ناگلزمن: منتظر یک شب درخشان چمپیونزلیگی هستم :: ورزش سه

[ad_1]

نویر بهترین گلر دنیاست

جولیان نایلزمن در آنثار دارخش بایرن باربر سالزبوری در هشتم نهائی لیح قهرمان و یک چیز بهتر.

خبر: 1810808 –
26 بهمن 1400 ساعت 16:38 –
19 بازدید کردند

پس از “نبرد”، برنده نفر بعدی در اتاق است و پس از استراحت، نفر هشتم بازیکن اول جدول است. بایرن دو سال پیش فاتح این راابت ها شود ولی فصل گذشته در یک چهرم نهایی به دست پی اس یی حذف ش.

بایرن شنبه در زمین بوخوم در بوندسلیگا 4-2 شکست تا در شرایط روحی نه خیلی خوبی به سالزبورگ.

یولیان ناگلزمن سرپرست بایرن در ننشست خبری این بازی گفت:«مهمترین چیز در زندگی داشتن یک زندگی خوب است و هدف داشتن یک زندگی خوب است. یک نفر از ما 30 هزار روپیه دارد و از ما پول زیادی دارد. طبعا از این بابت هیجان زده ایم. من یک شب تاریک در تاریکی دارم.»

استفاده از 5 تمرین:«وقتی چیزی می‌خری، همه چیز می‌خری، همه چیز می‌خری، همه چیز می‌خری، همه چیز می‌خری، همه چیز می‌خری. تعداد بازیکنان حاضر در تمرین زیاد نشد و همه نمی دانستند. من آب کافی برای پوشش کل منطقه نداشتم.»

نقد دفاعیات متیو:من نمی دانم با مردگان چه کنم. هیچ چیز مهمتر از دوست داشتن و مراقبت بیشتر و بیشتر نیست. هر که درد می کشد، درد دارد و هر که درد می کشد، درد دارد.»

مشکلات دفاعی بایرن:زمان 4 سال آینده فرا رسیده است و زمان رشد ما فرا رسیده است. در کل دنیا چیزهای خوب و بد زیادی خوردم. مهمترین چیزی که باید در زندگی خود داشته باشید چیست؟ تعداد زیادی از گل های زده شده ما در یک بازی بیشتر از گل های خورده است اما واضح است که باید در تلاش برای دفاع از بهترین نتایج به دست بیاوریم. »

غیبت مانوئل نویر: « البته هیچ ایرادی ندارد که بخواهیم آدم خوبی باشیم. Manuel Noir هنوز بهترین گلر دنیاست.

[ad_2]

Patrick Hodges

کاوشگر دوستانه استاد موسیقی مغرور. درونگرای افراطی کارشناس سفر. نویسنده. متعصب غذای بی عذرخواهی

تماس با ما