چگونه سال 2022 را سال کاری خود کنیم؟

[ad_1]

در سال جدید، مدیران شرکت سعی می کنند “بهترین نسخه” خود و کسب و کارشان را ارائه دهند. بررسی رفتار مدیران در محیط کار و بازار 2022 که می تواند منجر به شرایط اضطراری مختلف شود، شش مرحله را نشان می دهد. مهم ترین قدم در این راستا این است که «خود را از اخبار منفی در شبکه های اجتماعی دور نگه دارید». دومین قدم مهم به سمت «همکاران و افرادی» است که رشد مثبت را ترویج می کنند.

به گفته فوربس، اولین روز سال جدید می تواند یک روز عادی یا آغاز یک مرحله کاملا جدید باشد. انتخاب با شماست، این روز می تواند آغاز و نقطه عطف تغییر باشد. روزی که گذشته را رها می کنید و فقط روی آینده تمرکز می کنید. اگر سال 2021 سال شما نیست، شاید سال 2022 سال شما باشد. تفاوت بین 12 ماه و سال رویاهای شما می تواند به سادگی طی کردن شش مرحله باشد. مهم نیست که وضعیت فعلی شما چگونه است، این مقاله به شما نشان می دهد که چگونه سال 2022 را بهترین سال برای تجارت خود کنید.

وارد نسخه های جدید خود شوید

تا زمانی که چیزی را تغییر ندهید، تغییری را نخواهید دید. با رسیدن به این مرحله، نسخه شما باید به سطح بعدی موفقیت ارتقا یابد. به ویژگی های فردی که باعث می شود به اهداف خود برسید فکر کنید. حسابشون چیه؟ آنها به چه چیزی فکر می کنند؟ با چه کسی سفر می کنند؟ آنها چگونه هر روز بدون شکست رفتار می کنند؟ خود محوری گذشته شما را به جایی که امروز هستید رسانده است، اما نسخه جدیدی از شما آماده است تا کنترل را به دست بگیرد و به یک فرد جدید تبدیل شود. عادت قدیمی خود را کنار بگذارید و آینده و بهترین نسخه خود باشید. امروز شروع کنید.

اخبار را نادیده بگیرید

مرور سرفصل ها در طول روز چیزی جز ترس به همراه ندارد. ترس از آنچه بیرون است، ترس از آینده، ترسی که باعث می شود قدرت و شک خود را از دست بدهیم. به جای انتشار شایعات، افکار و عقاید، ورودی مغز خود را از طرق مختلف کنترل کنید. برنامه‌های خبری را حذف کنید، اشتراک به‌روزرسانی‌ها را لغو کنید و حافظه پنهان خود را پاک کنید. اگر خبر مهم باشد، یکی از اطرافیان شما خبر را به شما می گوید. اگر خبر برای شما لازم و ضروری باشد به ذهن آگاه شما می رسد. تمرکز بر چیزهایی که تحت کنترل شما هستند به معنای کنار گذاشتن چیزهای بی اهمیت است. به این یک سال و برای همیشه فکر کنید، از سیستم های پیش پا افتاده بیرون بیایید و از آنها دور بمانید.

بزرگ فکر کن

چه کسی بهترین نسخه خود را به شما نشان می دهد؟ چه مکان هایی را زنده می بینید؟ چه فعالیت ها و تمرین هایی ایده های جدید را به ارمغان می آورد و کنجکاوی شما را برمی انگیزد؟ بهترین عادات تجویزی شما چیست؟ چه کاری انجام می دهید که قطعا برای شما خوب است؟ بیشتر روی مسائلی که باعث رشد شما می شود تمرکز کنید. اجازه دهید آن افراد، مکان ها و تمرینات عالی وارد زندگی شما شوند. فعالیت های خود را گسترش دهید. بررسی کنید که چگونه به بهترین شکل به دنیا خدمت می کنید و به آن توجه زیادی داشته باشید. بیشتر بنویس، بیشتر خلق کن، بیشتر الهام بگیر. ارتباط موثر با مخاطبان خود را بخشی از دنیای جدید خود قرار دهید و فرصت های ناشی از آن را کشف کنید. دانش، تجربه و همکاری جدیدی که کسب و کار شما را رشد می دهد ممکن است در گوشه و کنار باشد.

تمرکز بدون وقفه

دنبال کردن چندین جریان درآمد به نفع یک شرکت متحول کننده چیزی نیست که عظمت یا ثروت واقعی ایجاد کند. در عوض، فکر خود را به چیزهای خوب در زندگی منحرف کنید و تا جایی که می توانید روی اهداف خود کار کنید. بهترین اسب خود را انتخاب کنید و به مسابقه بروید. وقتی گیج نیستید، شانس خوبی برای برنده شدن دارید. وقتی صحبت از طلا می شود، تنوع می تواند منطقی باشد، اما قبل از آن اقتصاد نادرست است. دید تونل و محل کار ابزارهایی هستند که باید به آنها دست یافت. با دقت هدف گیری کنید، در تاریکی بی هدف شلیک نکنید. برای تمرکز بر موضوع از نکته اصلی منحرف نشوید.

دوستان را پیدا کنید نه مخالفان

رقبای شما بیشتر از آنچه فکر می کنید مشترک هستند. امسال در سال 2022 می‌پیوندید، استخدام می‌کنید یا جذب می‌کنید. شاید سال 2022 سالی باشد که قبل از نادیده گرفتن کامل رقبای خود، بی سر و صدا آرزوی موفقیت می کنید. شوق کاری که دیگران انجام می دهند، شما را از ریسک کردن باز می دارد. دقت، پشتکار و سختگیری بیش از حد در انجام کاری به این معنی است که فرصت های معتبر برای پیشرفت را از دست می دهید.

خود را در اولویت قرار دهید

در سال 2022، خود را در اولویت قرار دهید. به آنچه می خواهید فکر کنید و زیاد صحبت نکنید.

رد دعوت های رایج، در را به روی غریبه های شگفت انگیز باز می کند. خود را در اولویت قرار دهید و از دیگرانی که شما را تشویق می کنند تمجید کنید.

سوال بپرسید، سوال بپرسید، خود را در کانون توجه قرار دهید. هر زمان که خواستید صحنه را بدون هیچ گونه نگرانی یا احساس گناه ترک کنید. از قضاوت کردن درباره آنچه دیگران فکر می کنند دست بردارید و انتخاب ها و نظرات خود را در اولویت قرار دهید. اول مراقب خودت باش از انتقاد دست نکشید.

اخبار و تحولات نشان می دهد که سال 2022 سال ما خواهد بود. شما نیز با این احساس حمایت خواهید شد. تصمیم بگیرید که این سال را به بهترین سال تجارت خود تبدیل کنید. چشمانتان را ببندید، سرتان را تکان دهید و با اطمینان به خودتان بله بگویید. زندگی جدید شما ممکن است با گذشته شما قابل مقایسه نباشد، اما برای تغییر آماده باشید.

[ad_2]

Serena Wells

معتاد عمومی رسانه های اجتماعی. متعصب افراطی سفر. فریلنسر متعصب وب. مستعد حملات بی تفاوتی. زیاد می افتد

تماس با ما