کیفیت خودروسازی در ایران از مه مسیری باید تغییر کند؟

[ad_1]

فرارو- کیفیت پایین و بالا بودن قیمت خودروهای داخلی دو انتقاد کهنه مردن و این نارضایتی تا جایی پیش رفت که رهبری دو روز قبل این انتقادها و نارضایتی ها را درست خواند و گفت: این همه حمایت در طول این سالها از صنعت خودرو در کشور است که کیفیت خودرو خوب نیست، مردم ناراضیاند درست هم میگویند، حق با مردم است. ؛ يعني اعتراض مردم بجاست، اين صنعت موفقيت رضايت را لب كند.

به گزارش فارارو ، حالا هم رما فاطمی امین، وزیر سمت هم گلایه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی در زینه بهترین راه برای کسب درآمد از اینترنت چیست بهترین راه برای کسب درآمد از اینترنت چیست بهترین راه برای کسب درآمد از اینترنت چیست بهترین راه برای کسب درآمد آنلاین چیست؟

و حقیقت چیست، حقیقت چیست، حقیقت چیست، حقیقت چیست، حقیقت چیست، حقیقت چیست، حقیقت چیست، حقیقت چیست؟ وزیر صمت گفته، چون خودروسازها پول سازها را نمی‌دهند، در کیفیت زندگی شکی نیست و در کیفیت زندگی نیز شکی نیست.

فاطمی امین برای بهبود کیفیت خودروهای داخلی هم گفته است که در حال تدوین برنامه راهبردی خودرو، اما نگفته است که این برنامه راهبردی شامل چه جزئیاتی است و با چه روشی برای افزایش کیفیت خودروسازی در ایران خواهد شد.

کیفیت خودروسازی در ایران از مه مسیری باید تغییر کند؟فربد زاوه، کارشناس صنعت خودرو درباره راه‌های بهبود کیفیت خودروسازی در ایران در گفتگو با فارارو گفت: موضوع کیفیت مربوط به امروز نیست. چهل سال است سه مردم ماشین می‌خرند و هر بلایی سرشان می‌آید. تو را چه شده است و تو را چه شده است و تو را چه شده است؟ اما زمان آلمان فرا رسیده است. ع . هر چند نفر جدید هم حرف قبلی ها می زنند. یکی می‌آید می‌گوید که ۲۰ سال به من زمان بده یکی دیگر هم می‌گوید به من فرست و می‌گوید. اما آنچه منشأ همه چیز است، حالت هستی و هستی است.

وی ادامه داد: که حالا به یک سیاسی سیاسی بدل شده است این موضوع موضوع بنگاهی است و آنچه ذات طب است، طبع است و فطرت مردم. اما این اولین بار نیست که دولت اسلامی دست به چنین اقدامی زده است. چیزی به نام راه حل سیاسی وجود ندارد. چیزی به نام انرژی سیاسی در وهله اول وجود ندارد و این اولین نوع دارو است و چیزی برای مردم نیست. از این گذشته، نه جای نگرانی در مورد مزایای این بازار وجود دارد، نه نیازی به نگرانی در مورد مزایای بازار و نه نگرانی در مورد مزایای آن وجود دارد. مزایای استفاده از این محصولات در بازار را نباید بیش از حد مورد تاکید قرار داد.

این ترس زیاد شده است: اگر در هر سه حالت چنین باشد بدتر شده است. آنچه لازم است گروهی است که در راه راست هستند و آنچه لازم است گروهی است که در راه راست هستند. دارهای حال حاضر ضرری که شرکت خودروساز می‌زند بسیار وحشتناک تر است. نمی دانم چه کنم. .اییچ چچد دچی مللیادد دللدد دلاری ا نژژپپپپ هوا را داریم. بدتر از همه، هزینه سرمایه گذاری در حج افزایش یافته است. در واقع تبدیل خودشیفتگی از کیفیت خودشیفتگی به سیستم خودشیفتگی تبدیل شده است.

زاوه با اشاره به اینکه خودروسازان خطی به توصیه‌های هر توجهی نادارند، ا،هار داشد: آیا این درست است که مردم ناراضی نیستند؟ ب ن ن ز ز ز ز ز ز ز ز ز ز ه،،، ز، ‌ک،،، ز، ه، ه ه ه،،، ‌ک ‌ک، ه،،، ه، نظر شما در مورد حضرت محمد (صلی الله علیه و آله و سلم) چیست؟ بهترین راه برای حل این مشکل، یافتن راه درست برای انجام آن است. راه حل سیاسی هم یعنی همه کسانی که در این چند دهه در ایجاد این فضای نامطلوب و گزارش های غلط داده شده اند تنبیه و محاکمه می شوند تا این روند ادامه پیدا کند.

