چه ویژگی هایی هواوی FreeBuds 4 را به انتخاب اول کاربران تبدیل می کند؟

[ad_1]

این محصول به تازگی وارد بازار ایران شده و با گارانتی رسمی هواوی آماده رقابت در بازار پر رقابت محصولات صوتی ایرانی است. اما این محصول جدید در چه زمینه هایی ارتقا یافته است و چه ویژگی های FreeBads 4 آن را به یکی از بهترین محصولات موجود در بازار تبدیل کرده است؟

معرفی

AirBods تجاری تنها زمانی می تواند برای عنوان خود واجد شرایط باشد که سطح بالایی از فناوری را با تمرکز ویژه بر همه ویژگی ها و بخش ها ارائه دهد.

Freebads 4 از نظر ظاهری محصولی جذاب است که با ترکیبی از دقت فوق العاده و فناوری های کاربردی زیاد، انتخابی مهم برای کاربران مختلف با نیازها و اهداف متفاوت است. ما ویژگی های زیر را بررسی می کنیم تا ببینیم چرا Freebuds 4 را می توان یکی از بهترین دستگاه ها در نوع خود برای حداکثر سازگاری در نظر گرفت.

طراحی راحت مانند هوا

یکی از شکایات رایج بسیاری از کاربران این است که پس از استفاده کوتاه مدت از کیسه هوا، سطح پوست گوش نسبت به وزن کیسه هوا واکنش نشان می دهد و این امر باعث می شود کاربر نتواند برای مدت طولانی ایربگ را به راحتی خارج کند.

هواوی این مشکل را با طراحی متعادل و بسیار سبک به نام Air-Like Comfort حل کرده است و با طراحی ارگونومیک داخلی و خارجی ایرباس، وزن کلی هر سری تنها 4.1 گرم کاهش یافته است. این وزن بسیار کمتر از برخی از رقبای موجود در بازار است و به دلیل ساختار توزیع انبوه متعادل، فشار اضافی بر روی گوش کاربر وارد نمی کند.

از طرفی استفاده از این فناوری باعث شده تا هواوی به راحتی صدا را به داخل و پرده گوش کاربر منتقل کند و بدون استفاده از سری سیلیکونی، هدفون های داخل گوش ثابت می ماند و حساسیت آن را کاملا از بین می برد.

لغو فعال صدای باز مناسب 2.0

یکی از ویژگی های جدید و بسیار مهم ایربگ ها، سیستم حذف نویز است. بسیاری از شرکت ها از یک لایه سیلیکونی اضافی برای جلوگیری از ورود صدای آزاردهنده محیطی به کانال گوش کاربر استفاده می کنند، اما هواوی بر اساس طراحی راحتی هوا مانند راه دیگری برای حذف نویز بدون استفاده از آداپتور سیلیکونی دارد.

در همین راستا، هواوی با طراحی دقیق نمای خارجی سری هدفون، امکان تطبیق ایربادها را تا حد امکان با ساختار کلی گوش کاربر فراهم کرده است. در واقع با جهت صحیح خروجی صدا در هر سری، ترتیبی اتخاذ شده است که امواج صوتی با کمترین انحراف و فاصله ممکن به گوش کاربر برسد.

اما این تنها بخشی از فناوری مهیج آتش باز ANC 2.0 است. از آنجایی که طراحی گوش هر کاربر متفاوت است، هواوی از فناوری تشخیص خودکار تشکیل امواج خروجی در مجرای طراحی گوشی کاربر استفاده کرده است که به صورت هوشمند روش صحیح استخراج صدای گوش کاربر را شناسایی و حذف می کند. ایجاد نویز با فرکانس پایین

خروجی صدا با کیفیت بالا

یکی از ویژگی های قابل توجه AirBads FreeBuds 4 این است که هوآوی بر روی تمام فرکانس های طیف شنوایی انسان برای ایجاد و ارائه کیفیت صدا تمرکز می کند. هر کیسه هوا دارای بخش های جداگانه ای برای تقویت و ایجاد نویز با فرکانس پایین، متوسط ​​و بالا است تا به دلیل محدودیت های سخت افزار ریپل تولید شده نهایی، هارمونیک قابل توجهی از بین نرود.

چه ویژگی هایی هواوی FreeBuds 4 را به انتخاب اول کاربران تبدیل می کند؟

در این راستا هر ایربگ مجهز به موتور تقویت کننده فرکانس پایین (BASS) است که کیفیت صدای قابل توجهی را در مقایسه با سایر محصولات تولید می کند. این قسمت با ایجاد لرزش بیشتر در دیافراگم صدا، پایه صوتی با عمق بیشتر ایجاد می کند که سنگین تر و جذاب تر خواهد بود.

