«من نمی دانم معنای واقعی کلمه صلی الله علیه و آله چیست؟»

[ad_1]

کمیته امنیت ملی با اشاره به فایل‌های صوتی منتشر شده در میان دو چهره نظامی گفت: هرگاه نفوذ در خود سیستم‌های نظارتی و موقعیت‌های حساس وارد می‌شود و باعث می‌شود که باطل جای حق را بگیرد. این مهمترین چیز است و من باید در مورد آن جدی باشم.

به گزارش ایلنا، محمود عباسزاده، عضو کمیته امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در فایل های خاص منتشر شده در میان دو نفر از فرماندهان سپاه و مطرح شدن اسامی برخی افراد در آن و ایجاد شائبه در برخی از چهره های سیاسی گفت: اولا اقتدار سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران. و مردمی بودن آن نکته‌ای ثابت شده است. مردم با دلشان این نهاد حمایت می کنند و این نهاد از دل مردم برای و در کنار مردم است و روز به روز با کمترین میزان، از قدرت و اقتدار مردم را پیدا می کند.

وی افزود: سپاه یک نهاد کاملا مکتبی، مردمی و رو به جلو است. این معنای واقعی سوزاندن آثار بد روانی در ذهن است. بیعت ما هم منتظر چنین چیزهایی بودیم.

مضسیمون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: من این فایل را بارها گوش دادم ؛ بهترین راه برای کسب درآمد کدام است بهترین راه برای کسب درآمد چیست بهترین راه برای کسب درآمد چیست بهترین راه برای کسب درآمد چیست بهترین راه برای کسب درآمد کدام است بهترین راه چیست؟ پول در آوردن؟ دشمن به این نوع دشمن وارد دنیای عشق شده است.

ویان کرد: می فاماندهان ما فزردندان این ملت هستند و در واقع خخر، سی که حاضر شده جانش را باری این ملت فدا کند و در این عرصه مسابقه گذاشته است، امروز اسیر دنیا نمی‌شو هیچ چیز در این مجموعه نیست، هیچ چیز در این دنیا نیست، هیچ چیز در این دنیا نیست، هیچ چیز در این دنیا نیست. بحث این است که روح حاکم بر این نهاد مخالف پلشتی، سوء استفاده و کار غیرعادلانه است. چیزی به نام ایثار نیست، ایثار نیست، ایثار نیست.

عباسزاده تاکید می کند: کمتر نهادی پیدا می شود که درون خود مکانیزم نظارتی مستمر و برخط داشته باشد، اما سپاه چنین چیزی دارد و 24 ساعت در حال نظارت است و تلاش می کند این نهاد را نهادی در خدمت آرمان های انقلاب قرار دهد. به نظر من اینها بازیها و شیطنتهایی است که برخی درمیآورند تا به زعم عادی، به آسیب بزنند، اما از نظر ملت ایران این کارها کاملاً محکوم است و اصلاً نتیجه نیست، حتی محبوبیت و مظلومیت سپاه را در قلب مردم بیشتر خواهد کرد.

وی ادامه داد: نهر من انتشار این فایل اتفاق خاسی نیست و دوشمان نباید خالی باشد

این نماینده مجلس در مورد اینکه آیا مجلس به این موضوع وارد نمی شود، گفت: من بارها و بارها اعلام کرده ام که بعد از انقلاب و تحمیل جنگ، هزاران توطئه، ترور، تحریم، تهاجم فرهنگی که برای محدود کردن انقلاب و مردم طراحی شده است. مصرف بیش از حد، مصرف بیش از حد شهد است. پدیده نفوذ یک موضوع واقعی است و شعار نیست.

عباس‌زاده گفت: باید بپذیریم که اتفاق افتاده و این اتفاق تلخ است. اگر ما در فروعات بشویم، انرژی ما به کنترل مسائل معمولی هدایت شود و نفوذ کند در موقعیت های حساس و خرابکاری های با هزینه بالا با طراحی ظاهر و نرم افزار، برای منحرف کردن ما از یک سیستم کارآمد و استفاده از عناصر کارآمد در مدیریت. موقعیت‌های حساس، کار خودش را می‌کند. تاثیر هیچگاه با تابلو نمی‌آید اما با نگاه و چهره قابل اعتماد وارد می‌شود. تشخیص نفوذ و نفاق هم سخت است، اما شدنی است.

وی با بیان اینکه به نظر من نفوذ به صورت جدی دارد کار خود را انجام می دهد، بیان کرد: گاهی اوقات در خود سیستم های نظارتی و موقعیت های حساس وارد می شود و باعث می شود که باطل حق را بگیرد. این مهمترین چیز است و من باید در مورد آن جدی باشم. تصمیم کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای تخصصی در حوزه امنیت است، به بحث در مورد اینکه خیلی باز است و طبیعتا مسئله می خواهد و اولویت های ما است، اما این مسائل به گونه ای است که باید در یکسری لایحه ها در مورد آن بحث شود و وقتی که نه نتیجه رسیدیم نتیجه را به استحضار مردم به عنوان صاحب کشور و انقلاب گزارش کنیم.

[ad_2]

Izaiah Harrison

سازمان دهنده کل مبشر موسیقی شیطانی. گیک قهوه. خالق برنده جایزه متعصب الکل مزاحم عمومی

تماس با ما