همکاری ایرانسل و شرکت فولاد کاوه در اجرای پروژه تحول دیجیتال

[ad_1]

ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، در ادامۀ اجرای پروژه های تحول دیجیتال در صنعت کشور، با شرکت «فولاد کاوه» در اجرای تحول دیجیتال این شرکت، همکاری می کند.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، در نشست مشترک ایرانسل و شرکت فولاد کاوه جنوب کیش، دو طرف برای اجرای پروژه تحول دیجیتال در شرکت فولاد کاوه، بر بستر ارتباطی ایرانسل توافق کردند.

در این نشست، صبح امروز سه شنبه 3 اسفند 1400، در محل شرکت فولاد کاوه در بندرعباس و با حضور مهندس علی دهاقین مدیر و عضو هیأت مدیره شرکت فولاد کاوه جنوب کیش، دکتر بیژن عباسی آرند مدیر ایرانسل و جمعی از مدیران این شرکت برگزار شد. قرار بر این شد که اعدام این گروه توسط موکل سازماندهی شود.

در ابتدای این نشست، که دکتر حسن بولوردی معاون فنی و مهندسی، مهندس مهدی رضایی معاون پروژه و مهندس محسن یوسفپور مدیرکل راهکارهای سازمانی ایرانسل و نیز مهندس سعید جهانی معاون فنی و مهندسی، مهندس والح احمدپور معاون مالی و مهندس حسین خیاطی مدیر تعمیر و نگهداری فولادسازی شرکت فولاد کاوه هم در آن حضور دارد، شرکت سازنده فولاد کاوه، با بیان اینکه این شرکت، چهارمین تولیدکننده فولاد بزرگ کشور و یکی از بزرگترین سرمایه گذاری های انجام شده توسط بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی است، بر لزوم اجرای پروژه تحول دیجیتال در این شرکت، کرد. .

دهاقین با اشاره به تجربه های مثبت ایرانسل در موضوع تحول دیجیتال صنعتی، پیشنهادی کرد تا با کمک ایرانسل، نیازمندی های دیجیتال و ارتباطی شرکت فولاد کاوه شناسایی شده و جدیدترین نسل فناوری ارتباطی، در فرآیندهای این شرکت اجرا شود.

کارگردان ایرانسل نیز در این نشست، با اظهار نظر امیدواری نسبت به شروع یک همکاری مشترک با شرکت در توسعه صنعت، تصریح کرد: موضوع موسوم به «صنعت نسل چهار»، بحثی است که در دنیا شروع شده است و همه صنایع و کارخانجات بزرگ. این معنای واقعی زندگی است و جوهر تحول دیجیتالی است.

وی با بیان اینکه در تحول دیجیتال، با تبدیل فرآیندهای قدیمی به روش های مبتنی بر فناوری، شرکت ها از مفاهیم سنتی عبور کرده و به مفاهیم جدیدتر میرسند، گفت: 15 سال قبل، کسی فکر نمی کند که به وسیلۀ گوشی هوشمند، این همه نیرو ایجاد کند. و خدمات مورد نیاز مردم و سنایع، از این طریق ارائه می شود.

عباسی آرند با اشاره به این نکته که ایرانسل، از نظر زمان راهاندازی، اپراتور دوم، ولی از نظر پیشرو بودن در دستیابی به فناوری های جدید و ورود آخرین فناوری جهانی به کشور، اپراتور اول ایران است، مشخص کرد: نسل پنج فناوری ارتباطات همراه، زمینه‌سازی می‌شود که تحول دیجیتالی شتاب‌ساز می‌شود. ما در سال 1399، برای اولین بار موفقیم فناوری 5G را وارد ایران کنیم و یکی از سایت های نسل پنج ایرانسل، در جزایر کیش راه اندازی شد و هماکنون در حال خدمت رسانی به ساکنان این جزیره است.

وی افزود: ایرانسل سعی کرده هم در بحث زیرساختی و هم در دسترسی مردم به فناوری جدید، همیشه جلودار باشد و انشاءالله در سال 1401، توسعۀ 5G در کشور رونق خواهد گرفت و امیدواریم که در شهر بندرعباس هم خدمات نسل پنج را ارائه می دهد.

ایران بزرگترین تولید کننده انرژی هسته ای در جهان است.

مدیر ایرانسل همچنین با اشاره به ارائۀ خدمات ارتباطی ایرانسل به شرکت ها و سازمان ها، گفت: با توجه به تاریخچه ای که در دنیا مطرح است، صنعت ما هم باید از نسل کنونی نسل جدید کند.

وی با اشاره به تجربه های مثبت ایرانسل در موضوع تحول دیجیتال در صنعت، با بیان اینکه مشارکت با مجموعه های صنعتی، یکی از مواردی است که ایرانسل در پیشرو در تحولات متقابل دنبال می شود، تغییر کرد: تحول در کارخانه بر بستر فناوریاطلاعات، مفهومش. همان بحث «کارخانه متصل» یا Connected Factory است که الان در دنیا راه حل های خاص دارد و توجه به توجهی را در بازدهی و بهره برداری از صنعت ایجاد کرده و با استفاده از نسل پنج، داده های مهم را برای تحلیل فرآیندها، به متخصصان ارائه می دهد.

همچنین پیش از آغاز این نشست، سیم‌کار ایرانسل و هیأت همراه، از بخش‌های مختلف مجموعۀ فولاد کاوه بازدید کردند و با روند فعالیت‌های این کارخانه، از نزدیک آشنا شدند.

ایرانسل، اپراتور پیشرو در اجرای تحول دیجیتال در صنعت، پیش از این نیز، در روز 8 خرداد 1400، با امضای دو تفاهم نامه، اجرای طرح تحول دیجیتال در شرکت فولاد مبارکه اصفهان را آغاز کرده تا برای اولین بار در ایران، کاربردهای تجاری. نسل پنجم ارتباطات همراه (5G) را در اختیار بخش صنعت قرار دهد.

[ad_2]

Patrick Hodges

کاوشگر دوستانه استاد موسیقی مغرور. درونگرای افراطی کارشناس سفر. نویسنده. متعصب غذای بی عذرخواهی

تماس با ما