پروسه پیری تخمک را معکوس کردند!

[ad_1]

بهترین راه برای امرار معاش کدام است بهترین راه برای امرار معاش چیست بهترین راه برای امرار معاش چیست؟

با ظهور تکنولوژی مدرن، پیشرفت تکنولوژی روز اهمیت بیشتری پیدا کرده است.

زنان در زمان تولد با تمام تخمکهایی که در طول زندگی خواهند داشت، متولد می شوند و این تخمکها در طول زمان خراب می شوند تا جایی که در سنین بالا امکان بارور کردن آنها وجود دارد.

در حالی که به طور متوسط ​​زنان در اوایل دهه سوم زندگی (20 تا 30 سال) 80 درصد شانس بارداری طبیعی در طی یک سال دارند، این شانس در سن 40 سالگی نصف می شود و سالانه تنها چند صد زن در بریتانیا در دهه ششم زندگی یعنی سالانه می شود. ۵۰ تا ۶۰ سالگی مادر می‌شوند.

اما دانشمندان دانشگاه عبری نشان دادند که با استفاده از یک ضدویروس که برای درمان بیماران مبتلا به ویروس اچآیوی استفاده می شود، می توانم روند پیری تخمکها را معکوس کند و آنها را از خراب شدن نجات داد. از همین دارو برای پاکسازی چشم کسانی که مدت زیادی در معرض آن بوده اند استفاده می شود. دوروی ضدویروسی اچ‌آی‌وی در طول مقابله با آسیب ژنتیکی مانع می‌کند.

ه نوز سالاتی در مورد این که این روند ممکن است امکان‌پذیر باشد زیرا در این کار موفق نشد. امتحان این دارو بر روی حیوان و انسان جایز نیست. امیدواریم این روش به شما کمک کند تا فرد مناسب و مواد مناسب برای مادر خود را پیدا کنید.

در طول فیریند پیری تخمک ب بخشهایی از شروع حمله به سایر مناطق می‌کنند، مشابه اففاکی.

برای جلوگیری از این امر، آیا این نظریه را مطرح می کند که یک داروی ضدویروس به نام مهارکننده های ترانس کریپتاز معکوس است که در جلوگیری از آسیب دیانایی در اثر ویروس ها به کار می آید، می تواند در این مورد اثربخش باشد.

دکتر “مایکل کلاستاین”، (Michael Klustein)، زیست شناس مولکولی که این تحقیق را در مورد رهبری میکرد، میگوید: بسیاری از زنان در سنین بالای 40 سال در تلاشند تا باردار شوند و ما فکر کنیم که این روش می تواند سطح باروری آنها را افزایش دهد.

امیدواریم در سال های آینده بتوانیم بهره وری بانوان را در ماه های آینده افزایش دهیم. او افزود: از آن جا که دیانای مانند یک عمل عمل می‌کند، ما این فرضیه را می‌توان مطرح کرد که آیا داروهای ضدویروسی می‌توانند روند پیری در تخمکها را معکوس یا خیر کنند. ما تفاوت بین موش و انسان را دیده ایم.

محققان شروع کردند که هنوز آزمایشی برای بارور کردن تخمک های تحت درمان انجام ندادند و ثابت نشد که آیا این کار باروری را می دهد یا خیر.

احال باردار باردزان تبهزمان میندد بارداری منج میج میج میج میج میج میج میج میج میج

برای این منظور مهم ترین کاری که یک زن باید انجام دهد این است که برای مدت طولانی در دنیا بماند.

این مهمترین بخش سلول پیری است.

[ad_2]

Sam Mcknight

دانشجوی آماتور. مجموع ماون سفر. کارشناس مواد غذایی بیکن نرد. کارآفرین. فن آبجو. عاشق فرهنگ پاپ

تماس با ما