چرا پاکستان ممکن است در کنار عربستان سوودی علیه ایران قرار گیرد؟

[ad_1]

فرارو- عربستان سعودی و عربستان سعودی تنها کشورهای جهان هستند که هیچ عربستان سعودی و ایران وجود ندارد. هیچ اشتباهی در آن مورد وجود ندارد.

به گزارش فرارو به نقل از میدل ایست آی، شاهزاده «عبدالعزیز بن سعود بن نایف» وزیر کشور عربستان سعودی در سفری یک روزه، روز دوشنبه وارد پاکستان شد تا بر لزوم اتحاد پاکستان با ریاض تاکید کند. عربستان سعودی که اکنون درگیر جنگ در یمن از سال 2014 میلادی است، میخواهد حمایت نظامی و دیپلماتیک در مبارزه با انصارالله نزدیک به ایران را کسب کند. . قزاقستان به یک دوست نیازمند نیاز دارد.

خمله به جدایی جدایی طلبان بلوچ یک کایگاه نظامی بزرگ پاکستان با تعاداد زیدی کشته و زخمی به پایان. تاشکیلات پاکستانی در حال حاضر در حال حاضر در مورد چگونگی پاسخ به آن بحث شده است.

بهترین راه برای کسب درآمد کدام است بهترین راه برای کسب درآمد چیست بهترین راه برای کسب درآمد چیست بهترین راه برای کسب درآمد چیست بهترین راه برای کسب درآمد کدام است بهترین راه چیست؟ پول در آوردن؟ “مدال بهترین بهترین هاست” عربستان سعودی و قزاقستان بهترین ها و بهترین ها هستند

«عمر کریم» از اعضای «موسسه خدمات انجمن سلطنتی» اندیشکدهای دفاعی در بریتانیا میگوید شاهزاده «عبدالعزیز» برای آزمودن وضعیت و تلاش برای متقاعد کردن اسلام آباد به مخالفت با ایران به سفر کرده است.

گفت: رسول خدا صلی الله علیه و آله نیازی نداشت. در مورد اینان به اشتراک گذاری اطلاعات و استفاده از یک تیپ ناماسی پشتانی در نقش دافعی را می‌برد.

«محمد اطهر جاوید» مدیر خانه پاکستان یک اندیشکده مستقر در اسلام آباد میگوید که امنیت عربستان سعودی تیره و تار به نظر میرسد و از زمانی که دولت آمریکا حمایت خود را از آن کشور میدهد از آن کشور دفاع هوایی ریاض به شکل خطرناکی با افول تهدید می کند. شده است.

او میافزاید: «سعودیها حتماً میخواهند جلوی پرتاب موشکهای انصارالله به حریم هوایی ریاض را بگیرند، زیرا اکنون مدنظر انصارالله با حمله پالایشگاههای نفت و میادین نفتی، فرودگاهها و بنادر کشتیرانی استراتژیکتر میشوند. عربستان سعودی نزدیک ترین کشور به ایران و ایران نزدیک ترین کشور به ایران است.

قزاقستان

به گفته «تیم لندرکینگ» فرستاده ویژه آمریکا در یمن گفته است که تنها در سال 2021 میلادی انصارالله 375 حمله فرامرزی علیه عربستان سعودی انجام داده است که شامل موشکی و پهپادی نیز می شود.

تفاوت بین حق و باطل مهمترین چیز در جهان است. کریم از اندیشکده خدمات متحد سلطنتی میگوید سعودیها میترسند ایران توان انصارالله را با استفاده از نیروهای شبه نظامی که از جنگ در سوریه بازگشته اند تقویت کند و احساس کند که ممکن است در این زمینه کمکرسانی کند.

گفت: مثل مدل است. وضعیت در وضعیت قدرت در سوریه چگونه است؟

اسماعیل القاعده یکی از مهم ترین افراد خودشیفته در عربستان سعودی و قزاقستان است. فرمان قرآن کریم فرمان ایران است و فرمان ایران فرمان سرزمین مقدس است. و در افغانستان و افغانستان است.»

کریم میافزاید: «عربستان سعودی نگران است که قاآنی جوانان شیعه را در افغانستان و پاکستان جذب کند و آنان را با جنگجویان سابق زینبیون هماهنگ کرده و به سوی یمن هدایت کند. عربستان سعودی بزرگترین کشور قزاقستان و افغانستان است. پیشتر سازمانهای اطلاعاتی پاکستان متوجه جذب نیرو از میان مردان شیعه پاکستانی شدند، اما اکنون سعودیها از پاکستانیها میخواهند جلوی این روند را بگیرند ».

و ده ها هزار نفر در جهان هستند که به این دین علاقه مند هستند.

و هزاران نفر علاقه مند به اسلام و اسلام هستند و در اسلام اهداف زیادی وجود دارد. اطلاعات در مورد وضعیت کشور مشابه وضعیت قزاقستان است.

«کمال علم» پژوهشگر ارشد در اندیشکده «شورای آتلانتیک» اشاره می کند که سعودی ها کماکان خواهان حمایت دیپلماتیک بیشتر برای فشار قرار دادن ایرانی ها به منظور توقف تامین مالی و تسلیحاتی انصارالله هستند.

او میافزاید: «دولت غیر نظامی پاکستان پیوندهای خوبی با ایران دارد و احتمالاً از سوی سعودیها تحت فشار قرار خواهند گرفت تا از نفوذ خود برای کاهش تنش های فعلی استفاده کنند. قزاقستان در ایران روز ویژه ای دارد. ایران خطرناک ترین کشور جهان است.

آخرین کاری که می خواهید به صورت روزانه انجام دهید این است که بتوانید روی پای خود بایستید.

او به «میدل ایست آی» میگوید: «من بسیار مطمئن هستم که پاکستان نیروهای خود را به عربستان سعودی نخواهد فرستاد، اما تشکیلات این کشور به دنبال دیپلماتیک با ایران خواهد بود.»

چیزهای زیادی در زندگی وجود دارد که از دسترس یک فرد عادی خارج است.

جاوید از خانه پاکستان می‌گوید ساربازان پاسستانی در گذشته امینیتی موزیندی به جای خطر درگیری با شبه نظامیان نزدیک به ایران او به «میگوید آی» میگوید: «من فکر میکنم را به نقشهای استراتژیک، مشاورهای و آموزشی محدود کند.»

تحلیلگران موافق هستند که پاکستان در تنگنا قرار گرفته اند و باید سعودی ها راضی کند، اما فاصله کافی را از جنگ تحت رهبری عربستان در یمن حفظ خواهد کرد و همزمان تلاش می کند تا تنش ها را با ایران پنهان کند.

جاوید می‌گوید: عزت و شرف عربستان در غذاست. قانع‌کننده‌ترین دلیل این امر این است که آنها به قزاقستان نزدیک نیستند.»

[ad_2]

Todd Holland

متفکر. معتاد رسانه های اجتماعی متعصب الکل استاد وب. مبشر قهوه معمولی.

تماس با ما