کتابی پرفروش که باید حداقل یک بار بخوانید

[ad_1]

لذت خواندن کتاب های خوب و پرمحتوا برای دوستداران کتاب وصف ناپذیر است. سوال این است که وقت گذاشتن برای خواندن کتاب چه فوایدی دارد؟ تحقیقات روی خوانندگان نشان داده است که مطالعه تأثیر باورنکردنی بر ذهن و عملکرد انسان در زندگی شخصی و اجتماعی دارد. حتی در بین افراد موفق، جالب ترین چیز خواندن کتاب های مفید است. زیرا کتاب خواندن داروی روح است. در اینجا چند نمونه از کتابخوانی آورده شده است:

بهبود سلامت روان، کاهش استرس و تنظیم صحیح خواب، افزایش دانش و دایره لغات عمومی، بهبود مهارت های ارتباطی و نوشتاری، بهبود مهارت های تفکر، تقویت حافظه و ایجاد تمرکز و دقت و شخصیت سازی و اعتماد به نفس و …

کتاب یک دوستی واقعی است. غیر معمول نیست که خوانندگان درباره بهترین کتاب هایی که خوانده اند صحبت کنند و مطالعات خود را به اشتراک بگذارند. اما هر کسی قدرت انتخاب کتاب مناسب را از بین همه اینها ندارد.

فروشگاه کتاب فادبوک این مقاله به شما کمک می کند تا بهترین کتاب های منتشر شده را انتخاب کنید. با توجه به طیف وسیعی از معیارها و سلایق، بهترین کتاب ها را از نظر پرفروش ترین و پرخواننده ترین کتاب ها به شما پیشنهاد می کنیم.

1- «تختت را مرتب کن»

“همه ما می دانیم که زندگی سخت و خسته کننده است؛ اما گاهی اوقات چیزهای پیش پا افتاده می توانند اثرات تهدید کننده زندگی داشته باشند. حتی کارهای ساده مانند مرتب کردن تخت می تواند انگیزه شگفت انگیزی برای شروع روز و داشتن رضایت درونی از پایان دادن به یک روز خوب باشد. “تخت را مرتب کن!”

تخت خود را رزرو کنید ویلیام اچ. مکروون اینجوری نوشته شده او که از نیروی دریایی آمریکا بازنشسته شد، از خاطرات، تجربیات، درس ها و چالش های زندگی و دوران خدمتش در نیروی دریایی نوشت. این کتاب یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های الهام‌بخش و موفقیت است. این اثر ده فصل دارد و هر فصل شامل پیشنهادهای کوچکی برای تغییر بزرگ در زندگی است.

بخشی از متن کتاب:

“شما نمی توانید آن را به تنهایی انجام دهید” و سپس “اگر می خواهید دنیا را تغییر دهید، کسی را پیدا کنید که به شما کمک کند پارو بزنید.” وی با اشاره به اینکه در زندگی روزمره باید از دیگران کمک گرفت و در برخی جاها بدون کمک به هدف نمی رسید، شروع کرد.

2- “قطعات کامل منسجم”

یکی دیگر از پرفروش‌ترین کتاب‌های سال ۲۰۲۱، «تکه‌های یک حفره منسجم» است که توسط پونه مقیمی روان‌شناس بالینی با زبانی ساده و لحنی صمیمی نوشته شده است. ویژگی این کتاب این است که درباره خودشناسی و سیر عمیق انسان نوشته شده است. وقتی انسان شروع به شناسایی با خود می کند، آرامش در زندگی او افزایش می یابد. ذهن انسان با خواندن این کتاب به اتفاقات خوب و بدی که در زندگی هر فردی می افتد معنای مثبتی می بخشد.

این اثر شامل نه فصل است که هر فصل به فصل های کوچکتری تقسیم شده است. در واقع کتاب هر کدام در سه صفحه تقسیم شده است. برای خوانندگانی که از مطالعه کتاب لذت می برند، این روش فصل نویسی نکته مثبت کتاب است، اما مشغله کاری و مشغله کاری روزمره باعث شده که نتوانند بخشی از وقت روزانه خود را به مطالعه اختصاص دهند. متمرکز «تکه‌های یک سوراخ منسجم» کتابی است که ما را با دنیای درونمان آشنا می‌کند و ما را به واقعیت زندگی نزدیک‌تر می‌کند. واقعیتی که گاهی تلخ است اما باید با آن روبرو شد. نویسنده کتاب معتقد است که ما قادر به تغییر دنیای اطراف خود نیستیم و این واقعیت اطراف ماست. بنابراین ما می خواهیم دنیا را تغییر دهیم.

