چگونه بهترین بیمه بدنی خودروهای خارجی را انتخاب کنیم؟

[ad_1]

اما در دهه 90 صفحه برگشت. تمامی محصولات موجود در بازار چرخه شدید تورم و افزایش قیمت را پشت سر گذاشته اند. اما مسکن و خودرو به دلیل افزایش قیمت توانستند از دیگر محصولات موجود در بازار پیشی بگیرند.

در مدت کوتاهی قیمت خودرو چندین برابر شده است. بنابراین ظرف یک سال قیمت پراید سه رقمی شد و شوک عجیبی به بازار وارد کرد.

بنابراین طبیعی بود که خودروهای لوکس وارداتی از نظر رشد قیمت رکورد بزنند و از خودرو به دارایی های چهارچرخ تبدیل شوند.

در این شرایط گرفتن بیمه خودرو مناسب به یکی از مهم ترین کارها تبدیل شده است نه دردسر و هزینه اضافی.

تنها مشکل این فوریت، تنوع و طرح های متفاوت شرکت بیمه بود که متقاضی بیمه را سردرگم کرد و از خرید بیمه امتناع کرد.

ثالثاً بدنش واجب تر از نان شب است

رویه، بعد از خرید ماشین و دادن شیرینی باید به فکر بیمه شخص ثالث باشیم. زیرا در عین ضامن جبران خسارات جانی و مالی به دیگری; اجباری است و برای عدم آن جریمه وجود دارد.

با این حال، بیمه بدنی را جدی نمی گیریم. از طرفی اگر مزایا و مزایای واقعی این بیمه را می دانستیم، بیمه بدنه را سریعتر می خریدیم.

بیمه بدنی بیمه ای است که صاحب خودرو می تواند خسارت وارده به خودروی خود را جبران کند.

در صورت خسارت زیاد، مالک خودرو این امکان را دارد که به بیمه بدنه و از طریق آن جبران خسارت کند.

چگونه بهترین بیمه بدنی خودروهای خارجی را انتخاب کنیم؟

بیمه بدنی به طور کلی مسئول خسارت ناشی از آن است آتش سوزی، صاعقه و انفجار (ASA)، سرقت کامل، واژگونی و سقوط وسیله نقلیه، برخورد وسیله نقلیه با جسم ساکن یا متحرک و آسیب رساندن به وسیله نقلیه برای جبران.

با این حال، این پایان کار بیمه بدن نیست. علاوه بر موارد فوق، تعدادی اضافات به این بیمه وجود دارد که می تواند خسارت های بعدی را پوشش دهد “بیمه بدنه تکمیلی” جبران خسارت. خرید هر یک از این پوشش ها هزینه بیمه درمانی را نیز افزایش می دهد. این پوشش ها عبارتند از:

بلایای طبیعی: خسارات ناشی از سیل، زلزله و سایر بلایای طبیعی.

پاشیدن مواد شیمیایی روی بدنه خودرو

سرقت در محل قطعات خودرو (سرقت قطعات و لوازم خودرو)

شیشه شکسته

ناخن را بکشید

و

تغییرات در قیمت های بازار

پوشش اضافی “تغییر قیمت ها در بازار” این امر به ویژه برای دارندگان خودروهای گران قیمت بسیار مهم است. به طور کلی هزینه بیمه فیزیکی به قیمت خودرو بستگی دارد. وقتی می خواهیم بیمه بدنی بخریم ممکن است خودروی ما 300 میلیون فرانک قیمت داشته باشد اما در صورت تصادف خسارت حدود 800 میلیون مه خواهد بود. در چنین مواردی، غرامت بر اساس ارزش 300 میلیون دلاری خودرو است.

برای جلوگیری از بروز چنین بحرانی به راحتی می توان تغییرات قیمت های بازار را پوشش داد، بنابراین شرکت بیمه می تواند خسارت را بر اساس قیمت فعلی خود و قیمت فعلی خودرو جبران کند.

از طرف دیگر بپوشانید زیان ناشی از کاهش ارزش خودرو بیمه نامه حاوی مقرراتی برای جبران خسارت هایی است که فاش نشده است و شرکت بیمه هیچ تعهدی در قبال آنها ندارد. جبران خسارت. مثلاً در اسپری شیمیایی به معنی اسید است و اگر کاهش قیمت خودرو به دلیل رنگ پاشی باشد، بیمه آن را پوشش نمی دهد. اگر این پوشش را ارائه نکنیم.

در بیمه بازار می توانید طرح ها و بیمه های ارائه شده توسط شرکت های بیمه را مطالعه کرده و در مورد بهترین بیمه بدنه خودروی خود تصمیم بگیرید و در صورت داشتن هرگونه سوال، پشتیبانی خود را به اشتراک بگذارید.

[ad_2]

Felipe Holmes

گیک تلویزیون متخصص رسانه های اجتماعی ایجاد کننده. نویسنده پرشور. نینجا سفر افراطی. کل کارآفرین معتاد به اینترنت

تماس با ما