معرفی دفترکار هوشمند هوآوی در MWC بارسلونا

[ad_1]

هر ساله نمایشگاه معتبر MWC در شهر بارسلونا اسپانیا برگزار می شود و بزرگترین شرکت های کامپیوتری دنیا به معرفی و عرضه جدیدترین فناوری ها و محصولاتشان میپردازند. هیچ قانونی در این کشور در سال 2020، هیچ قانونی در سال 2021 و هیچ قانونی در سال 2021 وجود ندارد. اما امسال مثلاً در مورد سابقه چنین نیست و شرط همان سابقه دومی است. طبق رسم همیشه، این شرکت در روز قبل از نمایشگاه یعنی 27 فوریه (8 ام اسفندماه) که به روز صفر نمایشگاه معروف است، رویدادی برگزار می شود و به معرفی جدیدترین محصولات خود و صحبت درباره قابلیت محیط کار هوشمند پرداخت.

دفترکار واقعا هوشمند هوآوی

در مورد دستگاه های هوشمند و دستگاه های هوشمند نیز همین اتفاق می افتد. در شروع این برنامه درباره فلسفه AI Life یا همان زندگی هوشمند صحبت شد و هوآوی این موضوع را در پنج زمینه مختلف سلامت و تندرستی، سفر آسان، سرگرمی، خانه هوشمند و دفترکار هوشمند مطرح کرد. البته زمانی که دفتر برای عموم باز است، این یک اتفاق رایج است. هدف توسعه ابزاری مبتنی بر ابزار و تجهیزات است. مصر، از سال 2018، از ابتدای سال جاری بوده است. در نسل بعدی در سال 2020، روشنگری چند صفحه ای وجود خواهد داشت که در توسعه تلفن های همراه تخصص دارد. این سال 2021 است که دنیا پر و دل پر از فال و جهان پر از روشنایی می شود. اکنون اکوسیستم سوپردیوایس می تواند تمامی اجزای یک دفترکار هوشمند را به صورت بیسیم به اتصال متصل کند، از لپتاپ و All-in-One و گوشی هوشمند گرفته تا مانیتور و ابزارهای صوتی. تمامی این محصولات مربوط به سیستم تهویه مطبوع و نرم افزارهای ویژه می باشد. در حال حاضر 5.4 میلیون بونامه نویس در ظاهرا در حال ساخت نرم فر. حداقل پنج نفر از 580 میلیون نفر در سراسر جهان از این فناوری استفاده می کنند.

هوآوی در ادامه به معرفی چند محصول جدید پرداخت. از این محصولات سری جدید لپتاپ MateBook X Pro با قابلیت های جذابی از جمله صفحه نمایش 3K لمسی با لبه های بسیار باریک، بدنه تمام فلزی، سخت افزار قدرتمند و به روز، سیستم خنک کننده بسیار کارآمد و امکان پشتیبانی از ویژگی سوپردیوایس بود. مهم ترین ویژگی سری جدید MateBook E دانلود و نصب آسان آن است. برای موفقیت باید بتوانید با یکدیگر رقابت کنید. نکته قابل توجه اینجاست که شما یک لپتاپ با صفحه نمایش لمسی OLED و در عین حال یک تبلت با سیستم عامل ویندوز در دست دارد، که هر دوی این موارد در بین تمام محصولات شرکت ها بسیار کمیاب هستند.

از سایر دستگاه‌های موجود در دستگاه، سیستم سنجش همه‌چیز همه در گوشی وجود دارد. این محصول ترکیبی از مانیتور باکیفیت و بسیار باریک MateView با سختافزارهای قدرتمندی مانند پردازنده مرکزی AMD Ryzen, 16 گیگابایت رم, یک ترابایت SSD و چیپ شبکه Wi-Fi 6 است. صفحه نمایش 28.2 اینچی این محصول از نوع لمسی است و وضوح تصویر 4K + با نسبت تاسویر 3: 2 و شدت نور 500 نید دارد. این ویژگی در همه زبان ها موجود نیست.

معرفی دفترکار هوشمند هوآوی در MWC بارسلونا

MatePad Paper یکی از محبوب ترین رویدادهای دیجیتال در جهان است. این تبلت کتابخوان از تکنولوژی جوهر الکترونیکی یا E-Ink بهره میبرد و همزمان عملکرد کتاب دیجیتال و کاغذ یادداشت دیجیتال را دارد و از قلم نوری هوآوی پشتیبانی می کند. 10.3 این کتابخوان صفحه 10.3 اینکی دارد و علاوه بر نمایش متون، امکان پخش تساویر و ویدیو به سارتا سیاه و برای هر شهر دنیا محدودیتی برای تعداد ساعاتی در هفته وجود دارد که می توان از آن استفاده کرد و برای ساعت ها مسئله زمان است.

این اولین PixLab X1 است که آزمایش شده است. سخت ترین چیز در مورد صنعت مواد، سخت ترین چیز در مورد این موضوع است. این شایع ترین نوع درد است و ساده ترین نوع آن رایج ترین نوع درد است. همین موضوع را می توان در مورد سرعت 1200 نقطه در اینچ و سرعت تا 28 ثانیه در هر بار گفت. Sound Joy زیباترین آهنگ دنیاست و زیباترین آهنگ دنیا آهنگ Devialet است. ماهواره 20 وات Full Range و 10 وات ماهواره شفاف ترین و با ارزش ترین صدای جهان است.

معرفی دفترکار هوشمند هوآوی در MWC بارسلونا

تمامی محصولات معرفی شده امکان اتصال بیسیم به ترکیب در قالب اکوسیستم سوپر دیوایس هوآوی را دارند و با استفاده از این مجموعه می توانند یک دفترکار کاملا هوشمند را داشته باشند.

استفاده از بیش از یک محصول با طعم یکسان توصیه می شود.

[ad_2]

Braylon Mccoy

محقق حرفه ای وب. پیشگام الکل متعصب تلویزیون دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما