هدایای ویژه «یلدا 1400» ایرانسل اعلام شد

[ad_1]

ایرانسل هدایای دیجیتال ویژه شب یلدا را اعلام کرد این هدایا شامل بسته هدیه 2 گیگابایتی اینترنت، تماس رایگان ایرانسل و هدایای شگفت انگیز ویژه ایرانسلی من است. ایرانسل نیز امشب یک رویداد ویژه با حضور هنرمندان محبوب در صفحه اینستاگرام خود ایجاد کرده است.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، در شب یلدا، بزرگترین شب سال 1400 امسال، مردم ایران به دلیل لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی برای مبارزه با بیماری عروق کرونر قلب، از ارتباطات دیجیتالی به دور هستند. به همین مناسبت اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران هدایایی ویژه زیر را در نظر گرفته است.

بسته اینترنت 2 گیگابایتی هدیه

تمامی اعضای ایرانسل شما می توانند با شماره گیری #5* یا از طریق اپلیکیشن ایرانسل در 30 آذر و 1 دی 1400 بسته هدیه اینترنتی 2 گیگابایتی را دریافت کنند. این بسته تا پایان روز فعال سازی معتبر است و هر یک از اعضا می توانند یک بار آن را فعال کنند.

4 دقیقه مکالمه ایرانسل، 40 دقیقه بعدی رایگان!

طرح هدیه تماس در تاریخ 30 ام با شماره گیری کد #2*1*4444* به آذر و 1D یا از طریق اپلیکیشن ایرانسل من فعال می شود. با فعال سازی این طرح، 4 دقیقه پس از مکالمه ایرانسل، 40 دقیقه مکالمه بعدی برای تمامی اعضای دائمی و اعتباری رایگان است. این طرح از بامداد 20 دی ماه 1400 لغایت ساعت 23:59 روز 14 دی ماه 1400 قابل فعال سازی و استفاده می باشد.

لرزش شگفت انگیز ایرانسل من!

علاوه بر هدایای فوق، ایرانسل همانند سال های گذشته در قسمت «لرزش شگفت انگیز» اپلیکیشن ایرانسل من، هدیه ای ویژه برای اعضای خود دارد. در 30 آذر 1400، فشار شگفت انگیز ایرانسلمان به 1400 کاربر، 40 گیگابایت اینترنت هدیه می دهد. از 20 دی ماه 1400 تا ساعت 23:59 در این روز کلیه اعضای دائمی و اعتباری می توانند با مراجعه به بخش شوک شگفت انگیز ایرانسل من و حرکت دادن تلفن همراه خود شانس خود را برای دریافت بسته هدیه 40 گیگابایتی امتحان کنند. اعتبار این بسته 24 ساعت پس از فعال سازی خواهد بود و هر کاربر یک بار فرصت دریافت این هدیه را دارد. یک لرزش شگفت انگیز در صفحه اصلی برنامه iRansell من موجود است.

“یلدا با ایرانسل”; برنامه #ویژه شب یلدا در اینستاگرام ایرانسل

ایرانسل نیز برای مخاطبان صفحه اینستاگرام خود یک رویداد ویژه ایجاد کرده است. این مراسم با ارائه کامران تفتی تلفیقی از موسیقی، بازی، خاطره و دورهمی است که با حضور هنرمندان و با رعایت کامل پروتکل بهداشتی اجرا می شود.

با توجه به لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی برای مقابله با بیماری عروق کرونر قلب، ایرانیان در یلدای 1400 از یکدیگر دور هستند و در عین حال از طریق ارتباطات دیجیتالی متحد شده اند. برای این منظور عنوان رویداد “یلدا با ایرانسل” و هشتگ #یلدا با ایرانسل است. عوامل و مهمانان کامل آماده هستند.

ویژه برنامه یلدای ایرانسل 1400 در قسمت های مختلف و با آیتم های جذاب از 30 دی ماه 1400 برای چند شب متوالی در صفحه رسمی اینستاگرام ایرانسل پخش می شود. ایرانسل در سال های اخیر برای اولین بار در شب یلدا یک برنامه اینستاگرامی مرتبط ایجاد و منتشر کرد که با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شد. به طوری که در سال های بعد، برندهای دیگر نیز برنامه های مشابهی را ایجاد و منتشر کردند.

برای تماشای رویداد «یلدا با ایرانسل» به صفحه رسمی ایرانسل در اینستاگرام instagram.com/irancell مراجعه کنید.



[ad_2]

Kellen Odom

مدافع رسانه های اجتماعی گیک غذا. کاوشگر. علاقه مندان به تلویزیون پیشگام بیکن افراطی. کل نینجا اینترنت. تنظیم کننده.

تماس با ما