3- «چهار اثر»

نویسنده این اثر «فلورانس اسکاول شین» نقاش، نویسنده و مشاور آمریکایی است. این کتاب توسط فرشاد گدیری ترجمه شده است. از عنوان کتاب، زبان اسکاول ساده، صمیمی، فروتنانه و طنزآمیز است. در نتیجه به راحتی با خواننده ارتباط برقرار می کند و در انتقال پیام هایی که حقیقت زندگی را آشکار می کند بسیار موفق است. این کتاب یکی از موفق ترین کتاب هایی است که در مورد قانون جذب و موفقیت نوشته شده است. در در بخش کوچکی از متن کتاب آمده است: “موارد فراوانی همیشه در راه انسان است. اما می تواند با آرزو، ایمان یا کلام ظاهر شود. خداوند به صراحت گفته است که انسان باید اولین حرکت را انجام دهد. آن در. برای شما باز خواهد شد برای خرید کتاب چهار اثر می توانید به سایت فدک بوک مراجعه کنید.

4- معجزه گر خاموش

در کتاب «معجزه گر خاموش» سیدرضا حیات الغیب سیزده فصل وجود دارد. در دنیای پرتلاطم امروز، این کتاب معجزه عجیبی است. روی جلد کتاب آمده است: «اگر قرار است در تمام عمرتان یک کتاب بخوانید، باید این کتاب را انتخاب کنید!»

در بخش اول از فصل اول کتاب می خوانیم:

برای به دست آوردن آزادی، باید نقاب ها را بردارید. نقاب هایی که خود را محکم زیر آن پنهان کرده ای و در پناه آنها آرمیده ای. البته این کار خیلی سخت است، نه به این دلیل که به صورت شما می آید، بلکه به این دلیل که مدت زیادی است از آن استفاده می کنید. میدونی آزادی یعنی چی؟ آزادی به معنای مراقبت از خود نیست و بهترین راه برای سود بردن، توجه به منافع دیگران است.

این کتاب توضیح می‌دهد که چرا شما برخلاف آنچه برایش دعا می‌کنید به دست می‌آورید.
برای این کتاب، مهم نیست مشکل شما چیست و چقدر بزرگ است. آنچه آموخته می شود می تواند هر مشکلی را به تنهایی حل کند.
اگر نمی خواهید این کتاب را مانند میلیون ها نفر دیگر بخوانید که زندگی را خوب نمی شناسند و فقط به این دلیل زندگی می کنند که زنده هستند و نمی دانند به کجا می روند. برای خرید کتاب معجزه گر خاموش می توانید به Phadakbook مراجعه کنید.

دیگر کتاب های برگزیده و پرفروش:

  • «حق تحقق آن» اثر هنریت کلاسر.
  • برایان تریسی “خفه شو و انجامش بده”
  • مجموعه کتاب های راشل هالیس “دختر خودت باش”، “خجالت نکش دختر”
  • رمان «ملت عشق» اثری معروف از الیف آفاک است
  • «شاهزاده حمام» مجموعه بی نظیری از داستان های کوتاه و جذاب از محمدحسین پاپلی یزدی است.
  • «هنر شفاف اندیشیدن» ترجمه رولف دوبلی، ادل فردوسی پور
  • رمان ادبی و فلسفی «سمفونی مردگان» نوشته عباس معروفی
  • گری جان بیشاپ و …

کتابی پرفروش که باید حداقل یک بار بخوانید

پایان سخنرانی

هیچ کتابی در دنیای کتاب وجود ندارد که فروش خوبی داشته باشد و مورد استقبال علاقمندان کتاب قرار گیرد. اگر کتابی را در لیست پرفروش‌های سال ۲۰۲۱ قرار دادیم، مطمئن شوید که ارزش خواندن را دارد. علاوه بر کارهایی که در طول روز انجام می دهید، خوب است زمانی را به خواندن کتاب اختصاص دهید. ما آرامش را تجربه خواهیم کرد و از آن لذت خواهیم برد. برای خرید پرفروش ترین کتاب های موفقیت، ثروت، رمان و داستان و تمامی کتاب های آموزشی می توانید به سایت فروشگاه فوج بوک مراجعه کنید.

[ad_2]

Gabriel Osborne

شیطان متعصب توییتر. حشره پرشور اینترنت. مبشر وب. ماون آبجو. پیشگام موسیقی.

تماس با ما