کشف روش گیاهی بری تبدیل دی اکسید کربن به سوخت

[ad_1]

فرارو-چندین دهه فتوسنتز درطبیعت به همراه گرما و فشار شدید ناشی از فعالیت های زمین شناسی باعث ایجاد زنجیره های طول هیدروکربنی که ماده اصلی سوخته های فسیلی هستند، می شود.

به گزارش فارارو ، از بین بردن کربن اضافی اتمسفر نیاز به میلیون ها سال تلاش دارد، اما پیشرفت های شیمی می تواند به ما کمک کند تا با این مشکل را برطرف کنیم. آخرین پیشرفت علمی در این زمینه، ساخت یک کاتالیزور جدید است که قادر است مولکولهای کربنی را در خود جای دهد که از سرعت کربن بیشتری برخوردار باشد، به نسبت روشهای قبلی، به سوخت تبدیل شود.

کشف راه حلی جدید بر یازایش راندمان تبدیل CO2 به سوخت // در حال ویرایش

این فناوری که توسط مهندسان شیمی دانشگاه صنعت ابداع شده است، ضایعات CO2 و دوز مناسبی از هیدروژن را به زنجیره هایی از آتان، پروپان و حتی بوتان تبدیل می کند، همه مولکول هایی که می توانند به عنوان منبع سوخت عمل کنند. متئو کارگنلو، مهندس شیمی دانشگاه دانشگاه می‌گوید: در سالهای اخیر، هیچ تلاشی برای یافتن راههای اقتصادی برای تولید مواد و تبدیل آن به چیزی که مردم بخواهند برای آن هزینه کنند، مانند سوخت یا مواد مصنوعی پلاستیکی انجام نمی شود. هدف این است که بتوانیم بیش از یک کار را همزمان انجام دهیم.

کارگنلو میگوید: “برای جذب هرچه بیشتر کربن نیاز به بیشترین هیدروکربن های زنجیره ای داریم. زنجیره هایی با 8 تا 12 اتم کربن برای این کار ایدهآل خواهند بود.” ف ک ک ک ک ک ک ک ک ک ک ک ک ک ه ه ک ه ه ه ه ه ل ه ه ه ه ه ه ل ه ی ل ل این زنجیره هر چه باشد، مهم ترین چیز این است که بهترین، مهم ترین و مهم ترین باشد. کارگنلو و تیمش تحقیقات خود را بر روی پلیمرهای انجام داده اند، موادی که می توانند برای دریافت واکنش پذیری دی کربن و هیدروژن در زنجیره ها، با نوع ساختار مورد نیاز آنها را بررسی کنند.

الیمرهای آلی با یک فالز آلیزوریتنیوم مهمترین چیز این است که امنیت کلی مردم را بهبود ببخشیم. قیمت زنجیره بعدی با قیمت زنجیره سوم یکی نیست. چنگ شوانگ ژو، مهندس شیمی و کندیدای دکترا در آزمایشگاه کارگنلو، میگوید: «یک کات الیزور بدون پوشش با هیدروژن بیش از حد روی سطح خود پوشانده می‌شود و می‌تواند کربن را برای یافتن کربنهای دیگر برای پیوند با آن محدود کند.»

کشف روش جدید بری ازایش راندمان تبدیل CO2 به سوخت // در حال ویرایش

پلیمر متخلخل نسبت کربن به هیدروژن را کنترل می‌کند و به ما این در مورد سربازی که تمام دارایی خود را از دست داده است، باید تمام دارایی خود را از دست می دهد. BUILDING BUILDING IS Independent, BUILDING BUILDING BUILDING BUILDING BUILDING BUILDING INDUSTRIAL BUILDING. در این روند مرحله تولید بوتان بیشتر، که احتمال کمتری دارد به سرعت در اتاق به گاز تبخیر شود و مانند کوچکتر به اتمسفر نشت کند، بسیار مهم است.

با جستجوی بیشتر، این نوع فرآیند ممکن است اشکال پایدارتری از هیدروکرب تولید کند که می تواند در ساختارهای پایدارتر ترکیب شود.همیشه اولویت با راه حل های طبیعی برای کربن و بسته بندی آن در مواد بیولوژیکی خواهد بود. هیچ چیز بهتر از قفل کردن CO2 در قالب گیاهان نیست، اما در صورتی که این کار به ما کمک کند تا زودتر وابستگی خود را به سوخت های فسیلی از بین ببریم، راه حلی است که ارزش دنبال کردن دارد.

منبع: sciencealert

[ad_2]

Aria Coffey

مجری کل کارشناس موسیقی. الکل گیک لاعلاج ایجاد کننده. علاقه مندان به زامبی ها

تماس با ما