اگر می خواهید صدای دقیق تری بشنوید، باید بدانید که درایور LCP دینامیک 14.3 میلی متری بزرگتر در هر AirBods می تواند کیفیت بالاتری نسبت به AirBods مورد انتظار ارائه دهد. افزایش فرکانس تا 40 کیلوهرتز به شما این امکان را می دهد که دقیق ترین صدای هر راگا را که توسط دستگاه پخش می شود بشنوید و پرده گوش خود را با صداهای متفاوت نسبت به قبل آشنا کنید.

علاوه بر پخش صدای بالا، مجهز به میکروفون ضبط ایرباس HD است که به تنظیم حالت صدای ورودی با میکروفون دوگانه با کیفیت صدای بسیار بالاتر نسبت به میکروفون های معمولی ایرباس کمک می کند. این میکروفون ها به شما اجازه می دهند صدا را تا فرکانس 48 کیلوهرتز ضبط کنید و در عین حال، توانایی حذف صدا یا فوکوس روی صداهای اطراف را ایجاد کنید که ممکن است مخصوصا برای وبلاگ نویسان و علاقه مندان مناسب باشد.

کنترل های لمسی مختلف

یکی از مفیدترین راه‌ها برای استفاده راحت‌تر از ایربادها این است که بتوانید بدن را لمس کنید و عملکردهای مختلفی را روی آن انجام دهید. در واقع Airbuds Touch Body رابط کاربری بی صدا آن است که به کاربر آزادی بیشتری در FreeBuds 4 می دهد.

به عنوان مثال، هوآوی پاسخ یا پایان دادن به تماس‌های دریافتی، پخش و توقف موسیقی، حرکت به جلو و عقب و فعال کردن دستیار صوتی را با دو بار لمس بدنه متوالی ممکن می‌سازد.

اگر انگشت خود را روی قسمت اصلی ایربادها به سمت بالا بکشید، عمل افزایش صدا پخش می شود و اگر انگشت خود را به پایین بکشید، عملکرد کاهش صدا انجام می شود. با فشار زیاد بدن، می توانید حالت حذف نویز را غیرفعال کنید و تماس های دریافتی را رد کنید.

شایان ذکر است که با مراجعه به نرم افزار Huawei AI Life می توان هر یک از این ژست ها را به دلخواه تغییر داد.

ارتباط صوتی هوشمند با دستگاه های دیگر

علاوه بر قابلیت های ذکر شده در این مقاله، باید اشاره کنیم که هواوی از قابلیت های تراشه بلوتوث 5.2 نصب شده بر روی دستگاه حداکثر استفاده را کرده است. شاید کاربردی ترین قابلیت ذکر شده در این قسمت، امکان اتصال همزمان دو دستگاه و حرکت هوشمندانه بین آنها باشد.

به عنوان مثال، تصور کنید که روی لپ‌تاپ خود کار می‌کنید و فیلم‌هایی را تماشا می‌کنید که انگار در حال گوش دادن به FreeBuds 4 هستید و در همان زمان یک تماس ورودی به تلفن هوشمند شما می‌آید. در این حالت، Airbuds یک پیام تماس از تلفن دریافت می‌کند، لپ‌تاپ شما را از توقف پخش ویدیو مطلع می‌کند، می‌توانید به تماس خود پاسخ دهید و سپس ویدیو را در کنار ناحیه متوقف شده تماشا کنید.

همچنین امکان استفاده از نرم افزار AI Life برای مشاهده انواع اطلاعات مربوط به میزان شارژ هر ایربگ یا محفظه ذخیره سازی وجود دارد. در عین حال می توانید عملکردهای ژست را کنترل کنید و دستگاه خود را با تنظیمات مناسب بر روی پلتفرم دستگاه هوشمند قرار دهید و بدون هیچ محدودیتی هنگام کار با دستگاه های دیگر از آن استفاده کنید.

چه ویژگی هایی هواوی FreeBuds 4 را به انتخاب اول کاربران تبدیل می کند؟

نتیجه

جدای از زیبایی شناسی، هواوی با انتشار Freebuds 4 دستگاه بسیار کاربردی را ارائه می دهد که ممکن است در هیچ مدل مشابه دیگری در بازار ادغام نشده باشد. البته باید به این نکته هم اشاره کنیم که علاوه بر موارد فوق دارای طراحی کلاسیک با رنگ های زیبا، شارژدهی عالی تا 22 ساعت، تاخیر در پخش صدا تا 90 میلی ثانیه است که موهبت بزرگی برای بازی و تماشای فیلم است. سایر ویژگی های این Airbnb نیز هیجان انگیز است.

این هندزفری هیجان انگیز هم اکنون با گارانتی رسمی هوآوی در بازار ایران موجود است. برای دریافت اطلاعات بیشتر و خرید روی این لینک کلیک کنید.

[ad_2]

Tiana Fitzpatrick

دوست حیوانات در همه جا. متخصص موسیقی برنده جایزه. کافه قهوه. ارتباط دهنده. کاوشگر. متعصب الکل

تماس با ما