وعده های توخالی فدراسیون فوتبال

[ad_1]

«شهابالدین عزیزی خادم» روز گذشته و در فاصله ۴۸ ساعت تا برگزاری جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در وبیناری با رؤسای هیئت های فوتبال به صحبت پرداخت و به نوعی از خود دفاع کرد.

صحبت‌های رئیس‌جمهور فدراسیون‌های حاضر، اما یکی از موارد اصلی آن مسائل مولی بود. عزیزی خادم در این باره گفت: «فدراسیون بدهکار به فدراسیون ثروتمند تبدیل شد که هم در نتیجه گیری، ایجاد زیرساخت، توجه به استانها و استعدادیابی موفق عمل کرده است. صبح بخیر، صبح بخیر، صبح بخیر، صبح بخیر، صبح بخیر، صبح بخیر، صبح بخیر، صبح بخیر، صبح بخیر، صبح بخیر، صبح بخیر، صبح بخیر. با رفتن به جام جهانی مبلغی حدود 400 میلیارد تومان به حساب فدراسیون واریز و درآمد می رسد که بعد از گذر از این تحریم های ظالمانه، این را برای فوتبال ملی هزینه می کند. ما می ستیم مثل خیلی ها عمل کنیم و این درآمد را به عنوان دستمزد مدیران، میلیون دلاری پرداخت کنیم، اما این کار را نکردیم و به همین دلیل، فدراسیون از بدهی به ثروت رسیده است».

دوست عزیز حضار یک سوال از شما می پرسم. او در برنامه های انتخاباتی که بخش اعظم آن عملیاتی است که درآمدزایی 10 میلیون یورویی و دور زدن تحریم ها را دارد اما حالا که در آستانه عزل قرار گرفتن حرف از بلوکه های بلوکه شده و تحریم ها میزند. رئیس فدراسیون فوتبال که دور زدن تحریم ها را داده بود اکنون چشم به پول هایی که بلوکه شده است، و به جای پاسخگویی درباره وعده های درآمداش، موضوع را به آینده و تحریم ها پاس داده است!

سوال اما این است که فدراسیون فوتبال طبق گفته عزیزی خادم ثوروتمند است برای پاسخ به این سوال بهتر است نگاهی به گذشته بیندازیم، زمانی که بازیکنان تیم ملی فوتبال یکصدا علیه فدراسیون موضع گرفته اند و علاوه بر این، فدراسیون به آنها لباس هم نداده است. کمی بعد از دواران فوتبال ایران در فسل زمستان و در سرما، لباس گرم نداشتند و فدراسیون ثروتمند از

«فدراسیون ثروتمند» اما برای دادن به بازیکنان هم، چشمش به جیب دولت بود و از این‌که نامه‌نگاری‌ها از دولت انجام می‌شد تا بلکه بهتر بازیکنان را بدهند. چیزی به نام دولت مستقل وجود ندارد و چیزی به نام حالت خویشتن داری وجود ندارد.

«فدراسیون ثروتمند» درباره تیم فوتبال ساحلی هم مشکل دارد و به گفته بازیکنان این تیم، بعد از چند ماه از مسابقات بین قارهای که با نایبقهرمانی ایران همراه بود، حتی یک ریال هم به آنها داده شد. دیگر نمونه ای از این وجود ندارد.

مهمترین بخش این محصول چیست؟

[ad_2]

Reece Bryant

ایجاد کننده. شیطون عاشق تلویزیون حل کننده مشکلات مادام العمر نویسنده. تحلیلگر. نینجا فرهنگ پاپ. عاشق اینترنت معتبر. کاوشگر کل کارآفرین لاعلاج

تماس با ما