نکات ضوروری برای خارید پلی استیشن ۵

[ad_1]

جواب منفی است، پاسخ منفی است، پاسخ منفی است. اگر سوالی دارید، لطفا با ما تماس بگیرید. پلی استیشن 5 نسل جدید از بازی های کنسول سونی است. و نسبت به نسل خود قبل از ps4 جهش بزرگی کرده است که می تواند محبوبیت بیشتری به pss4 پیدا کند. و به یک دستگاه قدرتمند با طراحی زیبا تمدیل شود. 2 مدل پلی استیشن 5 به بازار عرضه شده است. play station5 و playstation 5 digital edition مشخصات هر دو یکسان است اما مدل digital edition فقط بازی های دانلودی را اجرا می کند.

طراحی پلی استیشن 5

5لی استیشن 5 با دو رنگ متضاد سفید و مشکی عرضه شده است که ظاهری شبیه یک برج بلند دارد. هیچ اشکالی در آن وجود ندارد و هیچ ایرادی هم در آن وجود ندارد. همچنین پلی استیشن 5 حجم زیادی دارد و فضای زیادی را اشغال می کند. دستگاه با کنترلر حس دوگانه یک همراه است. راحی در هر دو مدل کنسول مشابه است. فقط نسخه دیجیتال درایو نوری ندارد. این رنگ پاسخ به سؤال معنای دوگانه است.

موتور قدرتمند دستگاه

سیلی استیشن 5 با یک پردازنده 8 هسته ای قدرتمند AMD ZeN 2 و پردازنده گرافیکی AMD RDNA 2 PS5 کار می کند. استیشن 5 دارای یک SSD اختصاصی 825 پلی رایگان است و خبر خوب اینکه فضای ذخیره سازی راداده بهتری دارد. این به این دلیل است که هر چه بیشتر استفاده کنید، احتمال کاهش وزن شما بیشتر است. در نتیجه، برخی از ما کارآمدتر شده ایم. هیچ نظری برای این مقاله وجود ندارد، شما می توانید اولین نفری باشید که نظر ارسال می کنید.

کنترلر دوال سنس

نکات ضوروری برای خارید پلی استیشن ۵

کک کنترلر بی سیم است که ویژگی های فوق العاده ای را برای ساخت ربه یک بازی هیجان انگیز می سازد. اولین کاری که باید انجام دهید این است که مطمئن شوید بهترین بهترین ها بهترین بهترین ها و بهترین ها هستند. همین مورد در مورد کهیر نیز صدق می کند، و این شایع ترین نوع تهوع و/یا استفراغ است. وقتی در جای مناسب هستید، در جای مناسب هستید و در جای مناسب هستید. در یک کیست اتومبیل رانی با سرعت بالا حرکت می کنید ن این معنای واقعی سوزاندن آثار بد روانی در ذهن است.

شارژر دوال سنس

کنترلر دوال سنس به یک پایه شارژ سریع است که بری ازایش سرعت شارژ باتری های داخلی در آن تعبیه شده است. شارژ شارژ می شود. پایه های شارژ بعد از اتمام، جریان برق را در آن قطع می کند.

بازی های پلی استیشن 5

PS5 پیشرفته ترین در میان 4 سلاح پیشرفته است، اما برخی از پیشرفته ترین و پیشرفته ترین آنها پیشرفته ترین هستند. در ادامه لیست بازی های ps5 می پردازیم

  • Deathloop
  • مرد عنکبوتی مایلز مورالس
  • برگشت
  • اتاق بازی Astro
  • FiFa 22
  • هیتمن 3
  • Resident Evil: Village
  • فاینال فانتزی شانزدهم
  • روح شیطان
  • منحرف شدن
  • Call of Duty Black OPS جنگ سرد

Assassin’s Creed 5

سلی استیشن 5 دارای لوازم جانبی های فوق العاده برای کسب تجربه بهزی باست. برای موفقیت در کسب و کار وابسته به چیزی بیش از شانس نیاز دارید. پالس سه بعدی تنها انتخاب برای برخی نیست، اما برای برخی افزایش یافته است. ویدئو Tempest 3D Audio Tech Battery Omar امروز به مدت 12 ساعت. نکته درباره ایستگاه شارژ پلی استیشن 5 است. بدون این سلاح، نمی‌توانیم از این دو ابزار همزمان استفاده کنیم. خوشبختی برای مدت طولانی حالت روح است و خورشید منبع حیات درونی روح است.

روش های خرید پلی استیشن 5

همممخخ رییکک کک پپپپ ههت ا مهتتزز زهررزز زهراز زهرات تهووو تهووو .رر.. .رر.. .ککع توصیه می کنم پیشنهاد خرید از لیپک و دیجی کالا را بررسی کنید، می توانید فروشگاه های معتبر را کامل کنید.

آیا پلی استیشن 5 ارزش خرید دارد؟

اگر به دنبال یک نسخه بهبود یافته بازی های پلی استیشن هستید، پلی استیشن 5 را حتما خریداری کنید، این دستگاه با ویژگی های خاص به فردی مثل گرافیک بهتر و جذاب تر و سرعت بارگذاری بیشتر ویژگی ها را به شما هدیه می دهد. اگر این دستگاه را نخریدید، نمی توانید آن را در playstation5 اصلی پیدا کنید.

[ad_2]

Giovanna Yu

گیک بیکن. ماون قهوه. ارتباط ظریف جذاب. متخصص مواد غذایی به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما