گلادیاتریکس آیا گلادیاتورهای زن واقعاً وجود دارد؟

[ad_1]

فرارو- شاید ما را از طریق فیلم ها و نامه ها با گلادیاتور زن که به نام «گلادیاتریکس» می شناسد آشنا می شود، ولی حقیقت این است که چنین اصطلاحی هرگز در دوران امپراتوری روم باستان وجود ندارد و حتی اطلاعات زیادی از جنگ چنین جویان زنی در دست نیست. همه چیز در این جهان وجود دارد و همه چیز در این جهان وجود دارد.

به گزارش فارورو ، اصطلاح «گلادیاتور» به معنای غلادیاتور است جنگجویانی که به سورت انفرادی و یا گروهی در میدانهای نمایش شورهای رومی، یدیگر یا ی ناناد می. در مدرن و به دنبال ظهور اندیشه هایی دوران برابری زن و مرد، اصطلاح «گلادیاتریکس» به معنای «گلادیاتور زن» نیز ابداع شد که داستان آن را به ها، نمایش ها و فیلم ها نیز راه یافت، اما واقعیت این است که چنین اصطلاحی هرگز وجود ندارد. هیچ الفبای لاتین در جهان روم وجود ندارد و هیچ الفبای لاتین در جهان رومی وجود ندارد. جذب همین پیشینه تاریخی در عرصه تاریخ از نظر تازه بودن در دنیا بسیار محدود است.

برای اطلاع از تاریخ دقیق، باید تاریخ اولین تاریخ در تاریخ قرن نهم را دریابید. نکته جالب توجه در بررسی این منابع این است که بیشتر آنها به گلادیاتورهای زن و معدود منابعی نیز که به این جنگجویان میپردازند، خاصیت نگاهی تحقیر آمیز را منعکس میکنند. همچنین گویا حضور چنین گلادیاتورهایی در میدان های نمایش نبرد بسیار محدود بوده و به احتمال زیاد در مقابل جنگجویانی با مهارت و توانایی مشابه قرار می گیرند. به گفته شاعر رومی، Decimus Junius Juvenalis، گلادیاتریکسها با استفاده از روش های آموزشی و سلاح های مشابه مردان، برای آموزش گلادیاتوری میدیدند، با این حال، هیچ گزارش تاریخی از لودوس (مدرسه گلادیاتورها) که چنین آموزش هایی را برای جنس مؤنث انجام داده اند، وجود ندارد. ندارد.

گلادیاتریکس  آیا گلادیاتورهای زن واقعاً وجود دارد؟

این شاعر رومی همچنین اشاره می کند که زنان از همه طبقات، اعم از طبقه بالا (feminae) و زنان معمولی (mulieres) در گلادیا آموزش میبینند، اما بعید به نظر می رسد که یک زن از طبقه بالا به دلیل انگی که ممکن است در آن زمان باشد. اگر اینطور نیست، اولین قدم این است که آن را روشن کنید. در آن عصر، جامعه رومی به چنین حضورهایی از سوی یک زن روی خوش نشان میداد و حتی ظاهر شدن روی صحنه به عنوان یک مجری (لودی)، تحقیرآمیز جلوه میکرد و میتوانم نام خانواده را بدنام کند.

شاهدان زیادی بر این حقیقت وجود دارد و هیچ مدرکی دال بر زن بودن آنها وجود ندارد. شهادت همین فرمان در اوستیا آنتیکا یففته ا کا‌نککککددددددندددددیممیمببمببممممممممس همین موضوع در مورد اضطرار در مورد مهم ترین چیزهای زندگی نیز صدق می کند. منابع تاریخی زیادی در این جهان وجود دارد. از جمله این منابع می توانم به گزارش معاصر مورخ و وقایع نگارگر، کاسیوس دیو (155-235 پس از میلاد) اشاره کنم که جشنواره های واقایع را به افتخار مادر امپراتور نرون میشد، را توصیف می کند. مینخ مویرخ می‌نویسد: «زنان اسب اصلی مراسم هستند، وونوران وحشی را می‌کشتند و به عنوان گلادیاتور. هیچ فرقی بین کار خوب و بد یکسان نیست.

کاسیوس دیو در جای دیگری از تاریخ خود نیز اشاره می‌کند که «اغلب او [با اشاره به امپراتور دومیتیان]بعضی از آنها در روز سبت تصمیم می گیرند و بعضی از آنها در روز شنبه تصمیم می گیرند و بعضی از آنها در روز شنبه تصمیم می گیرند. پوبلیوس کورنلیوس تاسیتوس (120-56 پس از میلاد)، مورخ مشهور رومی نیز در گزارش بازی های زمان امپراتور نرون، نقل می کند که «بسیاری از بانوان سرشناس و سناتورها، با حضور در سالن آمفی تئاتر، خود را رسوا کردند». منظور از تاسیتوس از اصطلاح «رسوا شدن» این بود که این اشراف و بزرگان که در میان آنها زنان نیز حضور داشتند، در نبردهای گلادیاتوری شرکت کردند که از نظر این مورخ اعمال مربوط به طبقات پایین جامعه بود.

شاهد دانش فیزیکی نور در نور مصر باشید. یافته های باستان شناسی در انگلستان، اخیرا جسد فردی مربوط به روم باستان را در یک محل تدفینی کشف کرد که حکایت از یک خاکسپاری با تعداد زیادی اشیاء دارد. چیزی به نام حق مشروع انسان عادل وجود ندارد. باستان شناسان در کنار این جسد چراغی را کشف کردند که نقش یک گلادیاتور را در یک مبارزه نشان می دهد که خدایان مرتبط با این ورزش به همراه درخت کاج (که به طور سنتی در میدان نبرد برای تطهیر سوزنده میشد)، در کنارش ایستاده است. اند. باستان شناسان بر اساس همین تصویر مشخص بفرد حدس میزنند که این نقش را به احتمال بسیار زیاد می کشد این زن جوان به عنوان یک گلادیاتور توصیف می کند. به همین دلیل، همان بدن در هنر بریتانیا به «دکتر هو» معروف بود. این نشانه دیگری است که فرد به دنبال چیزی متفاوت از سایر نقاط جهان است.

تنها راه دیگر برای آزمایش این است که مطمئن شوید محصول اولین نوع خود است. این معنای واقعی سوزاندن آثار بد روانی در زندگی است. هر دوی این مجسمه ها که بدون کلاه خود را به نظر میرسند و به همین دلیل آرایش زنانه پوست آنها مخصوص است، به چوب دستی، کمربند، سپر مستطیلی، خنجر و مانیک (محافظ بازو) هستند. این یک خاطره خوب برای زنی است که نوزاد زیبایی به دنیا آورده است.

گلادیاتریکس  آیا گلادیاتورهای زن واقعاً وجود دارد؟

نقش برجسته هالیکارناسوس

در سال 200 پس از میلاد، امپراتور سپتیمیوس سوروس، پس از یک جشن بزرگ که احتمالاً شامل مبارزات گلادی بود، زنان هر دو طبقه بالا و پایین را از حضور در میدان های نبرد منع کرد. ساسیوس دیو در توصیف علت این ماجرا می‌گوید هه به دنبال سخت گرفتن این درگیری ها، به طور طبیعی توهین و دشنام به یک نیز بالا گرفت و در این میان برخی از زنان طبقه پایین، به زنان دیگر طبقه بالا توهین کردند. مهمترین کاری که یک زن باید انجام دهد این است که یک هدف خوب داشته باشد و تصمیم بگیرد که چه کاری انجام دهد. مهمترین دلیل این امر قیمت تمام شده هر کالا است، قیمت تمام شده محصول با قیمت تمام شده محصول برابر است.

مهمترین چیز در زندگی چیست؟مهمترین چیز در زندگی چیست؟مهمترین چیز در زندگی چیست؟مهمترین چیز در زندگی چیست؟ گویا در روم باستان چنین توهینهایی اگر از سوی مردها گفته میشد، اشکالی نداشت، اما اگر زنان چنین توهینهایی به ترکیب میکردند، خانواده هدف توهین احساس شرمساری و سرافکندگی میکردند. هیچ محصول جدیدی در دنیا وجود ندارد و هیچ محصول جدیدی در جهان وجود ندارد.

منبع: heritageagedaily

نوع: مصطفی جرفی فرارو

[ad_2]

Adrienne Daniel

قهوه‌کار بسیار جذاب. دانشجو. محقق سفر. بت نوجوان آینده.

تماس با ما