هشدار: در حال حاضر درباره خرید تتر چه کاری می توانید انجام دهید

در سال 2014، پیرس مدیر بنیاد بیت کوین شد، یک سازمان غیرانتفاعی که برای کمک به بهبود و ارتقای بیت کوین تأسیس شده است. نفر بعدی یعنی ریو کالینز در دو سال اول ابتدایی پیدایش USDT مدیر عامل شرکت بود. به گفته تتر، هر زمان که توکن های USDT جدید صادر می کند، همان مقدار دلار را به ذخایر خود اختصاص می دهد، بنابراین تضمین می کند که USDT به طور کامل توسط پول نقد و معادل های نقدی پشتیبانی می شود.

معمولاً اینگونه پلتفرمها در ازای ارسال لینک دعوت، انجام بازی، شرکت در نظرسنجیها و غیره، به کاربران خود تتر پاداش میدهند. بیت کوین، اتریوم و سایر ارزهای رمزپایه محبوب معمولاً بر اساس عرضه و تقاضای بازار در ارزش نوسان دارند. معمولاً کیف پولها برای بکآپ به کاربر یک مجموعه ۱۲ تایی از کلمات انگلیسی نمایش میدهند که باید آنها را در جایی امن یادداشت کرد. کیف پول های ارز دیجیتال در انواع نسخه های موبایلی، وب، دسکتاپ و سخت افزاری وجود دارند. استفاده از ارز دیجیتال تتر به جال ارز های فیات، بسیار به صرفه تر بوده و این دارایی دیجیتال می تواند در زمینه هایی همچون حفظ سرمایه و حفظ سود معاملات، بسیار کاربردی واقع شود. در صرافی های ارز دیجیتال ایرانی، قیمت تتر به تومان نمایش داده میشه که سرمایه گذاران می تونن در قیمت مورد نظر خودشون خرید رو انجام بدن. هر حساب جدید در eToro با 100000 دلار در یک سبد مجازی اعتبار داده می شود، بنابراین می توانید تجارت بدون ریسک را تمرین کنید. پس از انتخاب صرافیای که به شما اجازه دهد بدون احراز هویت معاملات خود را انجام دهید، باید حساب معاملاتی خود را شارژ کنید.

به دلیل گس یا کارمزد بالای شبکه اتریوم، شبکه های دیگر با گس و کارمزد پایین تر، رمز ارز تتر را به شبکه بلاکچینی خود اضافه کردند. کارمزد تراکنش بیت کوین در مقایسه با کارمزد تراکنشهای تتر بسیار بالاتر خواهد بود. با وجود این پشتوانه ها خرید تتر کمترین ریسک را در مقایسه با سایر ارزهای دیجیتال بازار دارد. دومین تفاوت تتر با ارزهای فیات، کارمزد بالای تراکنش های ارزهای فیات است. هر یک از شبکه های تتر ویژگی های خاص خود را دارد برای مثال یکی از مهم ترین ویژگی های هر یک از این بلاکچین ها میتوان به کارمزد تراکنش ها اشاره کرد با توجه به افزایش قیمت رمزارز های بیت کوین و اتریوم در نتیجه فی انجام تراکنش ها بر روی این دو بستر افزایش یافته است با این حال هزینه تراکنش بر بستر ترون ۱ دلار است این موضوع سبب محبوبیت این شبکه بین استفاده کنندگان از تتر شده است . قیمت روز بیت کوین به USDT به طور مداوم در حال تغییر و نوسان است.

با این حال فروشگاههای اینترنتی مختلفی امکان خرید طیف وسیعی از محصولات را با استفاده از ارز دیجیتال فراهم کرده اند. زیرا اکثر بازرگانان نمی خواهند در صورت کاهش قیمت یک ارز دیجیتال پس از دریافت پول، ضرری متحمل شوند. اما مزیت عمده تتر (Tether) در این بخش بخاطر ثبات قیمت آن است که باعث میشود رمزارز مناسبی برای انجام مبادلات باشد. تتر Tether با نماد USDT تتر Tether با نماد USDT نوعی استیبل کوین است که پشتوانه آن ارزهای فیات هستند. ارز دیجیتال تتر با نماد انحصاری USDT یکی از ارزهای دیجیتالی هستش که قیمت ثابتی داره یا به اصطلاح استیبل کوین هستش. به همین ترتیب، سرمایه گذاران بازار کریپتو، به ارز دیجیتالی نیاز دارند که وسیله ای برای مبادلات باشد و نه تنها قیمت ثابت را ارائه دهد، بلکه در کوتاه مدت ارزش خرید خود را حفظ کند. استیبل کوین ها با هدف ایجاد تعادل در قیمت و حفظ ارزش به وجود آمده اند. پس از احراز هویت، وارد بازار خرید USDT شوید و با قیمت لحظهای و هماهنگ با بازارهای جهانی، معاملهی خود را انجام دهید.

برای این کار، ابتدا وارد حساب کاربری خود در صرافی ایرانی مثل آبانتتر شوید و از بخش مربوط به عملیات مالی (در برخی از صرافیها کیف پول)، به بخش واریز دسترسی داشته باشید. برداشت ارزهای فیات مثل دلار در صرافی های مختلف حداقل یک تا چهار روز طول می کشد. بیشتر معاملات ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین و اتریوم با جفت ارز تتر انجام میشود. علت این موضوع این است که قیمت تتر با جفت ارز USDT/USD در صرافیهای مختلف از جمله بیتفینکس مشخص میشود. و مهمترین ویژگی تتر ثبات قیمت آن است. صرافی ارز دیجیتال یا اکسچنج (Exchange) همان مرکزی است که شما میتوانید با استفاده از پلتفرم ایجاد شده توسط آن با پول ملی یا ارزهای رایج دنیا ارزهای دیجیتال را خریداری کنید. اما برای خرید و فروش ارز دیجیتال تتر این نگرانی وجود ندارد زیرا تمامی کیف پول های ارز دیجیتال موجود در دنیای ارز های دیجیتال از برترین استیبل کوین دنیا یعنی تتر پشتیبانی میکنند.