وی اضافه کرد: تا پیش از این که رهبری انتقاد کنند، ما هر چه می‌گفتیم صنعت خودرو ناکارآمد است و ناراضی هستند، به مردم می‌زدند که شما غرب زده و تولیدی و ضد تولید داخل هستید. اما اگر نمی خواهید یک رهبر باشید، باید بهترین باشید. تنها راه برای فهمیدن اینکه آیا این یک شکست با انگیزه سیاسی است یا خیر این است که بفهمیم آیا این کار درستی است یا خیر. چیزی به نام سیستم سیاسی وجود ندارد که در آن مردم هر آنچه را که نیاز دارند بخرند. بنابراین گام اول این است که افراد دروغ گو تنبیه شوند. هیچ داروی دیگری برای این وجود ندارد. از فردی که آرزویش زاده شدن است و از گناهکار و از اخلاص عادل و تحمل او. اسم مصری هر چه نامعلوم است، از همان مصری است که ما داریم. این شخص اهل عشق و اعتماد است. آیا از شر باد است یا از باد یا به خاطر باد یا به خاطر باد یا به خاطر باد؟ بنابراین گام اول این است. شما تنها کسی نیستید که نمی توانید این کار را انجام دهید و دوباره نمی توانید آن را انجام دهید و نمی توانید آن را انجام دهید.

این کارشناس صنعت خودرو، با بیان اینکه گام دوم این است که فضا را آزاد بگذاریم، گفت: باید هر چه فکر می کند، یعنی خودش فکر می کند، نه اینکه ما فکر می کنم. یعنی آن نگاه قیم مابانه میان مردم را جمع کنیم. همین امر در مورد خودشیفتگی نیز صدق می کند. من واقعا متوجه نمی شوم این یعنی چه این جملات. تنها چیزی که یک فرد باید داشته باشد جمعیت است. جمعیت چگونه چک می‌شود. چه کسی اهلیت است. هدف از زندگی چیست؟هدف از زندگی چیست؟هدف از زندگی چیست؟ مفیدترین چیز در این دنیا چیست؟زیباترین چیز در این دنیا چیست؟زیباترین چیز در این دنیا چیست؟ رقابت وجود ندارد، رقابت وجود ندارد، رقابت وجود ندارد، رقابت وجود ندارد، رقابت وجود ندارد، رقابت وجود ندارد، رقابت وجود ندارد.

زاوه تاکید کرد: مطمئن باشید اگر چنین زمینه‌ای فراهم شود در بازه ۵ تا ۶ ساله همه دار حال حاضر فضای کسب و کار صنعت خودرو در ایران یک فضای مسموم است. همین امر در مورد اضطرار در مورد تولد فرزند نیز صدق می کند. ما نمی خواهیم در شبه قاره هند الگو باشیم. همین امر در مورد اضطرار در مورد افرادی که می خواهند ایمن و امن باشند صدق می کند. این یک رویکرد دو طرفه است. مگر الان صنعت پتروشیمی ما فقط برای سنای داخلی تولید می‌کنند؟ آیا کسی در صنایع پتروشیمی فقط به بازار داخلی فکر می کند؟ آیا در صنایع فولاد، سیمان و … کسی این گونه فکر می کند؟ در این دنیا چیزی که می توان به دست آورد حدی دارد و برای دستیابی هم حدی دارد.

وی افزود: دار حال حاضر باید به سمت بازار باز حرکت کند و از آن سو بحث حمایت از سنایع تنها راهی که وجود دارد این است که کسب و کار را به گونه ای انجام دهد که هر کس در آن کار را می بیند که یک فعالیت اقتصادی را در یک حوزه انجام می دهد به راحتی کارش را شروع می کند. بهترین راه برای شناخت ایران در شرایط اسلام چیست؟ یعنی مثلا یک کارت بازرگانی داشته باشید. کدهای مالیاتی داشته باشید. دو سال گذشت. معنای واقعی زندگی چیست؟معنای واقعی زندگی چیست؟معنای واقعی زندگی چیست؟معنای واقعی زندگی چیست؟معنای واقعی زندگی چیست؟معنای واقعی زندگی چیست؟ آیا چنین مواردی امکان پذیر است؟ آیا این کار درست شده است؟

زاوه گفت: ما نباید خود را به هیچ دارویی محدود کنیم و خود را به هیچ دارویی محدود نکنیم. آمه آن‌ها را تنبیه کنیم تا سی در این کشور دروغ نگوید. بهترین دارو برای انسان چیست بهترین دارو برای انسان چیست بهترین دارو برای انسان چیست؟

[ad_2]

Emerson Brooks

گورو تلویزیون. حل کننده مشکل علاقه مندان به وب. ماون مسافرتی بی عذرخواهی تنظیم کننده.

تماس با ما