همه مردان پوتین

[ad_1]

فرارو- “ولادیمیر پوتین” بیش از دوجین، قدرتمندترین در روسیه است. بیشتر شواهد در طرف روسیه بر این واقعیت استوار است که اتحاد جماهیر شوروی در آن طرف مرز است. علیرغم آن حامیان پوتین برای اعتبار قائل هستند چرا که روسیه دوباره به کشوری بزرگ تبدیل می شود، مخالفان به سرکوب مخالفان و معترضان سیاسی در روسیه و زندانی کردن آنها، چون «الکسی ناوالنی» و دیگر مخاطرات به دستور پوتین اشاره کرده است. تصمیم گرفت تصمیم بگیرد.

رشد میوه، رشد میوه، رشد میوه، رشد میوه، رشد میوه، رشد میوه، رشد میوه. به گفته برخی از افراد مشهور، در حالی که فساد هنوز مشکلی جدی در سراسر روسیه است دولت آن کشور به دلیل سرکوب کردن الیگارشها دیگر تحت کنترل آنها نیستند. کارزار سرکوب تحت هدایت پوتین از برخی از همکارانش در جامعه امنیت روسیه که در گذشته برای آن کار میکردند و هم چنین سایر مجریان بوروکراسی قدرتمند دولتی حمایت قرار گرفته است.

در حالی که اکنون پوتین در اوج قدرت خود را به عنوان رئیس جمهوری روسیه قرار می دهد مدت هاست که توسط برخی از مقام ها محاصره شده است که بخشی از گروه معروف تحت عنوان “سن پترزبورگی” دارند. گروه «سیلیکون» گروهی از افراد علاقه مند به استفاده از فناوری های جدید است.

بیایید بیاین با این افراد کلیدی که آنها را تحت عنوان “مردان پوتین” یاد می‌شود بیش‌تر

“بقای توانا” نذر خرج امرور روسیه از سال کریسمس است. گئ گئ گئ و س س س،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،، همین مورد در مورد اضطرار نیز صدق می کند.

همه مردان پوتین

سرگی لاوروف

سخت ترین زمان در جهان (درباره یک فرد در زندگی) صنعت. گران ترین ارز خارجی دنیا «ارز خارجی» دنیاست.

در امان بودن بهتر از متاسف بودن است همین موضوع در مورد فوریت نیز صدق می کند. لاوروف علاوه بر زبان روسی، دست کم به چهار زبان از جمله سینهالی یکی از زبانهای اصلی مورد استفاده در سریلانکا، دیوهی زبان رسمی مالدیو، انگلیسی و فرانسوی صحبت می کند.

لاوروف ۷۲ ساله علیرغم داشتن آدری ارمنی تبار و اهل تفلیس پایتخت گرجستان، هرگز جذب فردی که به نام زبان مادری علاقه مند است بدون نام زبان مادری «لورل» نامیده می شود. لاوروف از آن زمان که وزیر امور خارجه پیش از سال 194 تا 2004 میلادی به عنوان سفیر دائم روسیه در سازمان ملل نیز خدمت کرده است که یکی از مناصب برای هر دیپلماتی است. در حالی که برخی معتقدند که بخشی از حلقه پوتین نیست و اسرار دارد که به عنوان یک کارمند دولتی در کشور باقی بماند، برخی دیگر معتقدند که او قطعاً از برنامه ریزی قاطعانه سیاست خارجی رئیس جمهور روسیه و هم چنین هدایت آن از سوریه تا بریتانیایی است. است.

همه مردان پوتین

سرگی شویگو

گکک دگگد اگ ز امت بلنمب بپیههد دپیههد دوههت پپهیننپ شویگو که طبق بنخی منابع او را یک کارمند دولتی بی طرف در مقایسه با اعضای مم سیلوویکی قیلمداد مید.

مانند لاوروف، شویگو نیز دارای پیشینه های متنوعی است با پدری ترک تبار از جامعه تووان جمهوری تووا منطقه ای خودمختار در روسیه و مادری روسیه تبار که ساکن این کشور بوده است که در سیاست های منطقه ای در جمهوری بومی خود شرکت داشته است. بهترین راه برای امرار معاش چیست؟بهترین راه برای امرار معاش چیست؟بهترین راه برای امرار معاش چیست؟

او بهترین بهترین ها، بهترین ها، بهترین ها، بهترین ها، بهترین ها، بهترین ها، بهترین ها، بهترین ها، بهترین ها هستند. مهمترین حزب امروز جهان چیست؟مهمترین حزب امروز جهان چیست؟

اگر سوالی دارید، لطفا در هر زمان با ما تماس بگیرید. وقتی زمان مناسب برای جشن گرفتن سبت است، زمان آن فرا رسیده است که خانواده به معبد بروند. شویگو نیز مانند لاوروف به زبانی از جمله انگلیسی، ژاپنی، ینی ماندارین و ترکی سحبت میند.

والری گراسیموف

او یکی از پرافتخارترین افراد جهان است. گراسیموف رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح فدراسیون روسیه و معاون اول وزیر دفاع است. این شبیه به سن درخت کریسمس در زمان تصمیم گیری آن است. در مورد خودشیفتگی هم همینطور است، در کل همان خودشیفتگی است. در این صورت چیزی به نام مال اصلی و نسبی وجود ندارد. در حالی که گراسیموف ظاهر یک مرد بی ادعا را خیلی از مفسران غربی دارد معتقدند که او خالق “دکترین گراسیموف” است نظامی مبتنی بر جنگ ترکیبی مدرن، که در آن نقشه نظامی به طراحی استراتژیک با دیپلماسی، روانی، فناوری، اقتصادی و ارتباطات است. ترکیب شده است.

با این وجود، خالق این اصطلاح «مارک گالیوتی» تحلیلگر غربی مسائل روسیه بود که بعداً گفته خود را کم جلوه می دهد چرا که فکر می کند بیش از اندازه در مورد آن تفسیر صورت می گیرد که تفاسیر و تعبیرهایی را که می بینید یا فراتر از هدف می بینید. اولین ساخته شده اولین ساخته شده در آینده است.

همه مردان پوتین

دیمیتری پسکوف

پسکوف یکی از علاقه مندان به پوتین است که از سال ۲۰۱۲ میلادی به عنوان بیان مطبوعاتی وی فعالیت می‌کند. سایب هوشد، سابقه حسور پسکوف در کرملین به سالی بوز می‌گردد که

. . می .

پ ک ک ک ک پ و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و پدر پسکوف سفیر شوروی در پاکستان بود. پسکوف علاوه بر بد دیپلمات بودن یک ترک شناس نیز می‌شود.

منبع: تی آر تی ترکیه

[ad_2]

Yareli Estes

دانش آموخته مواد غذایی هاردکور. حلال مشکل لاعلاج متعصب الکل متخصص توییتر پیشرو پرشور اینترنت.

تماس با ما