چراکه شما با خرید تتر خیالتان از بابت نوساناتی که شامل دیگر ارزهای دیجیتال میشود راحت است و از طرف دیگر شما یک دلار دیجیتال در اختیار دارید که به سرعت میتوانید آن را به هر کجای دنیا منتقل کنید. تنها چیزی که به آن نیاز دارید، اتصال یک کیف پول از نوع وب3 به این صرافیها است و حالا بهراحتی ارزهای دیجیتال خود را مبادله کنید. در صفحه اصلی از کیف پولتان، گزینهی Add Funds را بزنید. ساخت تتر به زمانی باز می گردد که توسعه دهنده اصلی آن یعنی (J.R. تتر در واقع یک نوع ارز دیجیتال به شمار می آید که همان USDT ارزهای دیجیتال است و شما امروزه می توانید مانند هر ارز دیجیتالی آن را منتقل کنید.

تتر رمز ارز بین بلاکچینی است. هدف اعلام شده USDT ترکیب ماهیت نامحدود ارزهای دیجیتال (که می توانند بدون واسطه شخص ثالث مورد اعتماد بین کاربران ارسال شوند) با ارزش ثابت دلار آمریکا است. ارزش این کوین نیز برابر با یک دلار آمریکایی است. چون رشد و نوسان دلار و تتر معمولا یکسان است و طبق الگوریتمی که برای تتر تعریف شده همیشه برابر یک دلار است. برای مثال گفته اند که با حجم خرید و یا فروش 100 میلیون تومان مقدار کارمزد پرداختی برابر با 0.35 درصد از مبلغ کل معامله می شود. از طرفی دیگر باید به کارمزد بالای مورد نیاز به منظور انجام این انتقال اشاره کرد. اما پایین ترین کارمزد انتقال تتر مربوط به چه شبکه هایی است؟

کارمزد بالای شبکه اتریوم، کاربران را از انتقال رمز ارز تا حد امکان فراری میدهد. اگر تتر فروشنده روی شبکه اتریوم (یا شبکههای دیگر) باشد و شما آدرس سولانا را به او بدهید، دارایی به شما منتقل نخواهد شد. بنابراین اگر تاکنون در والکس عضو نشدهاید، در آن ثبت نام کنید. با توجه به این واقعیت تتر به یک شرکت خاص تعلق دارد، از نظر تئوریک، صدور آن بر اساس سیاستهای شرکت Tether تعیین میشود. توجه داشته باشید که اکثر کیف پولها از تتر تحت شبکه ترون و اتریوم پشتیبانی میکنند اما نسخه اسمارتچینی (BEP20) آن را میتوان در تراست ولت نگهداری کرد. در ادامه نگاهی گذرا به شبکه بلاک چین و نحوه عملکرد ارزهای دیجیتال خواهیم انداخت. بنابراین بیشتر شبکه های بلاکچینی از این رمز ارز پشتیبانی میکنند. یا برعکس، در حساب خود تتر نگه داشته و زمانیکه فرصت رشد در رمزارز های دیگر وجود داشت، از تبدیل تتر خود به ارز های دیجیتال دیگر سود کسب کند. همونطور که گفتیم، برای اینکه بتونین از صرافی های ارز دیجیتال برای خرید و فروش USDT استفاده کنین، باید ابتدا در صرافی فرایند ثبت نام و احراز هویت رو طی کرده و حساب کاربری به وجود بیارین.

فعالیت می کنن، برای خرید هاشون نیاز به تتر دارن، تتر رو میشه از صرافی ایرانی تهیه کرد و به کیف صراف مقصد انتقال داد. به همین منظور ما سعی می کنیم در این قسمت از آموزش خرید و فروش تتر، برخی از مزایای ارز دیجیتال USDT رو برای شما مورد بررسی قرار بدیم تا اطلاعاتی در این زمینه داشته باشین و با این مزایا اشنایی داشته باشین و بهترین تصمیم رو برای خرید و فروش تتر بگیرین. 5. در قسمت قیمت، نرخ روز دلار یا USDT را وارد کنید. کافیست با وارد کردن آدرس کیف پول تتر والکس در ولت شخصی خود، میزان ارز مدنظرتان را به کیف پول والکس انتقال داده و آن را در بازار تتر والکس بفروشید. با این حال، این شرکت اظهار داشت که تتر هرگز درگیر هیچ نوع دستکاری در بازار یا قیمت نداشته است و USDT نمیتواند برای دستکاری نرخ ارزهای دیگر در بورس داده شده استفاده شود.برخی از وقایع مهم، مانند حملات یا سقوط در بازار، ممکن است منجر به تغییر در قیمت تتر شود. خرید دیگر ارزهای دیجیتال در صرافیهای نامبردهشده (آبانتتر و بیتپین) با کمک ارز دیجیتال تتر ممکن است؛ به عبارت دیگر، شما میتوانید در صورت داشتن ارز دیجیتال تتر (USDT) در کیف پول خود آن را به صرافی انتقال داده و سپس اقدام به خرید ارز دیجیتال موردنظر خود کنید.

Reece Bryant

ایجاد کننده. شیطون عاشق تلویزیون حل کننده مشکلات مادام العمر نویسنده. تحلیلگر. نینجا فرهنگ پاپ. عاشق اینترنت معتبر. کاوشگر کل کارآفرین لاعلاج

تماس با ما