نیوکاسل فکر می کند می تواند مسی و امباپه را بخرد

[ad_1]

کد خبر: 1785866/59

زمان: 13:54
1400/07/24

هدیه: 121

گارد سابق شهر:

میکا ریچاردز ، مدافع سابق منچسترسیتی معتقد است با وجود منابع مالی قوی ، راه سختی در پیش روی نیوکاسل است.

به گزارش “ورش سه” ، این بازیکن هنگام واگذاری مالکیت شهر به شیخ منصور بن زیاد ، عضوی از تیم بود و در ستون خود در روزنامه دیلی میل ، به نیوکاسل و هوادارانش هشدار داد که این کار بسیار سخت خواهد بود. کار و یک روند دشوار برای تبدیل شدن به یک تیم قهرمان.

او نوشت: “آلن شیرر در حال حاضر نماینده همه طرفداران نیوکاسل است.” احساس رهایی ، توانایی رویای مجدد و واگذاری مالکیت به عربستان سعودی همه چیز را برای آنها ممکن کرده است. دیدگاه این باشگاه تغییر کرده است. با این حال ، آنها نباید باور کنند که هیچ مانعی بر سر راه آنها وجود ندارد. دریافت اعتبار اولین چالش است. من مطمئن هستم که بسیاری از هواداران این تیم احساس می کنند اکنون که پول کافی برای خرید مسی ، نیمار و امباپه دارند ، باید آنها را بخرند. “اما این عجیب نیست.”

ریچاردز گفت: “به عنوان مثال به اورتون نگاه کنید.” آنها تقریباً یک میلیون یورو برای خرید بازیکن خرج کردند و سعی کردند یکی از چهار تیم اول از جمله فرهاد مشیری باشند ، اما وین رونی و خامس رودریگز بزرگترین نامه ها هستند. به همین دلیل خرید روبینیو در سال 2008 برای منچسترسیتی بسیار مهم بود. او در این مدت از نظر عملکردش در زمین بهترین خرید تیم نبود ، اما حضور او باعث شد نگاه دیگری به ما داشته باشد. “

مدافع سابق سیتی افزود: “بعد از این اتفاق ، ناگهان همه چیز تغییر کرد و ما توانستیم کارلوس توز و پاتریک ویرا را به خدمت بگیریم. شما می توانید در مورد پول صحبت کنید ، اما پول به تنهایی ضمانت خرید بازیکن نیست. چشم انداز ، که تقریباً یک شبه با گذشته متفاوت است. بسیاری از مردم شهر را جدی نمی گیرند ، اما همه چیز بعد از سال 2008 تغییر کرد. آنها باید با حسادت و رفتارهای متفاوت نه تنها از طرفداران رقیب برخورد کنند. ما دائماً توسط بازیکنانی که در مسابقات با آنها روبرو بودیم مورد انتقاد قرار می گرفتیم. و آنها همیشه می گویند که بدون این پول نفت ما در دسته سوم قرار می گیریم! “بسیاری از مردم هر کاری می کنند تا مخالفان خود را ناراحت کنند!”

[ad_2]

Yareli Estes

دانش آموخته مواد غذایی هاردکور. حلال مشکل لاعلاج متعصب الکل متخصص توییتر پیشرو پرشور اینترنت.

تماس با ما