ویدیوی آلتین سردار در کانادا رد شد

[ad_1]

فارو- ویدئو و عکس هایی از سردار مرتضی طلایی نایب رئیس سابق شورای اسلامی و رئیس سابق نیروی انتظامی تهران بزرگ شب گذشته در فضای مجازی منتشر شد که واکنش های گسترده ای را در فضای مجازی به دنبال داشت.

مرتضی طلایی در این ویدئو در یک باشگاه ورزشی در کانادا تمرین می کند. چگونه مقامات در کانادا زندگی می کنند، جایی که بسیاری از منتقدان شعار «در خانه بمانید» سر می دادند!

گفته می شود سردار طلایی به کانادا رفته و همچنان در آنجا زندگی می کند. اما طلایی با انتشار ویدئویی از پل طبیعی تهران، اخبار مربوط به حضور خود در کانادا را تکذیب کرد. او سازندگان ویدئو را به تلاش برای کسب شهرت متهم کرد.

خبر سفر او به کانادا نقد طلایی

سردار طلایی نیز در مصاحبه ای دیگر سفر خود به کانادا را تایید کرد اما به شدت از دخالت رسانه ها در زندگی خصوصی وی انتقاد کرد.

سردار طلایی در پاسخ به سوال دیده بان ایران گفت: آیا رسانه ها باید مسائل شخصی افراد را پوشش دهند؟ چرا باید با رسانه ام موافق باشم که آیا سفر کرده ام یا نه؟ صد بار رفتم باید جواب بدم؟ من زندگی ام را می کنم؛ پاسخ این است که زندگی خصوصی مردم متعلق به کیست؟

انتشار ویدیوی من انحراف از رسالت رسانه است

رئیس سابق پلیس تهران درباره هدف از انتشار این ویدئو گفت: به نظر من دوری جزئی از رسالت رسانه ای است.

وی افزود: 20 سال پیش رابرت مرداک در یک مناظره ماهواره ای اذعان کرد که برای رسیدن به اهداف خود در ایران باید چند کار انجام دهیم، اول تخریب نظام خانواده و دوم تعطیلی آموزش و پرورش ایران. سیستم.” وی افزود: نسل آینده نباید مربی هیچ نسلی در جمهوری اسلامی باشد. ما باید نیروهای معتبر را در بین مردم بدنام کنیم.

نایب رئیس سابق شورای شهر در خصوص فردی که فیلم اقامت خود در کانادا را منتشر کرده است، گفت: چرا این فرد در انتخاب صداوسیما رد شد و بعد از ورود به رادیو جمهوری اسلامی چه می شود! “

طالعی با بیان اینکه دشمنان این تصاویر را منتشر می کنند تا ضربه ای به چهره مردم و ایمان مردم بزنند، گفت: به هر حال من در بین دوستان و خانواده خود تأثیرگذار هستم، متأسفانه کسانی هستند که می خواهند سردار را بزنند. متعلق به

ویدئوی جنجال سردار طلایی در کاناداعکس آلتین سردار در یک باشگاه ورزشی در کانادا

مرد جوانی دیشب برایم نامه فرستاد و من فکر می کردم تو خاص هستی، اما می دانستم که تو هم چیزی هستی!

وی درباره اظهارات یکی از وکلای خود به محض انتشار فیلم سفرش به کانادا گفت: شب گذشته به محض انتشار این خبر، مرد جوانی برای من نامه فرستاد که آقای طلای فکر می کنم شما هستید. بود. متفاوت از بقیه، اما ما متوجه شدیم که شما متفاوت هستید!

فرمانده سابق انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه هدف این افراد از بین بردن اعتماد جوانان به من بوده است، گفت: این افراد سعی دارند اعتماد این جوانان را به من از بین ببرند! او گفت. این جوان کجا باید برود؟ این یک موضوع سطحی نیست، بلکه یک موضوع عمیق تر است.

طلایی با بیان اینکه پشت این اخبار برنامه های جدی نهفته است، گفت: به نظر من پشت همه این اخبار متأسفانه هر بار که به فردی حمله می شود، یک نقشه بسیار سخت نهفته است که امروز من فردا هستم. فرد دیگری!

نایب رئیس سابق مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه من یک انقلابی بودم و هدفم این بود که در بین مردم بدنام کنم. چون مردم من را به عنوان یک انقلابی می شناسند، به عنوان فردی که در زمان ریاستم با مردم رفتار خوبی داشته ام، بنابراین با وجود هجمه های سیاسی فراوانی که به ما کردند، ما شجاعت داشته ایم و داریم!

وی افزود: تاکنون در مورد هیچ حمله ای سکوت نکرده ام، زیرا سکوت قبل از حمله به معنای پذیرش حمله است! پس بنده را می شناسم و اگر به دلایل سیاسی و غیرسیاسی با بنده ای دشمنی شود خیلی صریح جواب می دهم.

تالی در پایان توضیح داد که چرا باید در کانادا مورد حمله قرار بگیرید: «چرا از من سؤالی می‌پرسی که باید از دیگران بپرسی؟» چرا سفر من باید برای مردم در فضای مجازی مهم باشد. چرا باید سفرهای من به یک موضوع رسانه ای تبدیل شود؟

[ad_2]

Tiana Fitzpatrick

دوست حیوانات در همه جا. متخصص موسیقی برنده جایزه. کافه قهوه. ارتباط دهنده. کاوشگر. متعصب الکل

تماس با ما