نیکزاد: می خواستند کریسمس را در تهران جشن بگیرند

[ad_1]

نایب رئیس مجلس گفت: رئیس جمهور کار می کند و روحیه دولت در حال تغییر است. دولت باید با کمک شما مشکلات مردم را با اجرای برنامه های توسعه محور در کشور حل کند. ما به سمت تمدن اسلامی حرکت می کنیم.

به گزارش ایسنا، علی نیکزاد در سمینار مسئولان و مدیران سازمان بسیج سجندگی سپاه استان های کشور که امروز 25 آذرماه در مجتمع فرهنگی تربیتی امام رضا(ع) برگزار شد، اظهار کرد: این سازمان بسیج سازندگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است. و ابراز تمایل کرد که کریسمس را در تهران جشن بگیرد. هم قوه مجریه و هم قوه مقننه متهم به عدم صلاحیت بودند، اما با ورود سید ابراهیم رئیسی به قوه قضائیه، این قوه به کسب عدالت امام علی (ع) روی آورد و بسیاری از مفاسد در دستگاه قضایی از بین رفت.

وی در ادامه گفت: به برکت خون شهید قاسم سلیمانی مجلس با نگاه انقلابی شکل گرفت که در سال دوم مجلس یازدهم مجددا مقام معظم رهبری به ما نمره قبولی دادند. رهبری نیز خواستار ایجاد حکومت انقلابی و مردمی شدند. مجلس جایگاه ویژه ای دارد و هیچ مجلسی در دنیا مانند مجلس انقلاب اسلامی وجود ندارد. زمانی که به رئیس کنگره اسپانیا وضعیت مجلس شورای اسلامی را گفتم، ایشان گفتند که نحوه جلسه شما را به دولتمردان خود یادآوری می کنیم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به جایگاه والای مجلس شورای اسلامی در این حادثه افزود: ما به آرمان های الهی و انسانی جمهوری اسلامی اعتقاد داریم. برخی از مجلس به خاطر جمع آوری 220 امضا برای دعوت از کسی به پای صندوق های رای انتقاد می کنند. ما این کار را به دو دلیل انجام دادیم. ابتدا می خواستیم اخلاق حکومتی را تغییر دهیم و سرمایه اجتماعی کشور را تقویت کنیم.

نیکزاد افزود: دشمن در تلاش بود تا کریسمس را در ایران جشن بگیرد. به دلیل از بین رفتن سرمایه اجتماعی در ایران. دولت باید سرمایه اجتماعی داشته باشد. بنابراین، ما معتقدیم که آقای روحیه دولت در دولت رئیسی رو به بهبود است. ما آقا هستیم یکی دیگر از دلایل دعوت رئیسی برای کاندیداتوری این است که کشور باید به مسیر خود سرعت بخشد. دولت باید برای پیشرفت کشور گام های فوری بردارد. دولت باید بتواند ارزش پول ملی را حفظ کند و مشکلات مسکن، راه، برق، روستاها و معیشت مردم را حل کند.

وی با اشاره به تهیه واکسن و عدم استقراض از بانک مرکزی به عنوان دو اقدام مهم دولت سیزدهم گفت: رئیس جمهور بر سر کار است و دولت در حال تغییر است. دولت باید با کمک شما مشکلات مردم را با اجرای برنامه های توسعه محور در کشور حل کند. ما به سمت تمدن اسلامی حرکت می کنیم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی نیز کار جهادی را کاری ارزشمند و بر اساس اعتقاد شما دانست و گفت: کار جهادی یک باور فکری همراه با اقدام عملی است. خدمت به تحقق عدالت و پیشرفت بنده موجب اعتلای معنوی و رضایت الهی می شود. بدانید ایمان و اعمال دینی هر جا خدمت کنید منتشر می شود.

[ad_2]

Gabriel Osborne

شیطان متعصب توییتر. حشره پرشور اینترنت. مبشر وب. ماون آبجو. پیشگام موسیقی.

تماس با ما