هنگام ایجاد حافظه با کیفیت

[ad_1]

حفظ وفاداری مشتری و تشویق آنها به خرید مجدد، مهمترین دستاوردی است که هر تولیدکننده ای تاکنون برای دستیابی به آن تلاش کرده است. تشویق تولیدکننده به حفظ و ارتقای کیفیت خدمات و ارائه یک تجربه خرید به یاد ماندنی، برای حفظ این رابطه خوب تا مشتری بدون هیچ تلاش اضافی انگیزه خرید مجدد از آن برند را پیدا کند.

نمونه ای از آن این بار در قالب یک ماجراجویی شیرین بر سر زبان ها افتاده است. کتی که 40 سال پیش توسط این برند تولید شد، با خیال راحت و مطمئن به سازنده خود بازگشت.

پالتوی 40 ساله که یادگاری از کیفیت است

داستان این مرد 40 ساله از زمانی شروع می شود که مدتی پیش مشتریان هاکوپیان به او مراجعه کردند که در آن دکتر دکتر. مردی به نام حسین شریف به کارشناسان مرکز گفت که گربه ای دارد که 40 سال خریده است. او قبلا گفته بود که کتش مثل روز اول سالم است و تصمیم گرفت آن را به هاکوپیان اهدا کند تا اگر موزه یا گنجینه ای از این برند وجود دارد، در آنجا نگهداری و به نمایش گذاشته شود.

هنگام ایجاد حافظه با کیفیت

کارشناسان هاکوپیان می گویند که دکتر. بررسی سابقه شریف نشان می دهد که او از سال 1995 مشتری ثابت هاکوپیان بوده است. اما با توجه به خرید این مانتو 40 ساله که احتمالاً در دهه 60 خریداری شده است، به نظر می رسد سابقه خرید آن طولانی باشد، قبل از اینکه امکان ثبت اطلاعات مشتریان برای این برند وجود نداشته باشد.

در طول این مطالعه، مشخص شد که دکتر. شریف که متخصص اطفال است، فرزند یوریک، فرزند سومبات هاکوپیان، مدیرعامل و موسس هاکوپیان است و آشنایی او با هاکوپیان به سال ها قبل برمی گردد.

فقط یک دختر دست دوخته!

اندکی بعد مدیر هاکوپیان که خود از شنیدن ماجرای این کت 40 ساله به وجد آمده بود، به دکتر مراجعه کرد. به خانه شریف رفت و کت را از او گرفت. در طی آزمایشات آزمایشگاهی در کارخانه هاکوپیان، کارشناسان هاکوپیان این نقل قول 40 ساله را تایید کردند.

گلدوزی با دست یکی از ویژگی های سرگرم کننده این مانتو 40 ساله است. حتی دکمه ها و جیب ها نیز با دست دوخته می شوند.

هنگام ایجاد حافظه با کیفیت

پس از این اتفاق صاحب خوش ذوق این کت 40 ساله دکتر. شریف درخواست ملاقات با سومبات هاکوپیان را کرد و با اشاره به ماجرای کت، پیشنهاد راه اندازی موزه هاکوپیان با او را داد. .

هاکوپیان، میراث 50 ساله

موسس شرکت، سومبات هاکوبیان (ایرانی-ارمنی) از نوجوانی وارد خیاطی شد و پس از سالها تجربه در سال 1349، کارگاه کوچکی را در تهران راه اندازی کرد. در اوایل دهه 1980، ورک شاپ به یک شرکت صنعتی و خانوادگی با اهداف بلندمدت و متفکرانه تبدیل شد. با ورود فناوری هزاره سوم صنعت نساجی به خط تولید این شرکت، هنر خیاطی نیز در این صنعت ادغام شد. هاکوپیان اکنون با پنج دهه تجربه، دیگر تنها یک عرضه کننده محصول نیست، بلکه یک برند لوکس و شناخته شده ایرانی است که محصولاتش در طیف کلاسیک طراحی و تولید می شوند.

[ad_2]

Gabriel Osborne

شیطان متعصب توییتر. حشره پرشور اینترنت. مبشر وب. ماون آبجو. پیشگام موسیقی.

تماس با ما