(ویدئو) در مجلس به خاطر «طرحصیانت»

[ad_1]

فرارو- جلسه صبح امروز مجلس شورای اسلامی درباره طرح صیانت ملتهب و بود و بحث‌های میان نمایندگان در گرفت. موافقان طرح از موضع گیری معاونت قوانین موجلس در غیرقاونی خواندن توسویب کلیات آن گلایه در گذشته رسالت مبلغان این بود که اعتبار شهادت را ثابت کنند.

مهرداد گودرزوندچگینی نماینده مردم رودبار در این رابطه گفت: «بررسی طرح نظام تنظیم مقررات خدمات فضای مجازی طبق اصل 85 قانون اساسی یکی از مشکلاتی بوده که در اثر آن توهین های زیادی به مجلس می آید که علیرغم طرح ویژه طرح ها، جلسات متعدد. را با صاحب نظران برگزار می کند اما به دیلی این طرح در صحن علی مورد

وی افزود:هدف از زندگی چیست؟هدف از زندگی چیست؟هدف از زندگی چیست؟هدف از زندگی چیست؟هدف از زندگی چیست؟ هدف از زندگی چیست؟” در جلسه روز گذشته کمیسیون ویژه طرح نظام تنظیم مقررات جاماندن از اعضای حاضر در آن حضور نداشتند و علیرغم 19 رأی به کلیات این طرح داده شد اما توهین های زیادی به مجلس رسیدند. »

نماینده رودبار در مجلس توضیح داد: «درخواست دارم این طرح را در صحن علی‌رغم بررسی قرار دادن مردم نیز در جریان آن باشند که چه چیزی تصمیم می‌گیرد، قرار نیست مسکوت‌سازی صورت بگیرد.»

اما حجتالاسلام احد آزادی خواهان نماینده مجلس شورای اسلامی ویژه را غیرقانونی دانست و گفت: «آئین نامه حرف اول و آخر را می زند، ما وکلای مردم هستیم و به نمایندگی مردم مشروعیت داریم تا از حقوق ملت دفاع کنیم و قسم خورده ایم که آئین نامه است. و قانون اساسی را رعایت کنیم.

وی افزود: “اولین جانشین در مجلس چه نام دارد و قانون اساسی روزه چیست؟ تفاوت عملکرد فرد با جانشین چیست؟”

نماینده مردم ملایر در مجلس بیان کرد: «نمایندگان مجلس اصل 85 قانون اساسی رای‌دهی می‌کنند که طرح صیانت از فضای مجازی در کمیسیون‌های ویژه بررسی شود، بنابراین اگر نمایندگان مجلس طرحی را به شورای نگهبانی ارائه کنند که مجلس به آن رأی داده است. را تغییر در واقع طرح را مخدوش کرده اند.»

او خطاب به قالیباف گفت: «اگر این حرف اشتباه است، آن را اصلاح کنید اما از مردم جدا شوید چه نظری دارند این موضوع را دارند که در بررسی ویژه آنچه ما به آن طرح رأی داده ایم اتفاق نیفتاده است».

هادی بیگی نژاد هم به عنوان موافق طرح در نشست علی مجلس در تذکری در مورد برخی از انتقادات نسبت به «صیانت» گفت: «این طرح در صحن علنی مطرح شده و تصمیم می گیرد و سپس با نمایندگان مجلس به کمیسیون مشترک برای بررسی ارجاع می شود و سپس رئیس می شود. مجلس خواستار برگشت این طرح به صحن شد و مجدداً رای گیری و برای بررسی به کمیسیون مشترک ارجاع شد، اما امروز عده های سوپرمن بازی در می آورند و از این طرح انتقاد می کنند.»

او ادامه داد: «علیرغم هر چند جلسه مشترک را برای بررسی این طرح برگزار کرد، اما معاونت قوانین می‌گوید باید از دستور کار خارج شود، چرا با دست خودمان، خودمان را نابود می‌کنیم، این چه رفتاری است. در این رابطه از رئیس و تیم رسانه‌ای گلایه داریم. پاسخ این سوال چیست و پاسخ این سوال چیست؟

محمدباقر قالیباف رئيس مجلس واکنش نشان داد و مجلس را وارد کرد

[ad_2]

Emerson Brooks

گورو تلویزیون. حل کننده مشکل علاقه مندان به وب. ماون مسافرتی بی عذرخواهی تنظیم کننده.

تماس با ما