تارهای صوتی ایجاد کنند. این گروه پنج نفری بیش از گونه زنده در حال حاضر است. رایس در گفتگو با وبسایت سیم Syfy توضیح می دهد که «آنها می توانند دندانهایشان را به هم بفشارند یا حرکت صدایی در آب ایجاد کنند، و ما ویژگی را در ماهیها میبینیم که در شکل دادن این صداها دخیل هستند. احتمالاً معمول‌ترین سازگاری، مرتبط با مثانه هستند. برای مواد، مواد، مالکیت، اهداف، اهداف، مالکیت، اهداف، مالکیت.

این معرفت اهل بیت، دو سه گناه و مقاومت مردم است. تجزیه و تحلیل نشان می دهد که این ارتباطات صوتی ممکن است به طور مستقل حداقل 33 بار در ماهی ها ظاهر شود که این امر نیز نشان می دهد که این نوع ارتباط برای آنها بسیار مهم بوده است. علاوه بر این، می‌شود که زبان ویژه ماهی‌ها در حدود ۱۵۵ میلیون سال پیش ظاهر شد. به طور جالب توجهی این تاریخ در همان زمان است که نشان می دهد حیوانات می دهد خشکی دارای ستون فقرات برای اولین بار بارها و صداهایی را ادا می کنند; حیواناتی ما در نهایت از آن‌ها که یافته ایم.

همین تیم در مقاله نوشت: نتیجه همان تفاوت صدای خورشید (صدای صدا) و صدای ویدیو است. این گروهی از مردم هستند که علاقه شدیدی به درست و نادرست بودن دارند. این مهمترین ویژگی بازی است. با این، رایس و تیم آنها را در حال حاضر می‌دانند و تجزیه و تحلیل می‌کنند که فقط به برخی از ماهی‌هایی که تولید صدا می‌کنند اشاره می‌کنند و اینکه برخی ماهی‌ها در این فهرست نمی‌توانند به این معنا باشند که آنها قادر به تولید صدا هستند، بلکه باید معنادار شوند. ه ما هنوز قادر به شنیدن این صداها نیستیم.

منابع همچنین در مورد داستانهای ماهی ها میگویند که احتمالاً این صداها برای مواردی مانند غذا، خطرهای خطر، رخدادهای اجتماعی (از جمله قلمرو زندگی) و رابطه جنسی مورد استفاده قرار می گیرند. مهمترین چیزی که باید در مورد این پیام مخفی بدانید این است که معنای دقیق این پیام مخفی را بدانید. رایس در این خصوص میگوید: «ماهیها همه کار میکنند، آنها هوا را میکنند، پرواز میکنند و هر چیزی را میخورند، بنابراین برای من تعجب آور نیست که آنها با هم حرف هم بزنند.» نتایج این تحقیق در ایکتیولوژی و هرپتولوژی منتشر شده است.

منبع: sciencealert

ترجمه: مصطفی جرفی فرارو

[ad_2]

Adrienne Daniel

قهوه‌کار بسیار جذاب. دانشجو. محقق سفر. بت نوجوان آینده.

تماس با ما